quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:29 schreef DrDurden het volgende:
Voor de mensen die deze serie nog nooit gezien hebben, of alleen van compilaties kennen (zoals ik dus), zendt Canvas (hopelijk) de complete serie Monty Python's Flying Circus uit. 1 nadeel, in de gids staat dat het waarschijnlijk in breedbeeld uitgezonden word, terwijl de serie dat niet is. Maar misschien is dat gewoon een foutje.
Ook wordt morgen om 22.30 uur, ook op Canvas, een interview met Terry Jones, een van de Pythons uitgezonden.
Maar het gaat vooral om de Flying Circus, en die is vanaf 6 juni te zien op Canvas, rond 23.00 uur.
Jup. Heb btw de OP maar even veranderd, bleek vanaf 30 mei te zijn ipv 6 juni, een week eerder dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:17 schreef crossover het volgende:
Hulde aan Ministry of Silly Walks
Zit die btw ook in The Flying Circus?
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:30 schreef Berkery het volgende:
'The funniest joke in the world' blijft mijn favoriet, en die zit meteen in de eerste aflevering als ik het mij goed herinner.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:44 schreef nein het volgende:
vergeten! damn! was vanavond nou die van the funniest joke in the world?
Door in 1987 te zijn geboren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:49 schreef remlof het volgende:
Hoe kun je nou MPFC nooit gezien hebben?
Dat is inderdaad een redelijk argument. Zelf heb ik ook dat probleem, maar je bent toch wel bekend met het concept "video/dvd" en "p2p"quote:
Dat was briljantquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Vandaag de laatste minuten gezien, met dat sollicitatiegesprek. Geniaal.
Welke bedoel je? De sollicitatie a) bij het Ministry of Silly Walks, b) voor de bergbeklimmersexpeditie of c) anders?quote:
Oeh thanksquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
Veel van de sketches zijn te zien op Peekvid.com
Chapman heeft een sollicitatiegesprek bij Cleese, die heel raar gaat zitten doen met een belletje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welke bedoel je? De sollicitatie a) bij het Ministry of Silly Walks, b) voor de bergbeklimmersexpeditie of c) anders?
Dat lag aan Canvas, het begon pas rond half een.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
hoe laat is hij gisteren begonnen? mijn opname is namelijk te vroeg gestart en nu mis ik het einde
Dus ik wil ff weten of ik hem nu zelf verkeerd ingesteld heb of dat ze weer aan het klooien zijn met de tijden van Canvas
Briljant!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:40 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Chapman heeft een sollicitatiegesprek bij Cleese, die heel raar gaat zitten doen met een belletje.
Deze is het.
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
Ah, die is goed ja. Good night, ding, ding, ding, ding, diiiing.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:40 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Chapman heeft een sollicitatiegesprek bij Cleese, die heel raar gaat zitten doen met een belletje.
Deze is het.
Haha, dank je wel voor die link, ik heb me weer echt vermaakt. Die "International Philosophy Match" tussen Griekse en Duitse filosofen blijft nog altijd mijn persoonlijke favoriet. Wat een geniale sketch is dat!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:06 schreef slindenau het volgende:
Het is weer begonnen.
Omg, die naam elke keer ook volledig uitspreken hè.
Johan G......Bratwurst.....of Uln.
Heb je ook heel FC op DVD? Waar gekocht en hoe duurquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:09 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik helden of idolen zou hebben, dan waren het deze heren.
MP's FC is fuckin' bril-fuckin'-jant!.
'k Heb natuurlijk al lang 'alles' op dvd, maar die peakvid-selectie is zeker niet verkeerd..
Gaat eindelijk eens verder dan die cliché Parrot-sketch etc.
Anne Elk (Miss)..
Jááren geleden gekocht bij Amazon voor 650 gulden ofzo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:12 schreef slindenau het volgende:
Heb je ook heel FC op DVD? Waar gekocht en hoe duur?
Tja, Jabberwocky... niet geweldig, vind ik. Is eigenlijk een project van Michael Palin, niet van MP.quote:Zelf heb ik alleen hun gezamenlijk films en Jabberwockey, en van Cleese nog Fawlty Towers op dvd liggen.
Ik wist wel dat Jabberwocky (zonder e...ook goedquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jááren geleden gekocht bij Amazon voor 650 gulden ofzo.
En toen had ik nog niet eens een dvd-speler..
[..]
Tja, Jabberwocky... niet geweldig, vind ik. Is eigenlijk een project van Michael Palin, niet van MP.
De 'film' "And now for something completely different" hoef je ook niet te kopen, da's gewoon FC-sketches opnieuw opgenomen.
Ik zou héél graag een dvd willen van de film "Yellowbeard" aka "Butiny on the Mounty". Maar kan 'm alleen vinden op VHS..
Is ook niet officieel een MP-film, maar het scheelt niet veel, vind ik..
Life of Brian staat niet op de foto?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:30 schreef slindenau het volgende:
Zijn er nog films van alle Pythons samen die ik mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |