quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:29 schreef DrDurden het volgende:
Voor de mensen die deze serie nog nooit gezien hebben, of alleen van compilaties kennen (zoals ik dus), zendt Canvas (hopelijk) de complete serie Monty Python's Flying Circus uit. 1 nadeel, in de gids staat dat het waarschijnlijk in breedbeeld uitgezonden word, terwijl de serie dat niet is. Maar misschien is dat gewoon een foutje.
Ook wordt morgen om 22.30 uur, ook op Canvas, een interview met Terry Jones, een van de Pythons uitgezonden.
Maar het gaat vooral om de Flying Circus, en die is vanaf 6 juni te zien op Canvas, rond 23.00 uur.
Jup. Heb btw de OP maar even veranderd, bleek vanaf 30 mei te zijn ipv 6 juni, een week eerder dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:17 schreef crossover het volgende:
Hulde aan Ministry of Silly Walks
Zit die btw ook in The Flying Circus?
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:30 schreef Berkery het volgende:
'The funniest joke in the world' blijft mijn favoriet, en die zit meteen in de eerste aflevering als ik het mij goed herinner.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:44 schreef nein het volgende:
vergeten! damn! was vanavond nou die van the funniest joke in the world?
Door in 1987 te zijn geboren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:49 schreef remlof het volgende:
Hoe kun je nou MPFC nooit gezien hebben?
Dat is inderdaad een redelijk argument. Zelf heb ik ook dat probleem, maar je bent toch wel bekend met het concept "video/dvd" en "p2p"quote:
Dat was briljantquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Vandaag de laatste minuten gezien, met dat sollicitatiegesprek. Geniaal.
Welke bedoel je? De sollicitatie a) bij het Ministry of Silly Walks, b) voor de bergbeklimmersexpeditie of c) anders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |