Djeez en Ingrid, over jullie reactie is al genoeg gezegd
![]()
dus ik wil alleen even zeggen dat ik hoop dat jullie neefje gezond uit de operatie komt
Ik snap best wel hoe je zo kan reageren hoor. Ik heb dat ook met mijn zusje. Wij liggen elkaar totaal niet en ben het totaal niet eens met hun manier van opvoeden. Desondanks heeft ze twee prachtige kinderen, vooral met m'n nichtje hebben we een hele hechte band.
Maar als ik dan weer van mijn moeder hoor dat m'n neefje van 1 een Happy Meal wegeet en regelmatig chips krijgt, schiet ik ook uit m'n slof (of is dit tegenwoordig normaal eetgedrag
![]()
). Zeker als ik dan nog eens op zijn verjaardag hoor dat hij niet eens een 8 mndpotje voor de helft op eet.
Het was trouwens een vreselijk verjaardag. Alle aandacht ging uit naar voetbal en bier (was afgelopen zondag). M'n moeder vertelde dat wij de enigen waren die hem feliciteerden. Verder werd ie door iedereen bijna genegeerd. Op een gegeven moment werd m'n neefje naar bed gegooid. De babyfoon gebruiken ze niet (want m'n zusje "kan het niet hebben alstie huilt"). Bleek dus dat ie die avond ontzettend overstuur is geweest, want niemand had hem horen huilen.
Maar goed, neefje was naar bed, zie ik ineens dat ze in de keuken staan te roken en de deuren werden opengezet zodat het kon doortochten
![]()
Nou, toen heb ik dus a la minuut de spullen gepakt en zijn we weggegaan. Maar dat kan ik dan weer niet tegen m'n zusje zeggen, want die ziet altijd alles anders dan ik
Genoeg geklaagd
![]()
Vanmiddag moeten we met Robin naar de KA. Die gaat eens z'n longetjes beluisteren.
Robin slaapt de laatste tijd erg weinig overdag (max. 1 uur van 6:30 uur tot 20:30 uur). Gister heeft ie gelukkig 3 uurtjes geslapen in totaal. Hij drinkt ook z'n laatste fles amper nog, hooguit 50 cc, dan duwt ie 'm weg.
Robin probeert nu ook te kruipen.. maar het is meer buikschuiven
![]()
Verder istie nog steeds de vrolijk vent die hij altijd al geweest is
![]()
Girly, fijn dat alles goed gaat met Joey.. 3 maanden alweer
Romijn
![]()
Welkom hier!
![]()
Amber weer lekker gegoeid
![]()
Icicle, fijn dat het zo lekker gaat