abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:19:03 #101
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38489207
Ew lekker dat de echo goed ging en idd even inet rommelen maar geneten en bijkomen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:21:41 #102
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38489312
Evenstar, ik zag die Nubyfles vandaag bij de Etos.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:26:15 #103
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38489531
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:21 schreef m@x het volgende:
Evenstar, ik zag die Nubyfles vandaag bij de Etos.
mooi we hebben nu een flesje met handvaten van de euroland niet veel soeps maar het werkt wel en was mooi om even uit te testen o het vershcil uitmaakt.
En dat deed het ze drinkt zelf nu en dat gaat veel beter
pi_38489964
Zoals iedereen al zegt heb je groot gelijk EW Fijn dat je nu 'gewoon' van haar kunt genieten, 'gewoon' houden zo!
pi_38497622
Hier een mannetje ddat onder de rode vlekjes zat. Aangezien de nichtje de waterpokken heeft en het op het KDV ook nog heerst dachten we aan waterpokken, maar dat lijkt zich op een blaasje na absoluut niet door te zetten. Gelukkig heeft hij er ook weinig last van.
pi_38497714
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef Saffier het volgende:

De onderkant van de curve is óók de curve! Zijn jullie erg lang of niet? Dat scheelt natuurlijk ook.
Ik ben 1.76, m'n vrouw is net boven de 1.60, in m'n hele familie is er geen man die over de 1.80 uitkomt of vrouw die uberhaupt boven de 1.70 uitkomt. en ook Glenn is geen lange jongen.

Maar waar Kady 7 en een halve maand is, zet de cardioloog dus het streepje bij 8 maanden (en hij heeft maar 2 metingen, van 3 maand terug en nu) terwijl kady gecorrigeerd maar 5 en een halve maand is.

Nu is 2 en een halve maand verschil op mijn leeftijd helemaal niks, maar by Kady heb je het hier al snel over een verschil van meer dan 30%

En dan zo onnauwkeurig hiermee zijn en op basis van zulk natte vingerwerk dan genetisch onderzoek willen doen?

We zijn klant aan huis bij de prematurenpoli, Kady loopt onderin de curve maar wel mooi constant, en ze meten daar om de haverklap dus.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 3 juni 2006 @ 09:53:27 #107
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_38497959
Kortom, lekker laten l*llen dus, Kady kan geen 1.95 worden met een kleine achtergrond! Ik blijf het raar vinden dat de cardioloog niet corrigeert. Blijf je gevoel volgen, jullie worden prima in de gaten gehouden op de prematurenpoli, ze loopt keurig regelmatig langs die curve, wat willen ze nu nog meer dan?! Dat genetisch onderzoek kan altijd nog wel een keertje als jullie daar behoefte aan krijgen!
Lekker genieten van de rust en de kinderen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:01:17 #108
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38498014
EW, fijn dat jullie van Kady kunnen genieten en dat ze zo vrolijk is. Even spuit elf: jullie hebben helemaal gelijk!!!! Ik vind het ook natte vingerwerk, vreemd weer, zoiets. Zo'n onderzoek bij een kleine baby 'zomaar' doen is echt gekkenwerk. Ze heeft al genoeg achter de rug! Ik vind jullie geweldig dat jullie zo voor haar opkomen en niet zomaar klakkeloos met alles van 'de dokters' instemmen. Petje af!!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 16:39:43 #109
105850 Fuente
mamamuts
pi_38506127
EW, zo te zien doet je meiske het geweldig. Je hebt gelijk hoor denk ik, wat die onderzoeken betreft. Je eigenlijk gevoel volgen blijft hierbij denk ik toch het belangrijkste!

Nadat Sara al een tijdje achteruit kon kruipen kan ze het nu ook vooruit, echt heel schattig om te zien, dat wiebel-luier-kontje en haar fanatieke koppie. Ze trekt zich overal half omhoog, staan gaat nog niet, maar het is zo leuk om te zien..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zaterdag 3 juni 2006 @ 16:45:40 #110
43556 miss_dynastie
pi_38506325
EW en Digger, groot gelijk hoor, kan me voorstellen dat jullie deze onderzoeken niet zien zitten als de prematuurpoli tevreden is... Fijn dat alles verder in orde is !
  Redactie Frontpage maandag 5 juni 2006 @ 14:18:06 #111
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_38558149
Hier slecht nieuws gehad. Mijn zus is afgelopen donderdag bevallen van een zoon, Lorenzo.
Nu kregen we vandaag te horen dat hij een hartafwijking heeft. Hij heeft een half hart. De overlevingskans is nihil.
Dat spookt nu de hele dag door ons hoofd.

Wat is het leven wreed! Mijn oma van 90 wil graag dood, terwijl dit ventje vecht om te overleven.

Moest het even kwijt!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 5 juni 2006 @ 14:20:50 #112
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38558215
Jezus, wat verschrikkelijk Djeez!
  maandag 5 juni 2006 @ 14:27:47 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38558373
Djeez, wat vreselijk!
  maandag 5 juni 2006 @ 14:29:17 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_38558409
ow Djeez, wat vreselijk
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 juni 2006 @ 15:06:13 #115
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38559336
Djeez ik heb er geen woorden voor wat een nachtmerrie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 5 juni 2006 @ 15:11:38 #116
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_38559485
Wat afschuwelijk, Djeez!
  maandag 5 juni 2006 @ 16:10:20 #117
105850 Fuente
mamamuts
pi_38561258
Djeez, ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat vreselijk oneerlijk...
Heel veel sterkte...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 5 juni 2006 @ 16:14:00 #118
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38561369
Djeez wat vreselijk!! sterkte!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 5 juni 2006 @ 16:25:33 #119
640 snoopy
peanuts
pi_38561735
Djeez, wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 5 juni 2006 @ 17:16:50 #120
102760 Igraine
Headache
pi_38563283
Sterkte Djeez en Ingrid. Wat verschrikkelijk!

Wisten ze het al of hadden ze nooit iets gezien op een echo?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Redactie Frontpage maandag 5 juni 2006 @ 17:30:56 #121
3926 crew  Djeez
pi_38563690
Dank jullie wel. Ik heb verder nog net gehoord of hij al is overleden, maar ik ben bang dat deze week zijn leventje al voorbij is. Deze afwijking zien zelk jaar maar vijf keer in Nederland. Het gebeurt normaal altijd een ander, helaas dit keer mijn neefje. En het is niet op een echo te constateren, en ook niet bij de geboorte vast te stellen. Pas na drie dagen kunnen de doctoren de afwijking vaststellen.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_38564222
Oe onwennig hoor, hier posten ipv alleen mee te lezen

Djeez, wat een ontezettend naar nieuws. Arm klein ventje.
  † In Memoriam † maandag 5 juni 2006 @ 19:32:06 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38568027
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:30 schreef Djeez het volgende:
Dank jullie wel. Ik heb verder nog net gehoord of hij al is overleden, maar ik ben bang dat deze week zijn leventje al voorbij is. Deze afwijking zien zelk jaar maar vijf keer in Nederland. Het gebeurt normaal altijd een ander, helaas dit keer mijn neefje. En het is niet op een echo te constateren, en ook niet bij de geboorte vast te stellen. Pas na drie dagen kunnen de doctoren de afwijking vaststellen.
wat een nachtmerrie
veel kracht en sterkte toegewenst.
  maandag 5 juni 2006 @ 19:35:33 #124
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38568175
He getver, Djeez...
Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38569245
Djeez wat een vreselijk bericht
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator maandag 5 juni 2006 @ 20:43:53 #126
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38570918
Wat afschuwelijk Djeez, heel veel sterkte....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 5 juni 2006 @ 20:52:41 #127
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_38571262
Wat erg. Djeez en Ingrid veel sterkte.

dit was Saffier
  Redactie Frontpage maandag 5 juni 2006 @ 21:40:01 #128
3926 crew  Djeez
pi_38573021
Dank jullie wel. Als we morgen nog niks hebben gehoord, bellen we morgenavond hoe het gaat.
Dit maakt je wel extra blij dat Kim gezond is! Het cliche " als het maar gezond is" klopt wel.
pi_38577444
verschrikkelijk djeez. heel veel sterkte voor je zus (en jullie allemaal natuurlijk).
  dinsdag 6 juni 2006 @ 08:46:59 #130
105850 Fuente
mamamuts
pi_38582542
Sara is (weer) ziek. Ze werd vanmorgen wakker met verhoging (37.9) en heel zielig huilend. Ze wou (weer) niet eten, uiteindelijk wel een danoontje erin gekregen en drinken gaat gelukkig goed.
Ze had eergister ook weer nieuwe eczeem plekjes, de arts op het cb zei al dat ze dan waarschijnlijk minder weerstand heeft, en prompt wordt ze ook weer ziek.
Was een heel gedoe vanmorgen, Sara zou naar het kdv gaan vandaag, een hele dag. Normaal gaat ze altijd naar oma op dinsdag, maar die krijgt een nieuwe knie vandaag en ligt dus in het z-huis.
Als ze naar oma zou gaan had ik d'r wel gebracht, oma is heel vertrouwd dus niet zo'n probleem. Maar ik ga d'r niet ziek naar het kdv brengen. Heb dus m'n werk gebeld dat ik niet kan komen vandaag, daar waren ze (uiteraard) niet blij mee. Ik werk er pas een maand, dus hopelijk gaat dat goed.
Sara
Merel
Ukje
pi_38582968
Wat erg Djeez Heel veel sterkte voor jullie..

Sara beterschap!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:29:07 #132
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38584184
Djeez en Ingrid, heel veel sterkte... ik heb een tijdje geleden net zoiets meegemaakt en voel met jullie mee.

Sjonge zeg, Sara is vaak ziek!! Ik wist niet dat eczeem met de weerstand te maken heeft, wel goed om te weten.
Zij de kindjes op het kdv ook vaak ziek? Dan kan het deels daaraan liggen, denk ik. Vervelend zeg, heel veel beterschap!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:30:45 #133
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38584213
Heel veel sterkte Ingrid en Djeez!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:42:34 #134
105850 Fuente
mamamuts
pi_38584485
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:29 schreef Suzanna het volgende:
Djeez en Ingrid, heel veel sterkte... ik heb een tijdje geleden net zoiets meegemaakt en voel met jullie mee.

Sjonge zeg, Sara is vaak ziek!! Ik wist niet dat eczeem met de weerstand te maken heeft, wel goed om te weten.
Zij de kindjes op het kdv ook vaak ziek? Dan kan het deels daaraan liggen, denk ik. Vervelend zeg, heel veel beterschap!
Ja van het kdv kunnen ze snotterig zijn enz. Sara is altijd snotterig, en da's niet zo erg geloof ik.
Op zich dat ze echt ziek is, zou niet van het kdv moeten komen (kan wel zijn dat ze er aangestoken wordt, maar ze zou er niet zo vaak zo ziekjes van moeten zijn).
Ze ziet er echt niet uit, heel witjes en dikke oogjes. Haar verhoging is wel gezakt, net getempt, maar ze heeft een zetpilletje gehad vanmorgen.
Sara en ik gaan zometeen even naar de HA, voor overleg over hoe en wat. Ook omdat ze laatst dat pseudo-kroep gehad heeft.
En ik wist ook niet dat eczeem te maken kon hebben met weinig weerstand, ergens klinkt het dan wel weer logisch, maar had het zelf niet bedacht.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:35:15 #135
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38587376
max is zich aan het omrollen!!!
yeah yeah yeah wat gaat ie hard mn kleine mannetje
pi_38587521
Wow pinquit, wat goed Max!!

Hier is het vaak homeless, de box is te klein. Want als Merlijn kwaad wordt komt hij op zijn buik terecht. Boos dat hij dan is en dan alleen omdat hij drinken wil ofzo. Wel mooi om te zien al die frustratie bij zo een klein mannetje. Het leren kruipen gaat ook goed, hij kruipt niet naar voren of achteren maar opzij , nog niet ver maar een 30 cm. Nu alleen nog vooruit.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:55:44 #137
105850 Fuente
mamamuts
pi_38587944
Nou we zijn terug van de HA. Sara heeft wel wat slijm in d'r longetjes, maar heel hoog, dus zeg maar wat ze moet hoesten. Verder kan het op zich niet zoveel kwaad dat ze vaak ziek is, wel kan het zijn dat ze toch luchtwegproblemen ontwikkelt, hangt ook weer samen met eczeem. Ze wordt goed in de gaten gehouden, verder zag ze er goed uit.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:01:16 #138
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38588113
mja kan niet zoveel kwaad, maar tis wel zielig voor zon klein meissie om constant ziek te zijn!!
en inderdaad eczeem en luchtwegen aandoeningen hangen samen, meestal eerst eczeem en dan astma. naar hoor. ik hoop niet dat het zover komt.
arme saartje!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:40:49 #139
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_38589353
Max Wat goed zeg!!

Djeez en Ingrid, veel sterkte Werd toevallig net gebeld door de Kinderhartstichting nadat ik jullie berichtje had gelezen

Fuente, beterschap voor je meisje en hopelijk gaat het gewoon weer weg

Hier kwam ook eerst eczeem en daarna luchtwegproblemen. Gelukkig doen de inhalers goed hun werk, Robin reutelt en hoest niet meer Zodra de medicijnen aansloegen, werd ook zijn eczeem minder. En hij drinkt en eet ook weer goed Volgende hebben we een afspraak bij de KA, kijken wat die ervan te zeggen heeft.

Robin heeft sinds gisteren wat kleine pukkeltjes op zijn buik en een paar op zijn voorhoofd. Die op zijn buik jeuken ook. Zodra zijn buikje bloot is, begint hij te krabbelen. Geen idee waar het van komt (geen ander eten of ander wasmiddel), dus we kijken het weer even aan. Hij heeft ook zo nu en dan verhoging.

Robin is verder een vrolijk mannetje. De box is af en toe idd te klein, maar hij kan zich er nog prima vermaken. Ook op de grond spelen (met een kleed, maar eigenlijk heeft dat weinig nut nog ) vindt hij geweldig. Van kruipen heeft hij nog niks door, maar wat hij wel graag wil is staan. Hij strekt dan z'n beentjes en zet zich af tegen wat hij dan ook maar onder z'n voetjes kan vinden
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_38593890
Zo we zijn weer terug van een lekker weekendje weg! Schrijf straks wel een gezellig verhaaltje maar ik wil even heel trots melden dat Ambertje nu echt kruipt en zelf kan gaan zitten

Oh en ze lult de oren van onze kop af... Ze heeft het hele weekend alleen maar papapapapapbababababoboboboblalalala enzovoort gezegd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:14:06 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38638240
Stilte hier

zieke kindjes snel beter worden hoor!
merlijntje knappe vent! amber ook al zo knap!

djeez een kaarsje brandt wta een verschrikkelijk nieuws moet dit zijn. heel veel sterkte en kracht

Hier even een update van arwen alleen maar lof en lief en leuk en mooi.
Ze wordt zo wijs en groot en slim.
Ze kan heel goed uit de fles zelf drinken, ziet er ook zo koddig uit ( max we hebben er een van de etos met winnie de pooh ) dank voor de tip! ) Als de fles op gaat ze er mee meppen haha.
Ze brabbelt/zingt voort steeds vaker : lajlaajloojlaajbabaalaajlaaj te lief gewoon!
Vanmiddag was zo lief: ik had een afspraak en Darkmanta was even de stad in met arwen, ik daarheen gelopen. en tref ze krijg ik toch een grijns van oor tot oor met een allerliefst giebeltje.
  Redactie Frontpage woensdag 7 juni 2006 @ 23:59:08 #142
3926 crew  Djeez
pi_38642093
Gisteren mijn vader gebeld, mijn neefje ziet al helemaal grauw en het is een aflopende zaak. Wrang is wel dat hij juist hel vrolijk is en de hele tijd naar mijn vader lachte. Waarom moet zo 'n ventje juist overlijden ? Gelukkig heeft hij geen pijn. Ik heb verder nog niet gehoord dat hij al is overleden, dus ik neem aan dat hij nog leeft.
  donderdag 8 juni 2006 @ 00:00:15 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38642138
Ach hemel, wat een ontzettend verdrietig en oneerlijk verhaal Djeez.
pi_38642224
Djeez en fam ontzettend veel sterkte
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_38642615
Vreselijk, Djeez
Variety is the spice of life
pi_38645511
Djeez, vreselijk....nogmaals heel veel sterkte vanuit hier....

Evenstar, wat leuk dat Arwen zo gaat brabbelen, is echt genietbaar zeg maar Dat rammen met het flesje is herkenbaar Al smijt Sara het tegenwoordig uit de box zodra ze er klaar mee is (geldt vor al het speelgoed waar ze niet mee wil spelen, flikkert ze gewoon de box uit )

Sara is vannacht weer goed ziek geweest. Ze werd gillend wakker, we schrokken ons rot. Ze was knalrood en ontroostbaar, getempt en ze zat op 39.4. Gister was er geen vuiltje aan de lucht
Sara een zetpilletje gegeven en bij ons in bed genomen waar ze 1 flesje diksap en 1 flesje water wegklokte. Na nog 15 minuten ontroostbaar huilen en krijzen werd ze weer rustig en wat minder warm. Uiteindelijk weer in bedje gelegd en ze slaapt nu nog..
Is dit herkenbaar voor iemand, kindjes die vooral 's nachts ziek worden, ineens hoge koorts hebben en een dag later vaak weer opgeknapt zijn?

Update: Ze is nog steeds niet lekker, net getempt, 37.6. En volgens mij loopt het alweer op want na het ontbijt en drinken voelde ze weer een stuk warmer.
Heb nu maar even geen zetpilletje gedaan, strax eerst nog maar een slaapje doen en kijken of het erna beter gaan.
Maar goed, voor mij een gevoel van 'daar gaan we weer'.. Dit is zo'n beetje de 6e keer in de afgelopen 3 maanden dat ze ziek is

[ Bericht 17% gewijzigd door Fuente op 08-06-2006 08:44:49 ]
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:40:40 #147
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38650558
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:14 schreef _evenstar_ het volgende:

Vanmiddag was zo lief: ik had een afspraak en Darkmanta was even de stad in met arwen, ik daarheen gelopen. en tref ze krijg ik toch een grijns van oor tot oor met een allerliefst giebeltje.
dat is het beste gevoel van de wereld he?
doet max altijd 's ochtends als ik m uit bed ga plukken.
echt dan loop ik over van liefde voor t ventje

Djeez.. wat erg joh.. sterkte!!!

jeetje, sara.. naar hoor!
heeft ze verder niks, alleen koorts? en dan dat ze huilt en ontroostbaar is?
lijkt me toch best eng om mee te maken, ik heb zelf nog geen ziek kindje gehad.

is toch raar, opeens koorts, maar verder geen dingen?
bleeh..
beterschap Saraatje!!
pi_38650915
Pinquit, ik snap er ook geen bal van. Vannacht was ze helemaal over d'r toeren, maar ik had niet het idee dat ze ergens pijn had (niet graaien naar d'r oortjes, niet trappen met de beentjes). Vanmorgen was ze gewoon hangerig en huilerig, en verhoging. Ze ligt nog steeds te dutten sinds 9:30, da's dan wel weer even lekker, zal ze wel van opknappen.
Ik vind het ook raar, vooral omdat ze dit dus zo vaak heeft. Kijk een snotneus, een verkoudheid enz enz zijn dingen die je zelf ziet en dat kan voorkomen. Maar dit is gewoon lastig.
We kijken 't tot morgen aan, en bellen anders de HA weer. We gaan zaterdagavond op vakantie dus ik hoop echt dat ze dan is opgeknapt.
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:55:23 #149
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38651100
Ja, ik zou me geen raad weten hoor.
en dan ook nog een HA hebben die zegt dat het geen kwaad kan.. jah en dan zit je

lastig hoor
pi_38651590
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier even een update van arwen alleen maar lof en lief en leuk en mooi.
Ze wordt zo wijs en groot en slim.
Ze kan heel goed uit de fles zelf drinken, ziet er ook zo koddig uit ( max we hebben er een van de etos met winnie de pooh ) dank voor de tip! ) Als de fles op gaat ze er mee meppen haha.
Ze brabbelt/zingt voort steeds vaker : lajlaajloojlaajbabaalaajlaaj te lief gewoon!
Merlijn kan ook al heel goed door zijn armpjes uittestrekken duidelijk maken naar wie hij wil. Gelukkig voor mamma is dat vaak naar pappa, mamma heeft dan lekker even rust. Vorige week was het op het KDV ook de eerste keer dat hij ging huilen omdat ik ging. Was wel even raar, had het ook helemaal nog niet verwacht op deze leeftijd. Toen ik hem weer ophaalde huilde hij weer en strekte duidelijk zijn armpjes uit dat hij liever bij mij wou zijn dan de zorgleidster van hem. Doet je moederhart toch wel sneller kloppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')