mooiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:21 schreef m@x het volgende:
Evenstar, ik zag die Nubyfles vandaag bij de Etos.
Ik ben 1.76, m'n vrouw is net boven de 1.60, in m'n hele familie is er geen man die over de 1.80 uitkomt of vrouw die uberhaupt boven de 1.70 uitkomt. en ook Glenn is geen lange jongen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef Saffier het volgende:
De onderkant van de curve is óók de curve! Zijn jullie erg lang of niet? Dat scheelt natuurlijk ook.
wat een nachtmerriequote:Op maandag 5 juni 2006 17:30 schreef Djeez het volgende:
Dank jullie wel. Ik heb verder nog net gehoord of hij al is overleden, maar ik ben bang dat deze week zijn leventje al voorbij is. Deze afwijking zien zelk jaar maar vijf keer in Nederland. Het gebeurt normaal altijd een ander, helaas dit keer mijn neefje. En het is niet op een echo te constateren, en ook niet bij de geboorte vast te stellen. Pas na drie dagen kunnen de doctoren de afwijking vaststellen.
Ja van het kdv kunnen ze snotterig zijn enz. Sara is altijd snotterig, en da's niet zo erg geloof ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:29 schreef Suzanna het volgende:
Djeez en Ingrid, heel veel sterkte... ik heb een tijdje geleden net zoiets meegemaakt en voel met jullie mee.
Sjonge zeg, Sara is vaak ziek!! Ik wist niet dat eczeem met de weerstand te maken heeft, wel goed om te weten.
Zij de kindjes op het kdv ook vaak ziek? Dan kan het deels daaraan liggen, denk ik. Vervelend zeg, heel veel beterschap!
dat is het beste gevoel van de wereld he?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Vanmiddag was zo lief: ik had een afspraak en Darkmanta was even de stad in met arwen, ik daarheen gelopen. en tref ze krijg ik toch een grijns van oor tot oor met een allerliefst giebeltje.
Merlijn kan ook al heel goed door zijn armpjes uittestrekken duidelijk maken naar wie hij wil. Gelukkig voor mamma is dat vaak naar pappa, mamma heeft dan lekker even rust.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier even een update van arwen alleen maar lof en lief en leuk en mooi.
Ze wordt zo wijs en groot en slim.
Ze kan heel goed uit de fles zelf drinken, ziet er ook zo koddig uit ( max we hebben er een van de etos met winnie de pooh) dank voor de tip! ) Als de fles op gaat ze er mee meppen haha.
Ze brabbelt/zingt voort steeds vaker : lajlaajloojlaajbabaalaajlaaj te lief gewoon!
Vanmiddag was zo lief: ik had een afspraak en Darkmanta was even de stad in met arwen, ik daarheen gelopen. en tref ze krijg ik toch een grijns van oor tot oor met een allerliefst giebeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |