quote:Politie zoekt getuigen schietincident
Den Haag, 27-05-2006 • Politie Haaglanden zoekt getuigen van een schietincident op vrijdag 26 mei om 23:00 uur op de *******. Diverse getuigen melden dat er sprake was van een schietpartij. Politieagenten die ter plaatse een onderzoek instelden troffen in totaal zes beschadigde voertuigen aan. Enkele daarvan hadden kogelgaten in het plaatwerk zitten. Met behulp van het Parate Peloton werd een groot onderzoek ingesteld waarbij enkele hulzen werden aangetroffen. Enkele beschadigde voertuigen werden voor een sporenonderzoek over gebracht naar bureau Voertuigen Onderzoek Zichtenburg. Voorzover bekend raakte niemand gewond. Er zijn geen aanhoudingen verricht. De Politie onderzoekt wat er exact heeft plaats gevonden
Wat mietjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Fugie het volgende:
omg mark, MIETJE
ikzoek een plekje waar ik wat pics voor je kan dumpenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
10 pk?
tvp btw
oldtimer elfstedentocht en tractor pulling waren gaaf
Wat ga jij zegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef Fugie het volgende:
wat wat wat wat
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
ikzoek een plekje waar ik wat pics voor je kan dumpen128 MB
![]()
Een interne uploader? nee, helaasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:06 schreef Jimmeh het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxx, heb je op buzzybee iets dat je makkelijk foto's kan plaatsen? Ik heb heel wat oldtimer zut gefotografeerd vandaag bij de Lancia Club NL/DE rit in Zwolle. Heelveel Zagato's en Pininfarina spulen nog een Bertone, de Lancia Stratos
ok en nu?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Apache/2.0.46 (Red Hat) Server at www.talpa.tv Port 80
Stap 1: ga staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |