Ik denk het ook niet, al weet je met Chelsea maar nooit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
10 miljoen.. ik geloof er niks van.
Lekker ja... maar wie gaan de doelpuntjes scoren volgend seizoen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
10 miljoen voor Kalou en 15 miljoen voor Kuyt.
Netjes.
Voor ¤25 miljoen is er heus wel wat leuks te vinden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Lekker ja... maar wie gaan de doelpuntjes scoren volgend seizoen?
Dat wordt maximaal een 4de plek.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:09 schreef Bellator het volgende:
[..]
Voor ¤25 miljoen is er heus wel wat leuks te vinden.
Robben, Van Persie, Ronaldinhoquote:Op zondag 28 mei 2006 00:05 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Noem eens 10 spelers die een man kunnen passeren in het huidige voetbal?
Dan heb je het antwoord
Beetje jammer dat meneer niet op de vleugel wil spelen.. Maar centraal of achter de spitsen.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Henry ook nog.
Kalou kan dat en daarom is hij het geld waard.
Kalou moet je gewoon op de vleugel zetten en zeggen dat hij weinig anders hoeft te doen dan zijn mannetje voorbij te spelen. Daar is hij ideaal voor
Vincken heeft potentie als iemand die kan passeren...quote:Op zondag 28 mei 2006 11:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat meneer niet op de vleugel wil spelen.. Maar centraal of achter de spitsen.
Als ze iemand willen kopen die voorzetten geeft vanaf de vleugel, mogen ze Castleen wel kopen![]()
Wat is dit nou voor een rare, debiele bewering. Spitsen gaan weg en er komen nieuwe voor terug. En die scoren ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Lekker ja... maar wie gaan de doelpuntjes scoren volgend seizoen?
Dat wordt maximaal een 4de plek.
Hoe vaak heeft Feyenoord in de laatste 30 jaar een scorende spits gekocht?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een rare, debiele bewering. Spitsen gaan weg en er komen nieuwe voor terug. En die scoren ook.
Iedere spits die een bal in een doel schiet is toch een scorende spits. Wat lul je nou?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:42 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Feyenoord in de laatste 30 jaar een scorende spits gekocht?
Zijn contract loopt over 1 jaar af en hij heeft niet zo'n geweldig seizoen gespeeld. Ik vind het behoorlijk wat.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:32 schreef marsu het volgende:
Iedereen vindt 10 miljoen veel voor Kalou, maar ik vind het veel te weinig. Over een paar jaar is hij 5 keer zoveel waard. Feyenoord moet eens het onderste uit de kan halen willen ze ooit nog een rol van betekenis kunnen spelen in Nederland.
Heb je nog inside info over ASWH-transfers?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
Jemig, dat zei Steef vorige week ook al Frank!
Ben het wel met Cart_man eens. Dirk is belangrijk, maar er komt altijd wel weer wat terug.
Pierre zouden ze ook zo gaan missen.
Dat doen ze sinds 1970 al niet meer, dus waarom zouden ze dan nu wel ineens willen. Ik denk dat Feyenoord zich wel heeft neergelegd bij een plaats in de subtop. De echte toppers zijn Ajax en PSV in Nederland en wellicht zal dat voorlopig wel zo blijven, er moet echt een hele hoop gebeuren wil Feyenoord daar nog bij gaan horen.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:32 schreef marsu het volgende:
Iedereen vindt 10 miljoen veel voor Kalou, maar ik vind het veel te weinig. Over een paar jaar is hij 5 keer zoveel waard. Feyenoord moet eens het onderste uit de kan halen willen ze ooit nog een rol van betekenis kunnen spelen in Nederland.
Wat moet dat in het Feyenoordtopic?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:51 schreef Raphaelo29 het volgende:
next season :
1 Ajax
2 PSV
3 AZ
4 Feyenoord
![]()
Jaja, Ajax is de beste, we weten het wel...quote:Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat doen ze sinds 1970 al niet meer, dus waarom zouden ze dan nu wel ineens willen. Ik denk dat Feyenoord zich wel heeft neergelegd bij een plaats in de subtop. De echte toppers zijn Ajax en PSV in Nederland en wellicht zal dat voorlopig wel zo blijven, er moet echt een hele hoop gebeuren wil Feyenoord daar nog bij gaan horen.
Ik dacht eerst dat dit een post was van yvette. Die zegt net zo veel bullshitquote:Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat doen ze sinds 1970 al niet meer, dus waarom zouden ze dan nu wel ineens willen. Ik denk dat Feyenoord zich wel heeft neergelegd bij een plaats in de subtop. De echte toppers zijn Ajax en PSV in Nederland en wellicht zal dat voorlopig wel zo blijven, er moet echt een hele hoop gebeuren wil Feyenoord daar nog bij gaan horen.
Wat lul je nou, Feyenoord is al altijd zoals het nu is.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zit toch wel een kern van waarheid in Shreyas post, Feyenoord dreigt stilaan wel de aansluiting te verliezen. Een slim staaltje beleid kan dat tegengaan.
Hij zegt dat het KAN! lezen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:46 schreef thewishmaster het volgende:
Waar baseerje het op dat ze een topseizoen zouden kunnen draaien?
Gefrustreerd?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij zegt dat het KAN! lezen.
Topseizoen omdat Feyenoord voor het eerst in de geschiedenis eens geld uit kan geven.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Gefrustreerd?Zou ik ook zijn als ik fan van Feyenoord was. Maar zelfs de mogelijkheid dat Feyenoord een goed seizoen kan draaien is nauwelijks aanwezig.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:47 schreef TC03 het volgende:
Iedereen is er weer als de kippen bij om Feyenoord een 5e plek aan te praten.Het valt allemaal wel mee hoor mensen.
Beetje een bommetje werpen doet het altijd goed.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:47 schreef TC03 het volgende:
Iedereen is er weer als de kippen bij om Feyenoord een 5e plek aan te praten.Het valt allemaal wel mee hoor mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |