Al is je R33 nog zo snel, een Daewoo Matiz achterhaalt je wel...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Drifter__ het volgende:
Wanneer je aangereden wordt met 80km/h, ziet je auto er zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Daewoo matiz reed 80km/h toen hij tegen deze stilstaande R33 botste...![]()
patsen met papa's primeraquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:21 schreef Turquaz52 het volgende:
+de achterkant en de hele zijkant was dood
vandaag nog op tv gezienquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:20 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Al is je R33 nog zo snel, een Daewoo Matiz achterhaalt je wel...
Stationwagens
[afbeelding]
Boyd Coddington
quote:
Binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek heeft je vader nooit van gehoord?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
vandaag nog op tv gezien![]()
![]()
![]()
over de primera: 80+80=160KM en dat ging zo (gemaakt met paint srry):
[afbeelding]
[afbeelding]
en voor mensen die dalijk iets gaan zeggen: Ja mijn vader maakte de bocht met 80. en de vrouw reed ook ongv. 80, onze auto was vrij hoog dus als die vrouw niet naar links stuurde kon het nog erger wordenonze auto was total-loss verklaard, maar een nieuwe as, niewe vering+schokdemper+zij spatbord+deur+verf+veel werk en mocht weer op straat. en hij rijd nu
die 280 is ook begrensd hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:37 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Doe mij deze maar, in exact die kleur met exact die velgen:
[afbeelding]
De Audi RS6 Plus. 480pk (tegenover 450pk van een 'gewone' RS6), 560Nm en een top van 280kmh (idd, niet begrenst op 250)!
vind dit niet echt een mod-waardige opmerking moet ik zeggen...quote:Op zondag 4 juni 2006 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Turquaz52, ik denk dat het beter is dat je een speciala topic aanmaakt voor de Nissan van je pa en de spectaculaire crash. Dan kunnen we hier verder over puikende hondentransporteurs, en kunnen we ons in het andere topic volledig richten op het uitlachen.
Ik denk dat, als ik zo de verhalen moet geloven, je vader zowiezo gecrashed zou zijn als hij met 80(!) wilde keren op een weg waar het gezien de brug/viaduct constructie die ze daar toegepast hebben waarschijnlijk verboden is om te keren omdat het hoogstwaarschijnlijk (ik zeg dus dat ik dat niet zeker weet omdat ik de situatie niet ken!) een autoweg is waar 100 KM/U gereden mag worden,quote:Op zondag 4 juni 2006 02:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
over de primera: 80+80=160KM en dat ging zo (gemaakt met paint srry):
[afbeelding]
[afbeelding]
en voor mensen die dalijk iets gaan zeggen: Ja mijn vader maakte de bocht met 80. en de vrouw reed ook ongv. 80, onze auto was vrij hoog dus als die vrouw niet naar links stuurde kon het nog erger wordenonze auto was total-loss verklaard, maar een nieuwe as, niewe vering+schokdemper+zij spatbord+deur+verf+veel werk en mocht weer op straat. en hij rijd nu echt heel relax, geen tikje of dergelijks
![]()
1. je hebt gelijk: Je mocht daar niet kerenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:26 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik denk dat, als ik zo de verhalen moet geloven, je vader zowiezo gecrashed zou zijn als hij met 80(!) wilde keren op een weg waar het gezien de brug/viaduct constructie die ze daar toegepast hebben waarschijnlijk verboden is om te keren omdat het hoogstwaarschijnlijk (ik zeg dus dat ik dat niet zeker weet omdat ik de situatie niet ken!) een autoweg is waar 100 KM/U gereden mag worden,
Zelfs al zou je zo'n actie met de helft van de snelheid doen (40 dus) dan zou die primera al problemen hebben om de bocht te maken.
Domme actie, van je vader... (Dat zeg ik.. Gamma)
Enne Alexxxx, als dit off-topic is, dan verplaats je het bericht maar lekker daar de 'lul hier over de onmogelijke primera crash' topic
prima opmerking juist, die jongen moet terecht gewezen worden, en weer met de Lego gaan spelenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:00 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
vind dit niet echt een mod-waardige opmerking moet ik zeggen...
Hoewel je natuurlijk gelijk hebt...
mijn lego is jou moederquote:Op maandag 5 juni 2006 11:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
prima opmerking juist, die jongen moet terecht gewezen worden, en weer met de Lego gaan spelen
1) Leer Nederlandsquote:Op maandag 5 juni 2006 01:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
1. je hebt gelijk: Je mocht daar niet keren
2. mijn vader is owk een gek achter het stuur wanneer hij een beetje haast heeft of gwn melige zin heeft.
3. als je me niet gelooft dan geloof je het owk niet. ik kan geen rede verzinne wrm ik zou moeten liegen over onze crashik heb geen zin om telkens dit en dat te laten zien, als je iets niet glooft vraag het dan via mail ofsow
dan ga jij niet offtopic, en word ik hier niet zo afgezeikt
![]()
4. damn
5. hoii, verder nog alles goed![]()
you wishquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef -Muse- het volgende:
Ik wou de Volvo V70R en 850T5R posten, maar die zijn al gepost...
Volvo for life!![]()
![]()
reeds genoemd, maar blijft vet...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:53 schreef Klonk het volgende:
Subaru Forrester STI
[afbeelding]
2.5L AVCS Turbo (265 PS)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |