waar heb jij last vanquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zozo ... 15 hele pk's erbij door een open luchtfilter.
DREAM ON!
[..]
edit : okay ... modelletje later dus. 102 pk - top 175
Of je bent naief of heel domquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
waar heb jij lsat vanstandaart hebben ze 102PK!!!
max. vermogen 75 kW (102 pk) bron
-EDIT-
Late reactie sorry + 175 is fabrieks snelheid. Maar ik maak nog wel een keer een foto, dan zie je wel ok?![]()
![]()
en hoe voel je je nu? opgelucht?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:21 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik las de topictitel op zijn Nederlands en dacht dat het een treinentopic was
leg uitquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef j22flyingdownwind het volgende:
E-klasse station W210 natuurlijk![]()
1: Meeste liters bagageruimte van alle stationwagens verkocht in NLquote:
fotoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:07 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
1: Meeste liters bagageruimte van alle stationwagens verkocht in NL
2: Meest lompe uiterlijk (vooral de niet-facelift)
3: Comfort![]()
4: Niet kapot te krijgen (behalve roest op de achterklep danmaargoed, 30 jr garantie dus)
5: Verlaagd met AMG wielen gewoon lekker fout![]()
![]()
Ik wil nu nog wel foto's zien van die platgereden primeraquote:Op maandag 29 mei 2006 21:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
heb geen zin om optescheppe dat onze Hummer Primera sterk genoeg is![]()
R33 slipt in bocht, botst tegen paal, voorkant kapot, staat stil op rijbaan, niet-oplettende matiz komt met 80 tegen achterkant....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Dus een Daewoo Matix reed tegen deze auto aan? Er was dus geen sprake van teveel PK op je rechterpedaaltje?
Wat een harryquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:07 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
R33 slipt in bocht, botst tegen paal, voorkant kapot, staat stil op rijbaan, niet-oplettende matiz komt met 80 tegen achterkant....
Topic staat op EM ergens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |