nah, een Forrester is net als de Audi Allroads een iets verhoogde estate met 4x4, terreinauto is toch net iets anders.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:51 schreef 1299 het volgende:
Het is alleen een terreinauto en geen station
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:56 schreef Klonk het volgende:
ook niet
quote:Developed as a “pure” sport utility vehicle (SUV) with superb on-road driving performance, the Forester STi Version first debuted in February 2004 and has since enjoyed popularity and high acclaim in Japan.
(mn vriend heeft nog een Passat station TDI (rode I) te koop staan als het je wat lijktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij hadden vroeger zo een omega als TS zo adoreert, in donkerblauw.
Als ie reed wat het een lekkere auto, met een rammeltje hier en daar (het blijft een opel) en flink wat dorst. Maar het autotje had één manco, de motor deed het op de vreemdste momenten ineens niet meer, ging gewoon uit. Reed je lekker, en ineens de motor weg, en geen stuur en rembekrachtiging meer. Heel naar.
Verschillende malen weggebracht, maar de garage ontkende dat er wat mis was.
Manlief rijd nu een passat station, is nu drie jaar, komt straks waarschijnlijk een audi A6 station. Zelf rij ik sinds begin dit jaar een 407, gewoon met kofferbak
Niemand doet dat hun na, zij zelf ook niet... Het ding is gecancelled...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
5.7V8, wie doet hun dat na, of laat zitten, wie stopt er nou (voor een betaalbare) station een 3.2 V6 onder de kap? gwn een bruute beest![]()
![]()
![]()
ja dat lijkt me ook logisch, 5,7 V8!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:08 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Niemand doet dat hun na, zij zelf ook niet... Het ding is gecancelled...
Ja, en die is echt heel bijzonder...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook logisch, 5,7 V8!!![]()
!! maar de 3.2 V6 bestaat wel, (1x in gereden, was wel automaat
![]()
)
oohw das jammerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:28 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, en die is echt heel bijzonder...
Grootste gedeelte van de hier genoemde stations is sneller... Het ding doet 10 seconden van 0-100...![]()
Daarnaast is hij alleen maar als automaat geleverd...
Ja, hij is alleen niet geleverd met handbak, en er is werkelijk geeneen auto waar je 2 seconden van de fabrieksopgave krijgt...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
oohw das jammerik dacht ook handbak
, maar 0-100 staat mss wel 10 sec. maardat is fabrieks snelheid. je kunt meestal wel 2sec. eerder op 100 komen, maar daar heb je ook een handmaat voor nodig, kun je power shiften
![]()
bij een automaat gaat hij nog het een en ander doen om te schakelen en dat kost tijd
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
je kunt meestal wel 2sec. eerder op 100 komen
Wat moet ik nu met een oude Passat, ik zei dat mijn man een passat van 3 jaar heeft die binnenkort vervangen wordt door een nieuwe audi, en ik zelf een 407 rijdt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
(mn vriend heeft nog een Passat station TDI (rode I) te koop staan als het je wat lijktis wel duitse kenteken, dus je moet ook de grens kosten betalen. '98)
Dat zegt veel over Opel.quote:on: Omega met problemen? dat is niet leukOmega is gewoon de beste Opel alle tijde :
oooooohw, sorry ik las verkeerd, ik dacht dat je man een passat wou kopen, sorryquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat moet ik nu met een oude Passat, ik zei dat mijn man een passat van 3 jaar heeft die binnenkort vervangen wordt door een nieuwe audi, en ik zelf een 407 rijdt.
[..]
Dat zegt veel over Opel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |