Gelukkig maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Locke leeft nog
Ik zag hem gisteren nog bij de film Old Boys. Maar dan met een snorretje.
Tja, de nepbaardmans (Tom) die ging er vanuit dat Michael niks zou zeggen omdat hij 2 mensen vermoordt heeft.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef mikezwet het volgende:
Of ze kunnen hulp halen. Vind het trouwens wel raar en onwaarschijnlijk dat the others Micheal en Walt laten gaan, die zoeken toch gelijk hulp en vertellen alles![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef mikezwet het volgende:
[....] zijlschip [....] zijlschip [....]
Ja, dat zeg ik. Die baard is nepquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat er wel meer achterzit.
Of 48 of 72 of 96quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik denk dat ze kunnen profiteren van die zeilboot, aangezien the others dit toch niet weten? Maar dat is dan weer te simpel, aangezien ze nog 24 afleveringen moeten volmaken
Ik heb haar nog nooit iets toe zien voegen het afgelopen seizoen, dus dat lijkt me niet...quote:
Ik had mijn post al aangepast, omdat Rose al min of meer vaste cast is en dan in de zin van "ze gaat maar niet dood en blijft af en toe terugkeren." Desmond, Alex (en Clue?) zullen wel een belangrijkere rol in het verhaal hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit iets toe zien voegen het afgelopen seizoen, dus dat lijkt me niet...
Ja zou ook goed kunnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef Neoktheone het volgende:
Is Miss Widmore niet de tweede vrouw?
Idd, werd vermeld in de podcastquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:53 schreef Symer het volgende:
Het is trouwens niet Ms. Clue maar Ms. Klugh
Is dat zo? Verrassend, ik had namelijk verwacht dat dat net als Mr. Friendly een soort dekmantel zou zijn, omdat ze dus niet hun echte namen willen vertellen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:53 schreef Symer het volgende:
In seizoen 3 ontmoeten we ook een paar nieuwe mensen die steeds op de achtergrond liepen. Daar kunnen de nieuwe actrices ook voor zijn.
edit: Het is trouwens niet Ms. Clue maar Ms. Klugh
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is dat zo? Verrassend, ik had namelijk verwacht dat dat net als Mr. Friendly een soort dekmantel zou zijn, omdat ze dus niet hun echte namen willen vertellen.
zouden zo 2 figuranten uit de achtergrond kunnen zijn die ze nu volwaardig invullen met een echte acteur, er zijn echt veel figuranten in beeld vaak die je zo slecht ziet dat het niet zou opvallen als er een character uit naar voren springtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik keek net trouwens op eonline.com en daar werd gemeld dat ze de nieuwe actrices op dit moment aan het casten zijn, ze zijn dus nog niet eerder in beeld geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |