abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38663622
Aha..ik dacht al, zo bijzonder is die toch helemaal niet.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:42:37 #227
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38675109
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 02:07 schreef TimoBasso het volgende:
Materazzi richting Blackburn Rovers
Dat kan ik me niet voorstellen, zo'n held naar Rovers
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38679934
Oleksandr Iakovenko van Lierse SK naar AZ als opvolger van Huysegems.
pi_38685185
AZ heeft belangstelling voor Joey Didulica, zo melden Engelse media. De goalie van Austria Wien moet in Alkmaar tweede keeper worden achter eerste keus Henk Timmer.

Aanvankelijk leek deze rol weggelegd voor de Braziliaanse doelman Bruno, maar zijn komst bleek onhaalbaar. AZ ziet in Didulica een goed alternatief.

De keeper van Australische origine, maar uitkomend voor het Kroatische elftal, geniet in Nederland bekendheid door zijn periode bij Ajax. Didulica zou ongeveer 1 miljoen euro kosten.
pi_38690916
Weet iemand wat Lampard wekelijks aan salaris ontvangt van Chelsea?

Als hij na het WK een nieuw contract tekent krijgt hij elke week 40000 pond bovenop dat bedrag.

vrijdag 9 juni 2006 @ 14:35:21 #231
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_38693635
Open dag bij Roda: Kujovic, Cristiano (NAC?), Sonko en van de Ouweland (Zwolle/MVV?)vertrekken, club nog niet bekend. Sergio vertrekt naar Shaktar Donetsk.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:37:21 #232
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_38693686
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 02:07 schreef TimoBasso het volgende:
Materazzi richting Blackburn Rovers
Ja dat shirt met lonsdale zou wel bij hem passen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:29:34 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38695471
Jon Dahl Tomasson terug naar Feyenoord.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38697184
Fernando Meira van VfB Stuttgart naar Atlético Madrid

Andrés D'Alessandro van VfL Wolfsburg naar Real Zaragoza of Benfica

Vele clubs willen Andriy Voronin van Leverkusen. De favorieten zijn Olympiakos en Panathinaikos.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38697230
D'Alessandro gaat waarschijnlijk naar Argentinië.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38697255
Hij is al bijna rond met Zaragoza, maar Benfica wil de deal nog verstoren.
www.thuisuiteten.nl
pi_38697426
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:12 schreef cultheld het volgende:
D'Alessandro gaat waarschijnlijk naar Argentinië.
Nou, dat lijkt mij wel heel erg sterk.

River Plate kon de huursom al niet eens betalen en bij andere 'kapitaalkrachtige' rivalen zoals Boca of Independiente zie ik hem al helemaal niet spelen.
pi_38697465
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:17 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt mij wel heel erg sterk.

River Plate kon de huursom al niet eens betalen en bij andere rivalen zoals Boca of Independiente zie ik hem al helemaal niet spelen.
Hij is zwaar mislukt in Europa, dus het zou me verbazen als Zaragoza of Benfica hem daadwerkelijk koopt. Veron gaat ook naar Argentinië trouwens.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38697510
Ja, Veron levert 90% van z'n Inter-salaris in. Hij had al genoeg z'n zakken lopen vullen in Europa, heeft ie gezegd. Is al bekend waar hij gaat spelen?
pi_38697511
quote:
Garante-se que D’Alessandro já é do Saragoça
A imprensa espanhola garante esta sexta-feira que o médio argentino Andrés D’Alessandro, alegadamente também nas cogitações do Benfica, já chegou a acordo para representar o Saragoça na próxima época, por empréstimo dos alemães do Wolfsburgo.

Gaat om een huurdeal. Nu wil Benfica echter voor 1 miljoen de speler aantrekken, waarbij Zaragoza voor zes ton een optie mag nemen op hem.
www.thuisuiteten.nl
pi_38697526
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:20 schreef Radegast het volgende:
Ja, Veron levert 90% van z'n Inter-salaris in. Hij had al genoeg z'n zakken lopen vullen in Europa, heeft ie gezegd. Is al bekend waar hij gaat spelen?
Estudiantes.
pi_38697538
Wordt het niet een beetje druk met de aanvallend middenvelders bij Benfica?
pi_38697588
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Estudiantes.
Terug naar z'n eerste club dus. Mooi.
pi_38697602
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef Radegast het volgende:
Wordt het niet een beetje druk met de aanvallend middenvelders bij Benfica?
Tel jij er zoveel dan??
www.thuisuiteten.nl
pi_38697674
Karagounis, Rui Costa, D'Allessandro.

Allemaal zowat voor dezelfde positie centraal...
pi_38697722
D'Alessandro en Karagounis kunnen ze ook vanaf de flanken laten spelen, indien gewenst. Daarnaast is de vraag hoe fit Rui Costa en Karagounis over een heel seizoen zijn. Maar goed, Zaragoza heeft de beste papieren.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:27:33 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38697738
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Estudiantes.
Dat is geen gerucht meer, verkeerde topic.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38697804
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is geen gerucht meer, verkeerde topic.
I know, dat is meer om duidelijk te maken dat het niet ongebruikelijk is dat een "naam" terug keert naar Argentinië (Veron is pas 30/31 of zo).
pi_38698931
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef DANILXL het volgende:

[..]

Ja dat shirt met lonsdale zou wel bij hem passen
De Lonsdale jeugd
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:57:10 #250
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_38708431
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:35 schreef Kaalhei het volgende:
Open dag bij Roda: Kujovic, Cristiano (NAC?), Sonko en van de Ouweland (Zwolle/MVV?)vertrekken, club nog niet bekend. Sergio vertrekt naar Shaktar Donetsk.
Cristiano ook naar het zonnige Shaktar Donetsk....?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')