Dat kan ik me niet voorstellen, zo'n held naar Roversquote:Op donderdag 8 juni 2006 02:07 schreef TimoBasso het volgende:
Materazzi richting Blackburn Rovers
Ja dat shirt met lonsdale zou wel bij hem passenquote:Op donderdag 8 juni 2006 02:07 schreef TimoBasso het volgende:
Materazzi richting Blackburn Rovers
Nou, dat lijkt mij wel heel erg sterk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:12 schreef cultheld het volgende:
D'Alessandro gaat waarschijnlijk naar Argentinië.
Hij is zwaar mislukt in Europa, dus het zou me verbazen als Zaragoza of Benfica hem daadwerkelijk koopt. Veron gaat ook naar Argentinië trouwens.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij wel heel erg sterk.![]()
River Plate kon de huursom al niet eens betalen en bij andere rivalen zoals Boca of Independiente zie ik hem al helemaal niet spelen.
quote:Garante-se que D’Alessandro já é do Saragoça
A imprensa espanhola garante esta sexta-feira que o médio argentino Andrés D’Alessandro, alegadamente também nas cogitações do Benfica, já chegou a acordo para representar o Saragoça na próxima época, por empréstimo dos alemães do Wolfsburgo.
Estudiantes.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:20 schreef Radegast het volgende:
Ja, Veron levert 90% van z'n Inter-salaris in. Hij had al genoeg z'n zakken lopen vullen in Europa, heeft ie gezegd. Is al bekend waar hij gaat spelen?
Tel jij er zoveel dan??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef Radegast het volgende:
Wordt het niet een beetje druk met de aanvallend middenvelders bij Benfica?
Dat is geen gerucht meer, verkeerde topic.quote:
I know, dat is meer om duidelijk te maken dat het niet ongebruikelijk is dat een "naam" terug keert naar Argentinië (Veron is pas 30/31 of zo).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is geen gerucht meer, verkeerde topic.
De Lonsdale jeugdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Ja dat shirt met lonsdale zou wel bij hem passen
Cristiano ook naar het zonnige Shaktar Donetsk....?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:35 schreef Kaalhei het volgende:
Open dag bij Roda: Kujovic, Cristiano (NAC?), Sonko en van de Ouweland (Zwolle/MVV?)vertrekken, club nog niet bekend. Sergio vertrekt naar Shaktar Donetsk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |