ach ja, die afrikanen hebben nog eto'o als enige gevaarlijke speler geloof ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:22 schreef DeTolk het volgende:
ik had : 12-01 is een mooie uitslag
eto'wie?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:23 schreef borisz het volgende:
[..]
ach ja, die afrikanen hebben nog eto'o als enige gevaarlijke speler geloof ik![]()
omdat ik die kikker ooit heb gebruikt voor een spelletjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:25 schreef Ambrosius het volgende:
@ borisz: waarom staat de Z niet in je avatar ?
Whehehquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:31 schreef shmoopy het volgende:
Dirk-Kuijt snapt iets niet, maanban in VBL, en dan elders verder gaan klooien, even een tijdje helemaal weg dus.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag je je mening geven op FOK! ????
Bwhehehehe.
Je doelt op al die Engelsen wat gezellig een pintje gaan drinken in Mofrica?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:23 schreef Superheld het volgende:
It's coming home
It's coming home
It's coming
Football is coming home
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je doelt op al die Engelsen wat gezellig een pintje gaan drinken in Mofrica?![]()
Troost je met de gedachte dat je dit allemaal in het weekend zit te doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo, half kantje getypt in anderhalf uur. Nog maar 9,5 te gaan.
Tijd voor een pauze zeg ik dan maar.
Ach, voor mij is elke dag weekend.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:29 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat je dit allemaal in het weekend zit te doen.
Mooi... ff de kabel aansluitenquote:
Kan, maar dat is toch een café? Daar word toch sport gekijkt?quote:
Zag er lekker uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:07 schreef DarkShine het volgende:
En Massa (Ferrari) gaat morgen achteraan starten (crash)
Blij dat ik glij!quote:
Bij gebrek aan voetbalquote:
Ik twijfel of het opzet is, het is wel geniaal.quote:
Werkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:03 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga maar eens richting Maastricht om te werken
tegen welke b clubs mogen ze?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:16 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag even kaarten geregeld voor Doc, tong80, Kamagurka en mijzelf voor ons jaarlijkse uitje naar Amsterdam Tournament.
Nu al bijna geen kaarten meer te verkrijgen en al helemaal niet voor de vakken die wij op het oog hadden.
Porto en Man United.quote:
Allangquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je ondertussen ook al normale kabel?
En dat is?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Allang.
Het is de [afbeelding] geworden
Dat lijkt me ook wel ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Shark Attacks zou er heel mooi uit zien op deze TV
Lijkt me leuk na 3-0 achter en VoH scoort dan de 3-1quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:14 schreef DeTolk het volgende:
Goedenavond
M'n oom vanmiddag: "Als Vennegoor in de finale scoort in de laatste 5 minuten dan mag het hele Elftal van Ghana over me heen"
Hij is getrouwd en heeft een dochtertje, en hij was behoorlijk aangeschoten.
Er waren 16 getuigen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel ja.
Is dit nou voor je toko in Utrecht?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lijkt me leuk na 3-0 achter en VoH scoort dan de 3-1
Absoluut. Ook een nieuw scherm voor m'n pc gekocht. Dat 10 jaar oude 16" kutding ging toch wel vervelen etc.quote:
Dat je dat nog moet vragenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:25 schreef Superheld het volgende:
Pappie betaald?
Alleen de benzine kosten. Ik heb zelfs de Burger King nog betaaldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:25 schreef Superheld het volgende:
Pappie betaald?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:36 schreef Superheld het volgende:
Het kan mij gestolen worden op dit moment, fijne nacht allen ik ga![]()
Kan er niet nog een tv'tje op het bonnetje?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:37 schreef VoreG het volgende:
Sterker nog, zelfs de benzinekosten heeft hij niet betaalt, omdat hij die declareert op zijn werk.
Zal het even voorstellen. Geloof niet dat ze het accepterenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan er niet nog een tv'tje op het bonnetje?
Ja, dat wist ik wel. Ik dacht met heeft betaald enzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
BS...
Derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd heeft altijd een t op het einde, enkele uitzonderingen als hij wil, hij zal en hij kan daargelaten.
Mwah het scheelt 100 resultaten hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel. Ik dacht met heeft betaald enzo.
Overigens geeft google voor Pappie betaalt en Pappie betaald evenveel resultaten
Lekkere bron dan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel. Ik dacht met heeft betaald enzo.
Overigens geeft google voor Pappie betaalt en Pappie betaald evenveel resultaten
Zondequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal het even voorstellen. Geloof niet dat ze het accepteren.
Video liep al om half negen anders zou ik het vergetenquote:
Lang leve de video.quote:
Ik ook, voordat ik weer naar WK renquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Douala is minstens zo snel.
Ik pak een pilsje.
Wie ben jij in hemelsnaam ze laten ook iedereen toe als SCH even weg isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
is er geen topic over de wedstrijd van vanavond? of is iedereen gewoon stappen en de rest te lam om er een te openen(ik wel iig)
Kijk even in het WK-Forumquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
is er geen topic over de wedstrijd van vanavond? of is iedereen gewoon stappen en de rest te lam om er een te openen(ik wel iig)
Kijk anders even in WK 2006quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Wat dacht je ervan een kijkje nemen in het WK-forum?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
en daarna nog even cinema.nl over het cannes festivalquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
Nog even die telefilm op Ned 3 bekijken nu.
naar KJH land?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:33 schreef DeTolk het volgende:
DeTolk gaat een weekje op vakantie.
Maar waarschijnlijk kan ik op mijn vakantiebestemming gewoon internetten
Gelukkig maar...
Yups.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef DeTolk het volgende:
Met Rifka Lodeizen toch golfer?
Ik ben 't ook al bijna kwijt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd heeft altijd een t op het einde, enkele uitzonderingen als hij wil, hij zal en hij kan daargelaten.
gewoon een dvdsite hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef popolon het volgende:
Lekker legaal.
Zeker net zo legaal als die Russiche betaalsite van golfer.
Woensdag wordt het hier 12 gradenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef popolon het volgende:
Lekker legaal.
Vandaag voor het eerst de airco aan, 35 graden vandaag, beetje uitzonderlijk.![]()
Morgen wordt het weer 'gewoon' 23 ofzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Woensdag wordt het hier 12 graden
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Morgen wordt het weer 'gewoon' 23 ofzo.
't Is wel behelpen in NL met dat weer maar da's niks nieuws natuurlijk. Moet wel zeggen dat ik het vandaag wel erg warm vond.
You go girl.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik loop het de hele tijd al te zeggen, ik wil voor het weer terug naar AUS..
Hier word ik namelijk niet vrolijk van.
quote:
Kom op ClauSien, achter de wolken schijnt de zon, en weest blij dat we niet in Indonesië wonenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:47 schreef appelsientje het volgende:Ik loop het de hele tijd al te zeggen, ik wil voor het weer terug naar AUS..
Hier word ik namelijk niet vrolijk van.
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef popolon het volgende:
Gadverdamme, en dan zeker met je blote piemOl in het zwembad duikenquote:Vandaag voor het eerst de airco aan, 35 graden vandaag, beetje uitzonderlijk.![]()
Ja plaag maar.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gadverdamme, en dan zeker met je blote piemOl in het zwembad duiken![]()
De mazzelpikquote:Op zondag 28 mei 2006 00:41 schreef pascalheister het volgende:
mijn broer zit nu in Turkije, 35 graden daar
Advies: ga slapen en vertaal dit morgen evenquote:Op zondag 28 mei 2006 03:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Keihardlkjadlj gozzoepen, maar zowe zijn dan ok enkampioenuh dkwgo3wrden
nou zeg, dat is een lullig adviesquote:Op zondag 28 mei 2006 03:40 schreef Ambrosius het volgende:
Advies: ga slapen en vertaal dit morgen even.
Maar wel het meest verstandige in dergelijke toestand lijkt mequote:
aussie tv:quote:
rijd die bus niet harder dan 50 dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:44 schreef borisz het volgende:
mrogen de hele dag in een bus zitten :S richting berlijn, konden we niet gewoon het vliegtuig nemen?
Oja 't was ondertussen al middag gewordenquote:
Ik ga PES5 voor de Xbox kopen als mijn salaris binnen is.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:29 schreef VoreG het volgende:
Ik heb het spel Elder Scrolls: Oblivion binnen, geweldig spel.
Je kan beter op PES6 wachtenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:38 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik ga PES5 voor de Xbox kopen als mijn salaris binnen is.
in duitsland kan je wel lekker doorrijden natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 11:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
rijd die bus niet harder dan 50 dan?![]()
doe maar een dubbele espressoquote:
Een bus heeft daar wel een maximumsnelheid hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:28 schreef borisz het volgende:
[..]
in duitsland kan je wel lekker doorrijden natuurlijk![]()
Zelfs in Duitslandquote:Op zondag 28 mei 2006 13:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een bus heeft daar wel een maximumsnelheid hoor.
Dat is de standaardprijs voorde PC versie bij de release van het spelquote:Op zondag 28 mei 2006 13:07 schreef magnifor het volgende:
[..]
Heb geen Xbox 360 en komt pas in oktober uit. PES5 heb je al voor ¤25,-
tja helaas wel, als we nou per auto gingen konden we teminste 130 ( of harder)quote:Op zondag 28 mei 2006 13:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een bus heeft daar wel een maximumsnelheid hoor.
graziequote:
zeg maar harderquote:Op zondag 28 mei 2006 13:32 schreef borisz het volgende:
[..]
tja helaas wel, als we nou per auto gingen konden we teminste 130 ( of harder)
Schumi toch achteraan in plaats van vooraanquote:
F1, de rest is kutquote:Op zondag 28 mei 2006 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roland Garros, hockey finale of de F1 om 14.00
Wat moet ik in godsnaam kijken
Idd, kut fiaquote:Op zondag 28 mei 2006 13:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Schumi toch achteraan in plaats van vooraan
Speelt Federer of Nadal (oftewel de winnaar) al?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roland Garros, hockey finale of de F1 om 14.00
Wat moet ik in godsnaam kijken
Federer speelt momenteelquote:Op zondag 28 mei 2006 13:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Speelt Federer of Nadal (oftewel de winnaar) al?
Terecht manquote:Op zondag 28 mei 2006 13:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Idd, kut fia
Sinds wanneer worden coureurs zo zwaar bestraft voor een rijdersfout? Kampioenschap is ook meteen beslist...
hij heeft het een beetje half gedaan, hij had hem natuurlijk in de boarding moeten rammenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Terecht man
Slim bedacht van MS, dat wel. Maar natuurlijk terecht dat ie achteraan gezet is. Hij blokkeerde de hele kwalificatie voor de rest.
Knalhard gezopen omdat we kampioen geworden zijn dusquote:Op zondag 28 mei 2006 03:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Keihardlkjadlj gozzoepen, maar zowe zijn dan ok enkampioenuh dkwgo3wrden
Leeft dat mokkel nog dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:00 schreef pascalheister het volgende:
Alizee op pinkpop volgende week, dat wordt genieten![]()
![]()
EK -21. Vanaf 22.15 op Talpa dacht ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:08 schreef Superheld het volgende:
Is er vandaag nog voetbal?
Nuff saidquote:Op zondag 28 mei 2006 14:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wat?
Het is kutweer hierzo. Maar vanavond is er gelukkig voetbal in de kantine
Tafelvoetbal?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wat?
Het is kutweer hierzo. Maar vanavond is er gelukkig voetbal in de kantine
En wat voor sportquote:Op zondag 28 mei 2006 15:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lekker veel sport vandaag.
Heija den Bosch.
Tennis, F1, Indy500, Giro, Ronde van België, mooi tochquote:Op zondag 28 mei 2006 15:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En wat voor sport
Basketbal is alleen leuk als het NBA is
Ik zit anders wel te genieten van het Hockeyen.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:22 schreef VoreG het volgende:
Hockey is alleen leuk voor de feesten en de daarbij behorende vrouwen.
Volgens mij begint het gewoon met keihard, braboquote:Op zondag 28 mei 2006 13:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Knalhard gezopen omdat we kampioen geworden zijn dus
Mijn dorpsgenoten ookquote:Op zondag 28 mei 2006 15:47 schreef tong80 het volgende:
Golferts plaatsgenoten landskampioen Hockey.
Oh ja, dat vergeet ik steedsquote:
en jij durfde niet mee?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:33 schreef tong80 het volgende:
den Bosch landskampioen basketbal. Vrienden van me zijn er bij die gaan een lange nacht te gemoet
Die film is dus wel leuk ?? Moet hem nog ff een keer kijken..quote:
zeker, aanraderquote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die film is dus wel leuk ?? Moet hem nog ff een keer kijken..
Ik ben gisteren al buiten geweestquote:
Leuk is opzich anders maar indrukwekkendquote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die film is dus wel leuk ?? Moet hem nog ff een keer kijken..
Ik las 't op frontpage, wel grappig dat de meeste vrouwen wel het WK willen kijkenquote:
Jij en Bluezz zijn het levende voorbeeldquote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef clauwheee het volgende:
Ach, volgens mij is het ook een beetje van vroegah, dat vrouwen geen voetbal willen kijken. Tegenwoordig valt dat allemaal best mee.
Jij bent zo'n stereotiep persoon waar Carlo op doelde.quote:
Bluezz is van vroegerquote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij en Bluezz zijn het levende voorbeeld
Dat zijn een paar flessen die we altijd binnen handbereik en op kamertemperatuur gebruiksklaar bewaren.quote:
Jullie houden van afwisseling?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zijn een paar flessen die we altijd binnen handbereik en op kamertemperatuur gebruiksklaar bewaren.
De rest zit in onze kelderkast.
Kut voor je Clauwheeequote:Op zondag 28 mei 2006 21:29 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb het zo koud dat ik nu met 2 paar sokken en 2 truien aan zit
Ik hoop 't niet eigenlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai ai Sientje, je bent ziek aan het worden.
Nu je het zegt... Je neukt ook al nietquote:Op zondag 28 mei 2006 21:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop 't niet eigenlijk
Ik lijk wel een vrouwdie hebben het ook altijd koud..
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Je neukt ook al niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |