het is niet gemakkelijk maar je moet gewoon even door de zure appel heen bijtenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:55 schreef jewelsophie het volgende:
Vinden jullie dit dan zo makkelijk?
Het helpt niet, maar 't doet wel es deugd!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het is niet gemakkelijk maar je moet gewoon even door de zure appel heen bijten
er zoveel over praten en tegenop zien helpt écht niet
Weet je wat sofie. Stik dr maar in.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:01 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Het helpt niet, maar 't doet wel es deugd!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet je wat sofie. Stik dr maar in.
Iedereen zegt het zelfde en jij blijft hardnekkig mokken.
Ben je soms een gedrocht ofzo?
Weet je in je onderbewuste al dat het een onbeantwoorde liefde is?
Zo nee. Hou op mokken en ga over tot actie.
wat stond er in?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:05 schreef jewelsophie het volgende:
net een smsje gestuurd trouwens
Zin om vanavond iets te gaan drinken? Just wij tweetjes. Weet dat je moe bent van gisteren enzo, maar blijkbaar kan ik je echt niet missen... Ik zie je gewoon te graag... XXX MOIquote:
je smsje werkte prima dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:14 schreef jewelsophie het volgende:
Net telefoon gehad van hem. Hij had al afgesproken met een vriendin, maar vroeg om zeker ook nog af te komen naar Gent. En dan kan ik bij hem blijven slapen. Denk dat missschien wel es te doen...
just is belgisch voor alleenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:15 schreef Grumpey het volgende:
nouja, ik zei 'opzich' omdat ik nooit engelse woorden gebruik in mijn smsjes, niet qua inhoud hoor
Just is dialect voor juist of enkel bij ons...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:15 schreef Grumpey het volgende:
nouja, ik zei 'opzich' omdat ik nooit engelse woorden gebruik in mijn smsjes, niet qua inhoud hoor
Ja... heb dat hier al enkele keren geprobeerd maar mijn bestanden zijn of te klein of te groot... Spijtigquote:
je kunt bij http://xs.to/ oploaden. daarna hier plaatsen. moet werkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:17 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ja... heb dat hier al enkele keren geprobeerd maar mijn bestanden zijn of te klein of te groot... Spijtig
Dat meisje werk ik wel weg... Kan ook beetje stout zijn hoor... Van mij is van mij hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef amaranta het volgende:
nu zou ik sms-en...kunnen we echt niet alleen samen afspreken......
nee, want ze gaat nu sms-en of ze echt niet alleen kunnen afspreken...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu zeg dat jij een back-up bent voor als ie niet geneukt heeft met zijn vriendin?
Is dat heel lullig?
zo willen wij het horen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:20 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Dat meisje werk ik wel weg... Kan ook beetje stout zijn hoor... Van mij is van mij he
En wat als graag neukt maar toch wil trouwen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lieve meisjes trouw je mee, stoute meisjes neuk je mee
Dan neem je een schizofreenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:32 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
En wat als graag neukt maar toch wil trouwen?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:54 schreef amaranta het volgende:
Tis dat ik verkering heb anders zou ik Aaargh nu vragen.
Eindelijk TS! Goed berichtje, dit gaat wel goed komenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:10 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Zin om vanavond iets te gaan drinken? Just wij tweetjes. Weet dat je moe bent van gisteren enzo, maar blijkbaar kan ik je echt niet missen... Ik zie je gewoon te graag... XXX MOI
Tot dinsdag! Ik wacht vol spanning af en velen met mij denk ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:31 schreef jewelsophie het volgende:
Ik vertel jullie meer dinsdag... hopelijk heb ik goed nieuws!!! Nu start mijn weekend
Tot dan he
Moeite met het beginnen van een liefdesrelatie, maar neuken is dan weer geen probleem blijkbaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:32 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
En wat als graag neukt maar toch wil trouwen?
Idem. Vond het wel mooi om te lezen dat mantamanta de methode (klinkt wel erg zwaar) adviseerde die ik al tijden hanteer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:14 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Tot dinsdag! Ik wacht vol spanning af en velen met mij denk ik.
En hoe had je dat gedacht dan ? Je kan toch niet iemand 'zomaar' aan gaan lopen raken ?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:48 schreef WanEnOonlie het volgende:
"Als je iemand aanraakt en ze vindt het niet erg, dan zit het snor"
Ach. Dat zijn triviale details. Je moet natuurlijk wel een soepel gesprek achter de rug hebben (en het ging toch over mensen die je kende?)quote:Op zondag 28 mei 2006 14:40 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
En hoe had je dat gedacht dan ? Je kan toch niet iemand 'zomaar' aan gaan lopen raken ?
Ja, maar dan nog. Je moet toch wel een of andere (al dan niet doorzichtige) reden hebben.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:54 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ach. Dat zijn triviale details. Je moet natuurlijk wel een soepel gesprek achter de rug hebben (en het ging toch over mensen die je kende?)
Een vrouw met een eigen zaak die nog bij haar ouders woont...right! Let trouwens op je spelling want hiermee val je toch wel erg door de mand hoor...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:23 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
ik weet dat ik zeer onzeker overkom nu. Maar dat weet niemand van mij. In het echt leven ben ik een sterke vrouw, met een eigen zaak. Maar alles wat met liefde te maken heeft licht voor mij erg gevoelig.
Het ging me er meer om welk excuus je gebruikt in een worst-case scenario ("Waarom doe je dat nou, engerd"). Want "uuh... uuh... nou.. uuh... zomaar" is niet echt geloofwaardigquote:Op zondag 28 mei 2006 15:04 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik ben van ervan overtuigd dat vrouwen meer door hebben dan mannen vermoeden. De meest soepele actie die je bedenkt wordt waarschijnlijk eerder beantwoord omdat de betreffende dame je leuk vindt, dan dat de actie daadwerkelijk zo soepel was. Kortom: er is niet altijd een reden nodig, dunkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |