Beetje vreemd hoor...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:16 schreef amaranta het volgende:
Heey XX vind je me meer dan leuk JA/NEE. sms ff terug.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:16 schreef amaranta het volgende:
Heey XX vind je me meer dan leuk JA/NEE. sms ff terug.
het is het perfecte smsje dat past bij haar onzeker puberaal gedoe.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:17 schreef poepeneesje het volgende:
[..].
Bel hem op vraag hem uit eten of bios, daarna nog wat drinken en kletsen.
Beetje onpersoonlijk heaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:18 schreef amaranta het volgende:
Ze moet gewoon NU stappen ondernemen. Een smsje sturen. Klaar. Heeft ze gelijk antwoord.
Heb al drie dagen na elkaar met hem afgesproken. We zijn juist een weekendje samen naar Haarlem geweest (naar een gezamelijke vriendin)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:17 schreef poepeneesje het volgende:
[..].
Bel hem op vraag hem uit eten of bios, daarna nog wat drinken en kletsen.
Ach niet iedereen heeft zoveel ervaring en is zo zelfverzekerd als jijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
het is het perfecte smsje dat past bij haar onzeker puberaal gedoe.
Nou ja zoals zij typt, zo was ik toen ik 16 was ja. Nu niet meer nee. Maar ik heb al 5 jaar verkering.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:20 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ach niet iedereen heeft zoveel ervaring en zo zelfverzekerd als jij.
Wel dat moet ze welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:20 schreef GambitRS2 het volgende:
Probeer het idd niet via SMS of email ofzo, daar heb ik zelf erg slechte ervaringen mee
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:17 schreef mantamanta het volgende:
Eurodusnie, geen goed plan.
Met twee andere vriendinnen. (die hem mscihien ook wel willen) foute boel.
En... 25, dacht dat je 18 was ofzo.....
GO GO GO rustig gek maken kan ook. in je stringetje met een t-shiertje aan (niet boven maar halverwege de billen) nog even met hem praten. (als hij toch blijft slapen)
zowiezo bied dat slapen voldoende opties. Eerst trucje 1.. Ik neem aan dat je dus wel eens alleen met hem op de bank zit. (of met je ouders) MAar die zullen soms mischien wel eens weg zijn...
versieren en verleiden, is niet heel moeilijk (En ik ben geen super lekker wijf ofzo)
Weet ik... maar niet meegaan is ook niet slim he... een van de meisjes die meegaat is wel een heel goeie vriendin maar ik vermoed dat ze ook een boontje voor hem zou kunnen hebben
Vanmiddag, morgen etc. Zorg anders dat hij blijft slapen als de nacht voordat jullie naar Disney gaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:20 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Heb al drie dagen na elkaar met hem afgesproken. We zijn juist een weekendje samen naar Haarlem geweest (naar een gezamelijke vriendin)
weet dat hij vanavond zal afspreken met andere vrienden. Vanavond is daarom geen zo'n goed idee...
Ik weet niet hoor, maar sommigen jongens zouden zich best vermaken met 3 meiden in eurodisney, en dan hoef je echt geen gay te zijn. Of ben jij bang met vrouwen gezien te worden? Dat vind ik veel eerder gayquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iets klopt er niet in elk geval als je met 3 vrouwen naar Eurodisney gaat
ik weet dat ik zeer onzeker overkom nu. Maar dat weet niemand van mij. In het echt leven ben ik een sterke vrouw, met een eigen zaak. Maar alles wat met liefde te maken heeft licht voor mij erg gevoelig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja zoals zij typt, zo was ik toen ik 16 was ja. Nu niet meer nee. Maar ik heb al 5 jaar verkering.
De een is er vroeg mee, de ander wat later, who caresquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja zoals zij typt, zo was ik toen ik 16 was ja. Nu niet meer nee. Maar ik heb al 5 jaar verkering.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:23 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
ik weet dat ik zeer onzeker overkom nu. Maar dat weet niemand van mij. In het echt leven ben ik een sterke vrouw, met een eigen zaak. Maar alles wat met liefde te maken heeft licht voor mij erg gevoelig.
Als je iets doet en vooral de eerste stap, doe het dan goed. It is all about first impress.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
komop, wat heeft ze te verliezen. helemaal niks.
De kans is klein dat hij zou blijven slapen als mijn ouders thuis zijn denk... Hoop dat hij thuis gaat slapen en niet bij die vriendinnen die meegaan (die wonen samen en hebben nog slaapplaats over)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:22 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Vanmiddag, morgen etc. Zorg anders dat hij blijft slapen als de nacht voordat jullie naar Disney gaan.
die wonen samen met een jongen? of met elkaar?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:25 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
De kans is klein dat hij zou blijven slapen als mijn ouders thuis zijn denk... Hoop dat hij thuis gaat slapen en niet bij die vriendinnen die meegaan (die wonen samen en hebben nog slaapplaats over)
Proberen kan altijd, want je zegt kleine kans DENK JIJ, zeg hem dat je dat heel fijn zou vinden en dat je dan samen nog wat dingen kan voorbereiden voor de volgende dag ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:25 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
De kans is klein dat hij zou blijven slapen als mijn ouders thuis zijn denk... Hoop dat hij thuis gaat slapen en niet bij die vriendinnen die meegaan (die wonen samen en hebben nog slaapplaats over)
Is het normaal andersom misschien? En heb inderdaad nog nooit een vriendschap gehad met een jongen die zo diep gaat. Gewone vriendschappen wel hoor, maar nooit waren ze zo liefquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:26 schreef JoPiDo het volgende:
wel leuk dat het dit keer het meisje is dat verliefd wordt op haar vriendvriend
waarschijnlijk vind je hem plots zo aantrekkelijk, juist omdat hij jullie relatie beschouwd als vrienden, dat heb je waarschijnlijk nog nooit meegemaakt met een jongen en dat maakt hem aantrekkelijk
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
die wonen samen met een jongen? of met elkaar?
Da's niet zo vreemd hoor, maar dit is niet erg contructief. DOE IETS, anders kom je geen stap verder.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:23 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
ik weet dat ik zeer onzeker overkom nu. Maar dat weet niemand van mij. In het echt leven ben ik een sterke vrouw, met een eigen zaak. Maar alles wat met liefde te maken heeft licht voor mij erg gevoelig.
Eenschquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Da's niet zo vreemd hoor, maar dit is niet erg contructief. DOE IETS, anders kom je geen stap verder.
Je kan toch smiddags iets leuks doen? Kook voor hem! Koop een fles wijn erbij en zeg dat je perse nog de davinci-code wilde zien in de bios of whatever. In ieder geval, zorg dat je de avond bij hem ben. Dan zeg je dat je het koud hebt ofzo, kruipt tegen hem aan, en je verteld rustig dat je hem erg leuk vind. Als hij dat niet vind kan je altijd nog grappig erop doorgaan waardoor de spanning weer weg is en je vriendschap relatie er echt niet onder hoeft te lijden, dat doet het pas als het pijnlijk wordt. Maar humor maakt veel goed op zo'n moment.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:25 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ik weet dat er iets moet gebeuren maar wil de ballon niet doorprikken... wil niet dat al onze geplande uitstapjes plots vreemd zouden aanvoelenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Da's niet zo vreemd hoor, maar dit is niet erg contructief. DOE IETS, anders kom je geen stap verder.
Met elkaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:30 schreef amaranta het volgende:
wat is het nou? wonen ze met elkaar. of wonen ze samen met een jongen?
Laatste dag dus je move plaatsenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:31 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ik weet dat er iets moet gebeuren maar wil de ballon niet doorprikken... wil niet dat al onze geplande uitstapjes plots vreemd zouden aanvoelen
goedzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:32 schreef poepeneesje het volgende:
TS je moet ophouden met nadenken. Ondernemen is hetgeen dat je op dit moment doen moet.
Ik ga nu eens naar mijn geweten luisteren en wat aan mijn examens doen. Als ik terugkom dan moet je iets ondernomen hebben.
Sterkte en succes. Geloof in jezelf, als je dat niet doet kun je straks ook niet in jullie geloven.
Probleem is dat we dan altijd de andere vrienden ook uitnodigen. Waaronder het meisje die er ook wel iets voor heeft (dat denk ik toch) Zou grof zijn tegenover hen om hun niet uit te nodigen danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je kan toch smiddags iets leuks doen? Kook voor hem! Koop een fles wijn erbij en zeg dat je perse nog de davinci-code wilde zien in de bios of whatever. In ieder geval, zorg dat je de avond bij hem ben. Dan zeg je dat je het koud hebt ofzo, kruipt tegen hem aan, en je verteld rustig dat je hem erg leuk vind. Als hij dat niet vind kan je altijd nog grappig erop doorgaan waardoor de spanning weer weg is en je vriendschap relatie er echt niet onder hoeft te lijden, dat doet het pas als het pijnlijk wordt. Maar humor maakt veel goed op zo'n moment.
Dus je hoeft nooit te verliezen! Alleen als je niets probeert in 1e instantie.
*zucht*.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:31 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ik weet dat er iets moet gebeuren maar wil de ballon niet doorprikken... wil niet dat al onze geplande uitstapjes plots vreemd zouden aanvoelen
Je moet toch zelf weten met wie je wat gaat doenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:34 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Probleem is dat we dan altijd de andere vrienden ook uitnodigen. Waaronder het meisje die er ook wel iets voor heeft (dat denk ik toch) Zou grof zijn tegenover hen om hun niet uit te nodigen dan
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef amaranta het volgende:
Je belt hem NU op, en vraagt hem. Kerel, ga je mee wat drinken daar en daar. Alleen wij tweetjes samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |