Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:49 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Denk ook niet dat een platonische vriendschap kan tussen man en vrouw zonder dat er een van de twee iets gaat gaan voelen... Ik ben het levende bewijs
Moeten we 't uitspellen ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:47 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Zijn we dan niet 'te gemakkelijke'?
En wat zou ik kunnen doen?
Kan ik zeer goed begrijpen. Zeker als ik nu zelf mijn onzekerheid voel. Nooit beseft dat het zoveel kan doen met je zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:49 schreef poepeneesje het volgende:
[..]Beter kan ik het niet formuleren.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:50 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Moeten we 't uitspellen ?
Volgens mij denk je veel te moeilijk, gewoon op 'n moment dat je ff 1-op-1 met 'm kan praten het ter sprake brengen, niet in vage bewoordingen er omheen draaien maar gewoon zeggen wat je van 'm vind. Kerels houden van duidelijkheid.
Natuurlijk is het een optie, sterker nog, het is in dit geval de beste optie. Probeer je hier niet over op te vreten (ja ik weet dat het moeilijk is) en probeer zo snel mogelijk contact met hem te krijgen, vervolgens verstand op nul en bler het er maar uit, klaar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:50 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Als er serieus over praten geen optie is?
Een (liefdes)relatie beginnen/hebben betekend inzekere zin je kwetsbaar opstellen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:51 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Kan ik zeer goed begrijpen. Zeker als ik nu zelf mijn onzekerheid voel. Nooit beseft dat het zoveel kan doen met je zelfvertrouwen
Laten we dat hopen. Vannacht is hij blijven slapen... in de logeerkamerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:52 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een optie, sterker nog, het is in dit geval de beste optie. Probeer je hier niet over op te vreten (ja ik weet dat het moeilijk is) en probeer zo snel mogelijk contact met hem te krijgen, vervolgens verstand op nul en bler het er maar uit, klaar.
Gezien het feit dat hij je al drie keer heeft gezoend acht ik de kans groot dat hij dat op dat moment supreme weer zal doen![]()
Je moet je even goed bedenken waar je nu 'bang' voor bent. Als het echt zo'n goede vriend is, denk je nu echt dat ie lullig gaat reageren ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:51 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Kan ik zeer goed begrijpen. Zeker als ik nu zelf mijn onzekerheid voel. Nooit beseft dat het zoveel kan doen met je zelfvertrouwen
Naja, het loopt nog steeds. Met mijn ex wel te verstaan. Ze is verliefd geworden op een ander maar ze wil wel vriendjes met mij blijven, hele goede, ze verteld me bijna allesquote:
Ben ik volledig mee akkoord, maar ben zo bang hem kwijt te raken als vriend...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:53 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Een (liefdes)relatie beginnen/hebben betekend inzekere zin je kwetsbaar opstellen.
In jouw eenpersoonbedje 'slapen' dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:55 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Laten we dat hopen. Vannacht is hij blijven slapen... in de logeerkamer
Ik stelde voor om bij mij te komen slapen, maar hij zei dat hij het niet kunnen vond om in mijn ouders hun bed te slapen. (En ik heb maar een 1persoonsbedje)
Hij slaapt nu onder hetzelfde dak!? Meid, waar wacht je nog op?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:55 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Laten we dat hopen. Vannacht is hij blijven slapen... in de logeerkamer
Ik stelde voor om bij mij te komen slapen, maar hij zei dat hij het niet kunnen vond om in mijn ouders hun bed te slapen. (En ik heb maar een 1persoonsbedje)
Blijkbaar had hij liever nog dichter bij je geslapen, dat was vast en zeker een stille hint...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In jouw eenpersoonbedje 'slapen' dus
Denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Ben inderdaad bang om van mijn roze wolkje te vallen... Ben wel heel bang om zelf plots verlegen te worden tegen hem als het antwoord negatief blijkt te zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:55 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je moet je even goed bedenken waar je nu 'bang' voor bent. Als het echt zo'n goede vriend is, denk je nu echt dat ie lullig gaat reageren ?
Volgens mij ben je niet bang voor zijn reactie, maar voor de mogelijkheid dat jouw 'droom' in elkaar stort. Als je niks doet is de mogelijkheid altijd nog open, zodra je iets doet weet je waar je aan toe bent. Wat je daarbij voor het gemakt even vergeet is dat niks doen uiteindelijk hetzelfde resultaat heeft als een negatief antwoord, en als het antwoord positief is dan verspeel je een hoop tijd door nog langer te wachten.
Maandag gaan we alleszins samen met nog twee vriendinnen een dagje naar Eurodisney... Ik zal gek worden van alle romantiek rondom mij...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:58 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hij slaapt nu onder hetzelfde dak!? Meid, waar wacht je nog op?
.. Maar hij is nu alweer vertrokken, kennelijk? Wanneer zie je hem weer?
Je denkt te veel en je doet te weinig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:59 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Ben inderdaad bang om van mijn roze wolkje te vallen... Ben wel heel bang om zelf plots verlegen te worden tegen hem als het antwoord negatief blijkt te zijn
Echte vrienden kunnen best tegen een stootje, maak je dus geen zorgen dat je hem kwijt raakt, hooguit dat hij een kort tijdje afstand neemt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:57 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ben ik volledig mee akkoord, maar ben zo bang hem kwijt te raken als vriend...
We hebben al gepland om in Augustus samen met andere vrienden naar Sardinia op reis te gaan... tegen dan wil ik dat hij met mij de kamer kan delen hoor
Ik kan toch moeilijk voorstellen om bij hem te kruipen he... vond het al doorzichtig om te vragen om in een dubbelbed samen te slapen wanneer er kamers genoeg ter beschikkin warenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:58 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Blijkbaar had hij liever nog dichter bij je geslapen, dat was vast en zeker een stille hint...
Juist, ga nu eens van het forum af en ga actie ondernemen. En laat het ons morgen ofzo weten. Succes meid en heb vertrouwen in jezelf!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je denkt te veel en je doet te weinig.
Hoe meer je er over nadenkt hoe moelijker het word.
Ik doe er eigenlijk helemaal niks mee... Enkel dromen dat hij de stap neemtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je denkt te veel en je doet te weinig.
Hoe meer je er over nadenkt hoe moelijker het word.
Laat hem desnoods in zijn "eigen" bed kruipen, kom een aantal minuten later zijn kamer binnen, vraag of je even bij hem mag komen liggen omdat je graag iets met hem wilt bespreken...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:02 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk voorstellen om bij hem te kruipen he... vond het al doorzichtig om te vragen om in een dubbelbed samen te slapen wanneer er kamers genoeg ter beschikkin waren
Zie hem niet meer hoor vandaag...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:03 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Juist, ga nu eens van het forum af en ga actie ondernemen. En laat het ons morgen ofzo weten. Succes meid en heb vertrouwen in jezelf!
En hij maar dromen dat jij het doet,quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:03 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ik doe er eigenlijk helemaal niks mee... Enkel dromen dat hij de stap neemt
Een schop onder je hol heb je nodig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:03 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ik doe er eigenlijk helemaal niks mee... Enkel dromen dat hij de stap neemt
Is het niet beter om alles op me af te laten komen dan? 't Is niet dat ik niks wil doen he... begrijp me niet verkeerd. Maar heb geen goed planquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:04 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En hij maar dromen dat jij het doet,daag relatie dan
.
Ik zal wel maandag in Eurodisney iets proberen denk ik... als ik het lef kan vinden hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:05 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een schop onder je hol heb je nodig.
Doe er wat mee of zet 'm uit je hoofd, want hier ga je op de lange termijn kapot aan.
Jullie doen toch zoveel samen? Daarbij, dat kan prima met vrienden erbij... Leuker zelfs, maakt het lekker stout. zorg ervoor dat ze het niet zien, dat wel. En die zoen, kun je even vergeten nog. Maakt het spelletje wat langer. Maar, ook zeker meer de moeite waard....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:44 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Vind het ook geen slecht plan... Maar daarvoor moet je eerst alleen zitten en niet met vrienden erbij he...
Waarom zou hij moeten komen? Waarom zet jij de eerste stap niet? Dat zal hij zeker veel sympatieker vinden en dat zal zijn gevoel voor je zeker strelen. Weet je wat een goed plan is? Luisteren na je hart, doen wat je opkomt als je bij hem bent, zeggen wat er op je hart ligt, luisteren naar dat ding dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:06 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Is het niet beter om alles op me af te laten komen dan? 't Is niet dat ik niks wil doen he... begrijp me niet verkeerd. Maar heb geen goed plan
Dat is nu eens geen slecht idee... Dat zou ik wel durven denk ik... Maar dan hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:04 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Laat hem desnoods in zijn "eigen" bed kruipen, kom een aantal minuten later zijn kamer binnen, vraag of je even bij hem mag komen liggen omdat je graag iets met hem wilt bespreken...
De "bespreking" zou je eventueel met een kus kunnen beginnenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:08 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Dat is nu eens geen slecht idee... Dat zou ik wel durven denk ik... Maar dan he
Hij weet wel hoe fantastisch ik hem vind hoor. En weet dat het ook omgekeerd zo is, maar is die basis genoeg om te besluiten dat ik geen blauwtje kan lopen? Want daar ben ik echt als de dood voorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:08 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten komen? Waarom zet jij de eerste stap niet? Dat zal hij zeker veel sympatieker vinden en dat zal zijn gevoel voor je zeker strelen. Weet je wat een goed plan is? Luisteren na je hart, doen wat je opkomt als je bij hem bent, zeggen wat er op je hart ligt, luisteren naar dat ding dus.
Alsof je daar in zit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:04 schreef jewelsophie het volgende:
Weet niet hoe ik uit die "friendzone" kan geraken...
Bijna 25, waarom? Kom ik kinderachtig over?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:10 schreef amaranta het volgende:
Hoe oud ben je jewelsophie?
24 dus?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:11 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Bijna 25, waarom? Kom ik kinderachtig over?
Je weet zeker dat hij geen gay is?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:01 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Maandag gaan we alleszins samen met nog twee vriendinnen een dagje naar Eurodisney... Ik zal gek worden van alle romantiek rondom mij...
Ja, echt compleet... We hebben ook dezelfde vrienden en zo... en we zijn zodanig op ons gemak bij elkaar dat ik niet weet of hij die spanning ook wel voeltquote:
Kan wel bi zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je weet zeker dat hij geen gay is?
Weet ik hoor, maar hoe zet je je over een angst gevoel... Als er geen woorden uit je mond komen... niet goed hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
24 dus?
Gezien je leeftijd wel ja.... Komop je bent geen veertien meer.
Iets klopt er niet in elk geval als je met 3 vrouwen naar Eurodisney gaatquote:
Niet 'proberen' , 'als je het lef hebt' .quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:07 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ik zal wel maandag in Eurodisney iets proberen denk ik... als ik het lef kan vinden he
Blauwtje lopen dan heb je tenminste duidelijkheid. Weet je wat je met gevoel moet doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:11 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hij weet wel hoe fantastisch ik hem vind hoor. En weet dat het ook omgekeerd zo is, maar is die basis genoeg om te besluiten dat ik geen blauwtje kan lopen? Want daar ben ik echt als de dood voor
Zoals?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:15 schreef amaranta het volgende:
Stuur hem NU een SMS. Komop. Nee heb je en ja kun je krijgen.
meid, voor hem 20 anderen hoor. Als hij aangeeft dat het alleen vriendschap is is er toch niks aan de hand.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:15 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Weet ik hoor, maar hoe zet je je over een angst gevoel... Als er geen woorden uit je mond komen... niet goed he
Ik had je geschat op 16quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:11 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Bijna 25, waarom? Kom ik kinderachtig over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |