quote:Modellbeschreibung
Karosserie Schräghecklimousine
Türen/Sitze 3/5
KBA-Code HSN/TSN 7593/--
Motor und Fahrwerk
Zylinderanordnung/-anzahl Reihe/3
Hubraum 1198 cm³
Leistung 51 kW (70 PS) bei 5400 U/min
Maximale Drehmoment 112 Nm bei 3000 U/min
Getriebe/Gänge Manuelles Getriebe/5
Antrieb Vorderräder
Bremsen (vorne/hinten) Standard/S
Reifen 195/55
Fahrleistungen und Verbrauch
Höchstgeschwindigkeit 170 km/h
Beschleunigung (0-100 km/h) 14.2 s
Verbrauch ECE (Stadt/Land/Durchschnitt) 7.6/5.1/5.9 l/100 km
Kraftstoff P
Tankinhalt 45 l
cw-Wert 0.32
Betriebskosten und Garantien
Typklassen HPF/VK/TK --/--/--
CO²-Emission 142 g/km
Abgasnorm EU4
Garantie Technik 24 Monate
Garantie Durchrostung 144 Monate
Garantie Mobilität 24 Monate
Maße und Gewichte
Radstand 2460 mm
Länge/Breite/Höhe 3977 mm/1698 mm/1441 mm
Gepäckraumvolumen (minimal/maximal) 267 l/665 l
zul. Gesamtgewicht 1537 kg
Leergewicht 1027 kg
Anhängelast gebremst/ungebremst 800 kg/500 kg
Dadelijk naar de cijfertjes van de Live Timing kijken ... en om 14:00 uur de kwalificatie van Monacoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:29 schreef lipje het volgende:
Dadelijk naar een klassiekerevenement in Delft
en de AutoSalon op de markt
Monacoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dadelijk naar de cijfertjes van de Live Timing kijken ... en om 14:00 uur de kwalificatie van Monaco
daarna naar ouders en daarna uit eten met m'n neefje en z'n nieuwe vriendinnetje.
D'r gaan op zeker weer gekke dingen gebeuren.quote:
Correcter dan correctquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zekers....... al heb ik er al wel een halve dag opzitten bijna....
Met jou ook alles correct?
quote:
SMOESJES! ZEG!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
ff chill aan met die sms nu, telefoon is nu bijna op, geen oplader hier en moet hem nog de hele dag gebruiken![]()
Volgends mij welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben benieuwd of BaraCuda de komeet heeft overleefd
ik zal niemand vertellen dat je huilt na het klaarkomenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bo dude kom voortaan een half uur eerder of laterdit is wel weer verdacht op deze manier
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:35 schreef BoJo het volgende:
om 9:00 wakker worden, gevoel dat je moet zeiken maar je wil je bed niet uit dus val je weer in slaap, heeeevig vage dromen 2,5 uur lang, wakker schrikken en rennen naar de plee.... wat voel ik me brak nu![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zal niemand vertellen dat je huilt na het klaarkomenoeps... doe ik het toch
![]()
ben me nu een partij brak zegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde
Om 7:54 moest ik pissen, maar dacht flikker maar op
En dat is nog niet eens allesquote:
Om eerlijk te zijn weet ik er niks meer vanquote:Ja![]()
Zekker al je slaperig bent![]()
![]()
Daarom juistquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat is nog niet eens alles![]()
![]()
![]()
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik er niks meer van
Ja vroeg opstaan is 10x beterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben me nu een partij brak zeg![]()
als ik om 9:00 was opgestaan was ik waarschijnlijk frisser geweest![]()
Hij heeft het niet overleefd, ik zag die fles ketjap net in een paar stukken op het terras liggen in een bruine plasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Alleen iets met een flesje omgooien.
Dat wordt poetsenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft het niet overleefd, ik zag die fles ketjap net in een paar stukken op het terras liggen in een bruine plas![]()
rightquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zulke gekke dingen heb ik vast niet gezegd
heb wel gisteren mijn poker play money van 900 naar 19000 gebrachtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja vroeg opstaan is 10x beter
en nu zul je zien dat ik vanavond om 11:00 weer brak ben
Heb je die Peu-imperiaal gezienquote:
Een echte vent pakt een bovenfrees en cirkelzaak en bouwt zelf z'n keukenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:43 schreef BoJo het volgende:
straks naar bruynzeel voor keuken geneuzel... pffff eigenlijk geen zin![]()
dan ga ik naar die Passat kijken. Net ff geinformeerd en 't klinkt allemaal goed, distributieriem en spanrollen vervangen, extra set winterbanden met velgen, weinig km's en zeer strakke prijs.quote:
voor dat geld kan je een veel vettere auto kopen man!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef M5 het volgende:
[..]
dan ga ik naar die Passat kijken. Net ff geinformeerd en 't klinkt allemaal goed, distributie en spanrollen vervangen, extra set winterbanden met velgen, weinig km's en zeer strakke prijs.
Yeah rightquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een echte vent pakt een bovenfrees en cirkelzaak en bouwt zelf z'n keuken![]()
zoalsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor dat geld kan je een veel vettere auto kopen man!
doe het niet!!!! noooooooooooooooooooooooooooo!!!![]()
met die 2 dingen maak ik mezelf vast en zeker doodquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een echte vent pakt een bovenfrees en cirkelzaak en bouwt zelf z'n keuken![]()
die zijn er niet van die leeftijd, voor die prijs en met die specsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen vw in ieder geval
doe dan een audi![]()
quote:
Een Ferrariquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:47 schreef M5 het volgende:
[..]
zoals
noem mij een vettere auto dan een zwarte '99 Passat 2.8 V6 4Motion full-options
Ik zoek er liever eentje uitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]zo ingewikkeld is dat niet hoor
![]()
Maar ik denk niet dat bo daar zin in heeft
Weet zeker als ik zelf een huis heb gekocht dat ik er fijn zelf een keuken in ram, weet je hoeveel cash je dat bespraard![]()
Dan ging ik voor de Lambo, je weetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een FerrariOh voor diezelfde prijs?
quote:
Ik dacht dat je niet zoveel geld had?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan ging ik voor de Lambo, je weet
en ja ¤ 9.750
euh? heb ik dat ooit gezegt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zoveel geld had?![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tot wanneer? ....wacht dat wil ik helemaal niet weten![]()
Een van die tweequote:Regio Midden BO/SO 8 juli t/m 20 augustus 2006
VO/VSO 8 juli t/m 27 augustus 2006
Regio Zuid BO/SO 1 juli t/m 13 augustus 2006
VO/VSO 1 juli t/m 20 augustus 2006
Jippiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tering
1e week van juli heb ik onbetaald verlofen dan heel augustus
![]()
Taalpuristquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:56 schreef M5 het volgende:
[..]
taalpur...![]()
[..]
owh. maar dat kopt dan niet, 'k heb 't wel
ja oke maar als er om 1 of andere reden alleen nog vw en audi op de wereld zouden bestaan (the horrorquote:
Waarom ga je maandag middag pas dude? je zit nu toch niks te doenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:56 schreef M5 het volgende:
[..]
taalpur...![]()
[..]
owh. maar dat kopt dan niet, 'k heb 't wel
Dan moet het wel een verdomd leuk huis aan de binnenkant wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat ik in week 42 mijn huis opgelevert krijg en daar straks al mijn geld naar toe gaat![]()
erm nieuwbouw, ik woon nog bij mijn ouders duuuusss dat betekend ik moet straks echt ALLES kopen wat je maar kan bedenken dat in een normale inrichting zit. Plus dat ik geen 2de hands zooi wil in een nieuw huisquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet het wel een verdomd leuk huis aan de binnenkant worden
Toohooffquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
erm nieuwbouw, ik woon nog bij mijn ouders duuuusss dat betekend ik moet straks echt ALLES kopen wat je maar kan bedenken dat in een normale inrichting zit. Plus dat ik geen 2de hands zooi wil in een nieuw huis![]()
Daar doe je dan ook wel even 5 jaar meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:03 schreef BoJo het volgende:
2 weken geleden in Villa ArenA geweest, bankje wat ik leuk vind is al 900 euro![]()
Nah bed met alles erop en eraan zit je ook op 1500+ etc. etc. etc.![]()
ik kan niet, heb dat weekend een bruiloft.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:59 schreef BoJo het volgende:
Maar M5 dan moet je wel mee met de Nordschleife meet![]()
![]()
Zeg even dat die man vreemd is gegaan en je kunt meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kan niet, heb dat weekend een bruiloft.
d'r gaat nog een maat van me mee, die kan maandag pas. twee zien meer dan één.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom ga je maandag middag pas dude? je zit nu toch niks te doen
ja daarom, dus ik ga volgend jaar wel weer op vakantie. Als ik straks lekker in mijn eigen woning zit, zal ik ook wel genieten en uitrusten denk ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar doe je dan ook wel even 5 jaar mee
dat doe ik niet bij m'n beste vriend die ik ken vanaf de basisschool.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg even dat die man vreemd is gegaan en je kunt mee
ja zeg kunnen ze dat niet even voor je verschuiven ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kan niet, heb dat weekend een bruiloft.
Dan doe je het over de aanstaande bruid!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:08 schreef M5 het volgende:
[..]
dat doe ik niet bij m'n beste vriend die ik ken vanaf de basisschool.
ik zal het hem maandag vragen als we naar die auto gaan kijkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja zeg kunnen ze dat niet even voor je verschuiven ?![]()
nee heb je ja ken je krijgequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:11 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zal het hem maandag vragen als we naar die auto gaan kijken
" eeh gast, stel die bruiloft ff uit, ik moet met deze bak dan over de ring boeken!!"
ik zie hem al kijken
Ik denk dat ie daarna nooit meer wilquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nah dan weet je zeker dat je het nooit meer vergeet die eerste keer![]()
dan hou je dat gezeik dat die dan weer niet kan etc. Wellicht moeten we ook verzetten aangezien de aanmeldingen sumier zijn en stroefjes verlopen. Weet bijna zeker dat alles straks al vol zit.quote:
je moeder gaat gezellig mee?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn moeder.
En mijn moeder doet niet moeilijk over klappen uitdelen hoor![]()
![]()
wat een tyfus zooiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:15 schreef Hugster het volgende:
Zooo lekker opstaan met ee peukied in een binnentuintje hier
heul geen rommeltje
[afbeelding]
2 minuten wakker..![]()
[afbeelding]
Mijn spot... Jusje erbij![]()
[afbeelding]
goedemorgen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:15 schreef Hugster het volgende:
Zooo lekker opstaan met ee peukied in een binnentuintje hier
heul geen rommeltje
[afbeelding]
2 minuten wakker..![]()
[afbeelding]
Mijn spot... Jusje erbij![]()
[afbeelding]
goedemorgen
[afbeelding]
Audi is gewoon duurquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:23 schreef BaraCuda het volgende:
beetje jammer dat de Audi S3 pas vanaf 99 erbij is gekomen![]()
Ik was aan het douchen en dacht dat word um, maar hij is 10x te duur
Jah! Stuur maar met de postquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
high res op aanvraag verkrijgbaar![]()
goede telefooncams van tegenwoordig
Echt nietquote:
Waarom heb je geen internet meerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietIk doelde erop dat ik bijna geen internet heb zo.
SNIF SNUIFheb toch eens medelijden.
Oh zo...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietIk doelde erop dat ik bijna geen internet heb zo.
SNIF SNUIFheb toch eens medelijden.
Nee papier is leukerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was een geintjeHet mag ook wel gewoon naar mijn emailbox heur
neem geen 1.6 8vquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:34 schreef BaraCuda het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een simpele A3 ga kopenbeetje compact en toch fatsoenlijke bak
![]()
Ja!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
Dus je gaat het uitprinten en opsturen zodat ik hem boven mijn bed kan hangen?
Oh
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:38 schreef BaraCuda het volgende:
1.8 turbo is ook wel te betalenalleen de quatro niet
Mwah, in verglijking met wat je nu hebt welquote:
Goed A3 valt afquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Mwah, in verglijking met wat je nu hebt welIk heb die motor gereden icm met een Golf 4, maar je hebt geen moment het idee dat je 100 pk onder de kap hebt, en daar kwam bij dat het ding op snelweg tempo veel herrie maakte (korte 5e versnelling) weet niet of de A3 dat laatste ook heeft, maar ik vond 't niks.
En succes met zoeken naar een A3 met airco
Wat is er in nijmegen te doen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent gekMaar goed.
Ik ga me denk ik eens aankleden en richting Nijmegen. Au Revoir!
Dag beeb!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent gekMaar goed.
Ik ga me denk ik eens aankleden en richting Nijmegen. Au Revoir!
Ik zeg niet dat een A3 kut is, maar de 1.6 8v is dat wel. en je hebt of climate control in een A3 of geen airco. een 1.8 Turbo is wel vet, goede motor ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goed A3 valt afwaarom heb je bij auto's niet net zoveel keus als bij motoren
![]()
tering auto fabrikanten
quote:
S2 is wel gaaf. maar je bedoelt de Coupé? of de Audi 80?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Nou uiteindelijk na veel zoeken kom ik automatische weer op de Audi S2 uit
Zeker met iemand zoals TF op fok is dat een hele verstandige keus denk ik
Coupequote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:02 schreef M5 het volgende:
[..]
S2 is wel gaaf. maar je bedoelt de Coupé? of de Audi 80?
Gister nog zo'n ding gezien, 'n paarsequote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:26 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.autozeeland.nl/php/auto_detail.php?id=59825
Deze staan bij garage hier in de buurt waar ik m'n golfje diesel in onderhoud had
quote:Torsen center differential, 50/50 split, automatically locking with up to 80% of torque transfer to either axle. Open rear differential, Electronic Differential Lock. Open front differential, Electronic Differential Lock.
Ja die ziet er dus helemaal standaard uitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Gister nog zo'n ding gezien, 'n paarsewel een mooi design, zolang je d'r geen sjonnie rommel op plakt.
Valt wel mee. Dat EDL is niets anders dan een ABS sensor die een remklauw activeert als je veel wielspin op één wiel hebt bij lage snelheid. Maar da's wel beter dan een handmatige lock zoals in een Audi oer-Quattroquote:
een Toyota uit Arnemuiden?? ik had dan een 316i met M3 stickers verwachtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:40 schreef Fugie het volgende:
die paarse komt uit arnemuiden geloof ik m5
hokjesdenkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:42 schreef M5 het volgende:
[..]
een Toyota uit Arnemuiden?? ik had dan een 316i met M3 stickers verwacht![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:48 schreef Fugie het volgende:
heb net me broertje mijn ma naar het ziekenhuis laten rijden, wou die niet met de auto van me ma omdat ie daar niet niet wou rijden. Maar het feit is dat hij er niet in kan en durft te rijdenLaatste keer ook, moest ik terugrijden omdat hij niet meer wou
dnno erg lekker rijdt het ook niet, rempedaal is bout afgesteld of de remmen zijn versletenquote:
Sorry kwalificatie kan me echt niet boeienquote:
Maar monaco is geilquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sorry kwalificatie kan me echt niet boeienEn zelfs dan nog de tv staat hier vlakbij
[afbeelding]
Morgen de race kijkenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Morgen de race kijken
[afbeelding]
[afbeelding]
zeker wel, anders had alonso pole gehad.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:04 schreef BaraCuda het volgende:dat heeft schumacher echt expres gedaan de flikker
Hij had heel even overstuur... dat corrigeerde hij, daarna kon hij de bocht gewoon maken en stuurde gewoon rechtdoorquote:
lijpe shitquote:Politie onderzoekt schietincident Den Haag
DEN HAAG - De politie doet onderzoek naar een schietpartij in de nacht van vrijdag op zaterdag in Den Haag. Aan de ****** zou vanuit een auto op een andere auto zijn geschoten.
In het onderzoek naar de schietpartij zijn enkele hulzen aangetroffen en drie beschadigde auto's. Verder is er nog weinig over het incident bekend.
De politie hoopt dat getuigen meer weten over wat er in de nacht van vrijdag op zaterdag in Den Haag precies is gebeurd.
Heb ik vannacht gedaan in de Ekko, met Legowelt en Tomas Anderson.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
vanavond lekker techneeuuuhhh
[afbeelding]
En was het nog wat?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb ik vannacht gedaan in de Ekko, met Legowelt en Tomas Anderson.
[afbeelding]
Mja viel een beetje tegen eigenlijk, Legowelt moet gewoon in z'n goeie ouwe electro straatje blijven. Maar al met al was het toch erg gezellig en was ik dronken als een tiet temidden van al die dwaze pillenwausenquote:
pillenwausenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja viel een beetje tegen eigenlijk, Legowelt moet gewoon in z'n goeie ouwe electro straatje blijven. Maar al met al was het toch erg gezellig en was ik dronken als een tiet temidden van al die dwaze pillenwausen
[afbeelding]
Zit daar iets in die pillen waarvan je gay gaat dansen of was ik op het verkeerde feestjequote:
Wat voor auto's heeft dat gezin van jullie johquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:03 schreef Fugie het volgende:
te vaag, sta ik 10 minuten stil in de auto van me pa, is de accu leeggelopensta je dan in het centrum van middelburg met een lege accu
Komt mijn broertje met zijn auto, doet ie met startkabels nog niksToen maar naa rhuis gesleept
neequote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wel zunig gedaan zodat je een ringracer kan kopen he![]()
inderdaad, hij is wat duurder geworden dan eerst gedacht maar wel helemaal zoals ik hem wilquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:17 schreef M5 het volgende:
[..]
beter in 1 keer een mooie keuken dan pas bij de 2e tevreden.
S2 is de Coupé van de 80. De Coupé (S1) moet je niet hebben, die is nu in het sjonniestadiumquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:02 schreef M5 het volgende:
[..]
S2 is wel gaaf. maar je bedoelt de Coupé? of de Audi 80?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
inderdaad, hij is wat duurder geworden dan eerst gedacht maar wel helemaal zoals ik hem wil![]()
Die ring racer moet maar tot volgendover twee jaar wachten![]()
ik ben ook nog wel in voor techno hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:50 schreef Metalfreak het volgende:
@ook_gek: reactie op vorige topic: ik dacht altijd dat jij van het hardere werk hield... Maar niet dus, gelukkig
Benny Rodrigues gisteren was goed!!!!! Lekker druk en allemaal relaxte mensen! Lekker sfeertje... En ik was zat
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
inderdaad, hij is wat duurder geworden dan eerst gedacht maar wel helemaal zoals ik hem wil![]()
Die ring racer moet maar tot volgend jaar wachten![]()
Mja vind de mr2 vanaf 94 ook erg tofquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:21 schreef lipje het volgende:
[..]
S2 is de Coupé van de 80. De Coupé (S1) moet je niet hebben, die is nu in het sjonniestadium![]()
nog 21 weken en ik krijg de sleutelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ik zit maar te geinen hoor
als ik een huis had gekocht zou een ringracer ook het laatste zijn waar ik aan zou denken
quote:
ja dat zijn de goede investeringen, verkijk je alleen niet op de kostenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Zat laatste te denken om een oud huis waar veel aan moet gebeuren te kopen en dan helemaal weer top te maken...
Wel thuis blijven wonen en dan de vrije tijd in dat huis te steken.
Als je dat dan hebt gedaan en je verkoopt het boek je dikke winst
Audi 80 S2 (sedan/avant) is er ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:21 schreef lipje het volgende:
[..]
S2 is de Coupé van de 80. De Coupé (S1) moet je niet hebben, die is nu in het sjonniestadium![]()
Ja klopt, is allemaal erg duur.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat zijn de goede investeringen, verkijk je alleen niet op de kosten![]()
valt wel mee, denk dat die accu gewoon kaas isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat voor auto's heeft dat gezin van jullie joh![]()
Dat mag je hopen jha. Je kan het beter verhuren eerst en met de huur de hypotheek betalen. Na 3 jaar als de huizenprijs hoog is verpatsen met een mooie winst.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Zat laatste te denken om een oud huis waar veel aan moet gebeuren te kopen en dan helemaal weer top te maken...
Wel thuis blijven wonen en dan de vrije tijd in dat huis te steken.
Als je dat dan hebt gedaan en je verkoopt het boek je dikke winst
Mja de coupé is mooier, maar tis geen onaardig ding om te zien hoorquote:
of de dynamoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
valt wel mee, denk dat die accu gewoon kaas isKen gebeuren.
Mja klopt, eigenlijk zou je in nieuwbouw project moeten stappen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat mag je hopen jha. Je kan het beter verhuren eerst en met de huur de hypotheek betalen. Na 3 jaar als de huizenprijs hoog is verpatsen met een mooie winst.
Kopen opknappen en direct weer verkopen brengt zelden winst op. Vergeet ook niet je eigen uur loon mee te rekenen.
Vaak is het zo dat je zo een huis de eerste 2 of meer jaar niet mag verkopenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja klopt, eigenlijk zou je in nieuwbouw project moeten stappen...
In appartementen complex bij m'n broer stond na 1 jaar al appartementen te koop die verkocht werden voor 25000 a 30000 euro meer dan dat ze gekocht werden![]()
Das toch leuke handel zeg ik je
en dan in het groen graagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja de coupé is mooier, maar tis geen onaardig ding om te zien hoor
[afbeelding] gewoon 2 deuren meer en iets langere kofferbak
ksnap niet waarom ie dna niet meer start met startkabelsquote:
Ja dat is wel zo, maar wat ik er mee wil aangeven is dat je beste zelf veel kan doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat je zo een huis de eerste 2 of meer jaar niet mag verkopen![]()
Met startkabels zou hij ook moeten starten als de accu kaduuk is toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ksnap niet waarom ie dna niet meer start met startkabelsDan zou die gewoon moeten starten dacht ik ?
ja euh. dat weet ik ook niet. hij's gewoon gaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ksnap niet waarom ie dna niet meer start met startkabelsDan zou die gewoon moeten starten dacht ik ?
ik speel het in het echt met echt geld en online met nep geld. Maar gisteren ben ik van 900 naar 19000 gegaan en nu heb ik in een half uur 4000 verlorenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:03 schreef M5 het volgende:
[..]
alles kwijt?ik speel 't alleen in 't echt en dan niet met geld
Het is en blijft een gok. Op het moment dat de huizenmarkt instort ben je goed de lul.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar wat ik er mee wil aangeven is dat je beste zelf veel kan doen.
Als je er dan 3 jaar woont ofzo is prima, maar dan kun je het met dikke winst verkopen
Ik had het ook over huizen ronde de 80000 a 130000 euro hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is en blijft een gok. Op het moment dat de huizenmarkt instort ben je goed de lul.
Stel dat de hypotheek renten opeens gaat stijgen. Dan worden er veel dure huizen verkocht en raak jij je huis aan de straat stenen niet meer kwijt
Wat je dan beter kan doen is je richten op de goedkope huizen van rond een ton. Die blijven altijd wel goed te verkopen. Een huis van 3 ton BV word al een totaal ander verhaal.
En je kan het wel opknappen maar dan moet je wel een koper vinden met de zelfde smaak als dat jij hebt.
stel het eens voor aan dat meisje dat voor dat hondje komtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik had het ook over huizen ronde de 80000 a 130000 euro hoor
een huis van 3 ton kan ik de komende 10 jaar nog niet betalen
Of ik moet een leuke meisje vinden die een goede baan heeft
Als ik die aan de haak sla kan ik halve dagen gaan werkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
stel het eens voor aan dat meisje dat voor dat hondje komt
hoor net dat vrienden van me een labrador pup van 10 weken hebben gekocht![]()
ik zei nog dat ik iemand kende in de labrador puppy wereld (quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik die aan de haak sla kan ik halve dagen gaan werkenmaarja
goede puppy's zoals hier kosten vrij veel ja, maar er moet ook heel veel geinvesteerd worden
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zei nog dat ik iemand kende in de labrador puppy wereld () maar ze hadden weinig trek om naar Zeeland te rijden
![]()
Ja kloptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht dat jullie een hele kennel hebben?![]()
gelukkig maar dat ik er geen 1 wilquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja kloptalleen dit nest van 11 is alles al verkocht...
Over 9 a 10 weken komt het volgende nest al weer volgends mij
Dus tis niet zo dat je hier binnenloopt en zegt ja ik wil een pup, gaat nog heel traject vooraf
Belangrijkste is dat de mensen tijd hebben voor de pup en niet beide werken de hele dag bijvoorbeeld.
Want dan tiefen ze dat beest in een bench en dat willen wij dus niet![]()
Wheheh dat is lulligquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:08 schreef Sjoewe het volgende:
Kom ik hier om op m'n ouwes te parasiteren, zijn ze nergens te bekennen
[afbeelding]
ik moet ook nog iets van 15 gig weg branden of deleten, alleen geen zinquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
Ben m'n binaries map eens aan het opruimen![]()
gelijk weer zat ruimte over
Zat meer aan de 40 Gigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
ik moet ook nog iets van 15 gig weg branden of deleten, alleen geen zin
Payserverquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
de nieuwe provider heeft een bagger nieuwsserver, staat geen moer meer op![]()
![]()
![]()
Da's een mooitjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:08 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Lekker bezig Cobyquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:08 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |