Ow darn.... thnx.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:42 schreef The_Shining het volgende:
fipo
plaatje moet je nog ff fixen Nokwanda [ img] ipv [ url=![]()
Beiden kende ik nog nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:14 schreef nokwanda het volgende:
Andere plaatjes... maar nu werkt het vast wel
Extra --> Opties --> Webfuncties --> "afbeeldingen laden" aanvinkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:08 schreef nokwanda het volgende:
Ow darn.... thnx.
Kleine handicap is dat ik met mijn mozzilla geen plaatjes kan zien. Weet niet waar dat aan ligt
De schilder kende ik ook nog niet. Maar ik vind zijn stijl erg leuk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:04 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Beiden kende ik nog niet
Leuk schilderij trouwens:
[afbeelding]
"adam and eve seen as two tomatos"
Stond al aangevinkt. En ooit kon ik ook gewoon afbeeldingen zien. Maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:06 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Extra --> Opties --> Webfuncties --> "afbeeldingen laden" aanvinken
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:03 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mogguh....alles goed met je?
Tijd niet gezien. Ik informeerde al naar je.
Gewoon ff opnieuw installeren dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef nokwanda het volgende:
Stond al aangevinkt. En ooit kon ik ook gewoon afbeeldingen zien. Maar nu niet meer.
Ik heb fok bij de toegestane websites gezet nu maar dat helpt ook al niet
aha...zal ik straks eens doen dan. Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:11 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Gewoon ff opnieuw installeren dus
Had je niet veel meer van je jongste monster?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik las het net ja...
Ff paar daagjes niet thuis aan het bivakeren... En nu ff snel mn kans gezien om de pjoeter te kapen!
Alles goed hier!
Vlos heeft me gister goed pijn gedaan met het voelen naar t hoofdje..![]()
T begint nu echt tijd te worden om t kamertje klaar t emaken en de verzekering te bellen of ik nog een kraampakket van ze krijg....
Kan iemand me daar maandag aa herinneren......
Kleine maat luiertjes moet ik ook nog ff halen....
Wat niet eigenlijk....![]()
jaaaaaaaaaa..... tuurlijk wil ik dat wetenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Analyzing_Barb het volgende::D:D
Ja, ik ben er nog steedsin mijn aardse lichaam
Ja, de verjaardag was super!! Ze heeft het erg naar haar zin gehad, ik wil er wel foto's op zetten maar we moeten euh.. ff zoeken naar het usb kabeltje![]()
![]()
En mijn buik wordt best groot nu, ik ben ongeveer 5,5 mnd zwanger
We hebben echo's laten maken en we weten het geslacht. Wil je het weten? De na(a)m(en) houden we sowieso geheim![]()
hey beep.... coole avatar... you gorgeous onequote:
Het is........ weer een meisje!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa..... tuurlijk wil ik dat wetenduh... wat dacht je dan?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:49 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het is........ weer een meisje!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |