Ik vind 't wel een ernstig probleem! Hopelijk rekent Sjek met deze klok af en komt er een kloppende in seizoen 6quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
Waar men trouwens al niet op let!
de klok van de serie 24 klopt niet
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam de aankondiging voor seizoen 6 net tegen
[afbeelding]
Er zijn vooralsnog geen plannen voor een preview. Volgens Howard Gordon was het meer moeite dan het waard was.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat we Jack's ontsnapping in de "preview" voor seizoen 6 zullen zien.
Nou, het liet mij aardig warmlopen... ben wel voor een preview. Hoewel ik me de tegenargumenten wel kan voorstellen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Er zijn vooralsnog geen plannen voor een preview. Volgens Howard Gordon was het meer moeite dan het waard was.
Dan is elk seizoen meer van hetzelfde.. In details, wendingen, dwaalsporen etc. was en is seizoen 5 heer en meester.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef Wouter2006 het volgende:
yeps, vond die maar de slechtste, teveel van het zelfde, mol, aanslag ctu, blabla,
en er zaten episodes tussen die saai waren en dat hadden de andere seizoenen niet
maar dat vind ik he
Ik vond het meer een Toyota reclame.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:53 schreef minze het volgende:
[..]
Nou, het liet mij aardig warmlopen... ben wel voor een preview. Hoewel ik me de tegenargumenten wel kan voorstellen...
Kon altijd al, maar het cijfer komt er pas te staan als de serie geeindigd is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0285331/
Je kan ook stemmen zie ik...Kon dat altijd al?
Precies dezelfde manier waarop ze de Palmer aanslag gedaan hebben. Gewoon laten zien dat hij nog leeft en dan iemand terloops een opmerking laten maken over dat hij vrijgelaten is of zo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:16 schreef Mip1988 het volgende:
ik vraag het me af hoe ze het dan gaan vertellen hoe Sjek ontsnapt/bevrijd/vrijgelaten is
voor zover ik me kan herinneren zitten er eigenlijk nooit flashbacks in 24![]()
dus als 6 ook weer in LA afspeelt, hoe gaan ze dat dan regelen?
om af te sluiten nog even een plaatje:
[afbeelding]
allemaal even terugzwaaien naar Sjek![]()
Ja bedankt voor de spoiler hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |