Geruchten zijn meestal niet waarquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef CloudStrife het volgende:
Latest rumor: Jason Statham (The Transporter) in seizoen 6!
Hij zit ook in S6 hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef PabloLopez het volgende:
Als Sjek er niet bij is s6 dan is 24 afgelopen voor mij.
Sjek = 24
24 = Sjek
En das bull.quote:
ik vind dat altijd zo'n *%^^@&@$-acteur.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef CloudStrife het volgende:
Latest rumor: Jason Statham (The Transporter) in seizoen 6!
Logisch. Als ze dat vertellen weet je dat ie Day 6 overleeftquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is dus niet eens zeker of Kiefer wel mee doet
Er is niet gezegd dat de film enige binding heeft met de verhaal lijn van de seriequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Logisch. Als ze dat vertellen weet je dat ie Day 6 overleeft
Flashbacks deden ze niet aan hebben ze ooit gezegd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:23 schreef SunChaser het volgende:
Nou, het zal wel aansluiten neem ik aan, net als XFiles The Movie. Ze gaan niet in een keer David Palmer terughalen, tenzij t flashbacks zijn ofzo.
Ook dat hebben ze gezegd nooit te doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:26 schreef SunChaser het volgende:
Ja, het verhaal zal wel op zichzelf staan, maar ik denk niet dat ze Jack dood laten gaan in Day 6 en dan terugbrengen in de film.
Een prequel zou nog kunnen, hoe hij is getraind enzo.
Is 24 geen standaard actiethrillerserie met een uniek element dan? Het was vernieuwend met de tijdsdruk enzo, verder is het gewoon een actieserie hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:12 schreef Woldo het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar hoe ze een film nog interesant kunnen maken. Wordt het dan geen standaard actie film?
Terrorisme als 'main plot' vind ik best uniek andersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef minze het volgende:
[..]
Is 24 geen standaard actiethrillerserie met een uniek element dan? Het was vernieuwend met de tijdsdruk enzo, verder is het gewoon een actieserie hoor.
Desalniettemin, wel super goed en vet.
het draait in de eerste instantie om de mensen en wordt ook gepresenteerd als drama/actie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef minze het volgende:
[..]
Is 24 geen standaard actiethrillerserie met een uniek element dan? Het was vernieuwend met de tijdsdruk enzo, verder is het gewoon een actieserie hoor.
Desalniettemin, wel super goed en vet.
Een jankende Jackquote:Op maandag 12 juni 2006 00:08 schreef Intronic het volgende:
Net weer einde van seizoen 3 gezien, Jack![]()
![]()
Hij heeft een contract getekend voor de komende 2 seizoenen. (en de film?) Hij werk ieder geval mee aan de film.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef PabloLopez het volgende:
Als Sjek er niet bij is s6 dan is 24 afgelopen voor mij.
Sjek = 24
24 = Sjek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |