Zei de dame die ons inpeperde dat Madness geweldig wasquote:
Je hebt er toch ook niet eentje geopend hè? Anders krijgen we weer stokslagen.quote:
Ik had er ook al eentje klaarstaan. Die had ik alvast Raad je Plaatje Dubbeltopic #553 genoemd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook niet eentje geopend hè? Anders krijgen we weer stokslagen.![]()
Hmm, meneer kwam zijn afspraken bij de orthodontist zo te zien niet na.quote:
Maar die bij de opticien wel. Die bril had en heeft-ie altijd op.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmm, meneer kwam zijn afspraken bij de orthodontist zo te zien niet na.
Nee niet geopend, ik hoorde Peaceman roepen dat er weer eentje was. En ik kijk ook altijd even in de lijst voordat in op invoerenbutton klik...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook niet eentje geopend hè? Anders krijgen we weer stokslagen.![]()
Neuhquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Blackula.
Pyl zit de hele dag al met z'n avatar te klooien. Identiteitscrisis denk ik. Komt meer voor bij mannen van zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Waar is pyl? En wie staat er op zijn vatar?
Oudere mannen zijn okeequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Komt meer voor bij mannen van zijn leeftijd.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Pyl zit de hele dag al met z'n avatar te klooien. Identiteitscrisis denk ik. Komt meer voor bij mannen van zijn leeftijd.
Die was al stoffig toen Wilhelmina nog koningin was.quote:
Vraag het hem een keer.quote:
Dat komt dus omdat jij zo'n oudere man bentquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, ik vind jongere vrouwen veel leuker.
Oops..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, ik vind jongere vrouwen veel leuker.
Van pyl zijn geen babyfoto's, need I say more?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die was al stoffig toen Wilhelmina nog koningin was.![]()
Foei Peaceman, je kent Bo Diddley toch wel?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:59 schreef peaceman het volgende:
Grandmaster Flash?
Tuurlijk wel, maar als ik het elke keer maar gelijk zeg, word ik verbannen naar de buurtjesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Foei Peaceman, je kent Bo Diddley toch wel?
Veel plezier bij de buurtjesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Stevie Ann?
Z'n echte naam is Ellas Otha Bates McDaniel, dat is ook niet veel masculiner.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat dat een vrouwennaam was!
Maar hier hoef ik in ieder geval niet te denken aan Little Bo Peep.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Z'n echte naam is Ellas Otha Bates McDaniel, dat is ook niet veel masculiner.
Goeie smoesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als ik het elke keer maar gelijk zeg, word ik verbannen naar de buurtjes![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Die was al stoffig toen Wilhelmina nog koningin was.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Van pyl zijn geen babyfoto's, need I say more?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef wyccie het volgende:
Ravi Shankar?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:06 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ravi Shankar betekent: 'Hij die in het fok! muziektrivia topic niet gevraagd mag worden'
We doen het toch niet stiekem, Pyl kan gewoon meelezen of het nalezen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten toch wel dat het zéér onbeleefd is om over iemand te praten, wanneer die persoon zelf niet aanwezig is om jullie eventueel van repliek te dienen?
L_V uitgezonderd, natuurlijk.![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten toch wel dat het zéér onbeleefd is om over iemand te praten, wanneer die persoon zelf niet aanwezig is om jullie eventueel van repliek te dienen?
Leuk toch? Doen we ook altijd over jouw.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
[..]
L_V uitgezonderd, natuurlijk.![]()
Met of zonder Norah.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:06 schreef Berkery het volgende:![]()
Ravi Shankar betekent: 'Hij die in het fok! muziektrivia topic niet gevraagd mag worden'
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
We doen het toch niet stiekem, Pyl kan gewoon meelezen of het nalezen.![]()
Dekselse vlegels!quote:
Die had ik ook geweten. Volgens mij heeft hij twee dochters waarmee ik opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Henk Vonhoff
t was niet als te raden plaatje bedoeld...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Henk Vonhoff
Wie ken jij eigenlijk niet Pos?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:13 schreef pos het volgende:
[..]
Die had ik ook geweten. Volgens mij heeft hij twee dochters waarmee ik op
paardrijden zat.
Het is te hopen dat hijzelf nooit gewaagd heeft op een paard te rijden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:13 schreef pos het volgende:
[..]
Die had ik ook geweten. Volgens mij heeft hij twee dochters waarmee ik op
paardrijden zat.
Ik had wel gelijkquote:
Wat een afschuwelijk jurkje zeg.....quote:
Deze beter dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk jurkje zeg.....zo ga ik dus zeker niet naar de bruiloft.
Zij was dan ook de bruid van Lemmy van Motörhead.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op Elizaquote:
Hier lijkt ze niet meer op Elizaquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:19 schreef pos het volgende:
Samantha Fox?
Het lijkt wel of ze is ingeslikt door een boa constrictor!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
En ik dacht dus "Sinds wanneer is Limburg een land?"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze komt uit carnavalsland:
Showgirl?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze komt uit carnavalsland:
[afbeelding]
Ach joh als je groot bent maak je zulke foutjes niet meer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik dacht dus "Sinds wanneer is Limburg een land?"![]()
Nee, nichtje van...quote:
quote:
Trusten Diaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
hee beste raad je platers..... ik ga naar bed. Ik ga even lezen in mn nieuwe boek van Kluinslaap lekker en morgen gezond weer op..
Oh komt ze ook in FMT? Wat is haar usersname?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Oh, die uit FMT, Cidade de Deus. Als die in FMT al niet direct geraden wordt, dan gaat dat hier al helemaal niet lukken.
Dat dat jurkje blijft zittenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:33 schreef peaceman het volgende:
Sorry maar ik moet gewoon even een TDP-tje doen:
[afbeelding]
Tokay?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:33 schreef peaceman het volgende:
Sorry maar ik moet gewoon even een TDP-tje doen:
[afbeelding]
Pffff jeetje wat erg zeg, waarom heb ik nou niet eerder die laptop afgeslotenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:36 schreef peaceman het volgende:
Diaan had gelijk... t was een mannelijke dubbelganger
Dit is de echte... zonder jurkje...
[afbeelding]
![]()
Is dat familie van Sonia Braga?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dame heet Alice Braga.
Ik ga snurken. Morgen weer vroeg op. Ciao
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat familie van Sonia Braga?
Trusten
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dame heet Alice Braga.
Ik ga snurken. Morgen weer vroeg op. Ciao
quote:
Wel!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:54 schreef wyccie het volgende:
Is dat niet gewoon Minnie Driver?
Try reading it again dearquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Okee, weer wat geleerd. Minnie Driver is dus de tante van Sonia, die ik niet ken.
Ja Cherquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Sjer?
Ze heeft een rare voornaam, doet me denken aan een stuk zeep.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:12 schreef pos het volgende:
Geef eens een hint, Scrut...ze komt me wel bekend voor.
O...die was echt vies, bahquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, de zeep waar ik aan moet denken heette geloof ik Unicura
Yepquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:20 schreef Berkery het volgende:
Cunera van Selm
quote:Cunera
Geslacht:
v
verklaring:
De naam is waarschijnlijk van Germ. oorsprong van een stam Kun- met de betekenis `kunne, geslacht' (zie koen- en vgl. Kunibert en Kunigunde). Volgens de legende was St. Cunera martelares in Rhenen (Cunera-kerk), waarschijnlijk in de tijd van Willibrord; kerk. feestdag: 12 juni. Cune aangetroffen in Rhenen; Kuyniertje, Dordt 1670 (Gens N. XXXIV, 346).
Ja, eng he? Moet je nu SBS6 op zetten, dan schrik je nog meer, brrr....quote:
Voetbaljournalist maar wat z'n naamk isquote:
Nee gekkiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetbaljournalist maar wat z'n naamk is
Ik kwam net onder het zappen wel Mr. T tegen, maar zenden ze 3 en 4 uit?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:25 schreef pos het volgende:
Ja, eng he? Moet je nu SBS6 op zetten, dan schrik je nog meer, brrr....![]()
3 en 4 wat?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik kwam net onder het zappen wel Mr. T tegen, maar zenden ze 3 en 4 uit?![]()
Onee, laat maar. Rocky IV is pas volgende weekquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik kwam net onder het zappen wel Mr. T tegen, maar zenden ze 3 en 4 uit?![]()
Ik handhaaf die status quo; daar ben ik immers cultuurbarbaar voor...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:14 schreef Gellius het volgende:
Dat zou ik zeker maar es verandering inbrengen, Z!
Kloptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:29 schreef Treinhomo het volgende:
US zingerin ?
Nee....denk blondquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:33 schreef peaceman het volgende:
Kate Bush?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:35 schreef peaceman het volgende:
courtney love?
Ja, da's waar, maar als antwoord volstaat dit niet hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef Tokay het volgende:
Dat was toch - kortstondig weliswaar - de mevrouw op jouw avatar, pyl?
Die schijnt een bijzondere aantrekkingskracht op deze en gene uit te oefenen, inderdaad. Tong vindt hem ook goed.quote:Jammer, Ballack had ik voor de verandering wél geweten.![]()
Tjonge, leg de lat maar weer hoog!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:53 schreef pyl het volgende:
Ja, da's waar, maar als antwoord volstaat dit niet hoor.
Maar ook weer niet zo bijzonder dat ik het een hele wedstrijd uitzing.quote:Die schijnt een bijzondere aantrekkingskracht op deze en gene uit te oefenen, inderdaad. Tong vindt hem ook goed.
Iemand moet het doen, Tokay.quote:
quote:Een schrijfster?
Gemiddeld duurt het tussen de 20 en 25 minuten, las ik laatst ergens.quote:Maar ook weer niet zo bijzonder dat ik het een hele wedstrijd uitzing.![]()
Natuurlijk, pyl.quote:
Jeuj!quote:![]()
Eh, waar heb je het eigenlijk over?quote:Gemiddeld duurt het tussen de 20 en 25 minuten, las ik laatst ergens.![]()
O, dáár over!quote:Twee keer driekwartier, met een kwartier rust, eventueel verlenging en misschien ook nog eens penaltyschieten is voor de doorsnee Nederlander wel wat veel gevraagd, inderdaad.
Bij voorkeur wel.quote:
*pling* (vallend kwartje)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:17 schreef pyl het volgende:
Bij voorkeur wel.
Als ik nou zeg "Bloomsbury"?
Ja, ik wil een naam. Ik leg de lat hoog vandaag.quote:
Eh, waar heb je het eigenlijk over?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:26 schreef Tokay het volgende:
Twee keer, da's ook weer wat overdreven
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:29 schreef pyl het volgende:
Voor de doorsnee Nederlander wel, ja.
Hou op!!quote:
Het zoeken duurde langer, echt waar!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:34 schreef pyl het volgende:
Da's Lieutenant Frank Drebin.
Yep.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:46 schreef pyl het volgende:
-- zip --
Fotootje uit de Eerste Wereldoorlog, Soot? Van iemand die lang nadien bekend werd?
Hmmmmmm ...... die ken ik maar één, Antoine de Saint-Exupery.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:59 schreef sooty het volgende:
Franse aviateur.
Die was een schermutseling later.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm ...... die ken ik maar één, Antoine de Saint-Exupery.
...
Da's vast niet de Red bull zeepkistenrace...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:08 schreef sooty het volgende:
Hint: in Nederland kennen we zijn naam omdat er een sportevenement naar hem vernoemd is.
Yep.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:09 schreef Gellius het volgende:
Monsieur Roland Garros.
Ik post, bedoel jequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik pas
Ghehequote:
Hoeveel heb je er al op tong?quote:
In "Ray" ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef dolle_hond het volgende:
ze speelde de vrouw van een musicus
Ja ik had het bij bier moeten houdenquote:
Die is naar De Toppers in De Arenaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:28 schreef dolle_hond het volgende:
andy weet t natuurlijk wel, maar ja.
De toppers spelen in de kuip....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is naar De Toppers in De Arena![]()
denk ik
Gisteren in de Arena...vraag maar aan m'n collega'squote:
Carry?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:35 schreef dolle_hond het volgende:
achternaam van mevrouw is als een stad
voornaam als een specerij
Ik bel maandag wel ff...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:41 schreef pos het volgende:
[..]
Gisteren in de Arena...vraag maar aan m'n collega's![]()
Morgen kan ook hoor, 7 dagen per week openquote:
Dat kan wel zijn pos, maar toch houden heel veel vrouwen van hem (op de een of andere manier).quote:
Als we Scrut toch niet hadden!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
YSL
Hoe weet je dat ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
YSL
Ken hem ook maar weet zijn naam niet.quote:
Erik is het niet maar Char zou al blij zijn met deze eerste pogingquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:24 schreef Tokay het volgende:
De naam die bij me opkomt is 'Erik'. Klopt dat? (Ik lijk Char wel!)
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Erik is het niet maar Char zou al blij zijn met deze eerste poging![]()
Nee, meneer is niet met Jennifer Lopez. Maar hij zingt wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het meneer Jennifer Lopez?
Nee hoor.quote:
Enrique in ze regenjas?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, meneer is niet met Jennifer Lopez. Maar hij zingt wel.
Enrique Inregenjas!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Enrique in ze regenjas?
Ik haat Pink Floyd, ik herkende alleen het beeld van de bassist als dokter in de hint. Titels van nummers, behalve dan Arnold Layne, ken ik niet van ze.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef Berkery het volgende:
* Ding Dong *
Wil de heer Scrutinizer zijn eigen voorzet nog inkoppen in Muziektrivia?
Money toch wel?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik haat Pink Floyd, ik herkende alleen het beeld van de bassist als dokter in de hint. Titels van nummers, behalve dan Arnold Layne, ken ik niet van ze.
Arnold Layne is een leuk nummerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik haat Pink Floyd, ik herkende alleen het beeld van de bassist als dokter in de hint. Titels van nummers, behalve dan Arnold Layne, ken ik niet van ze.
Ik word er ook niet echt warm van, Scrutquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hè getverderrie pos, moet dat nou?
O ja, maar die is het ook nietquote:
M'n oudste broer heeft 'm op single, dat is een bijzonderheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |