Zei de dame die ons inpeperde dat Madness geweldig wasquote:
Je hebt er toch ook niet eentje geopend hè? Anders krijgen we weer stokslagen.quote:
Ik had er ook al eentje klaarstaan. Die had ik alvast Raad je Plaatje Dubbeltopic #553 genoemd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook niet eentje geopend hè? Anders krijgen we weer stokslagen.![]()
Hmm, meneer kwam zijn afspraken bij de orthodontist zo te zien niet na.quote:
Maar die bij de opticien wel. Die bril had en heeft-ie altijd op.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmm, meneer kwam zijn afspraken bij de orthodontist zo te zien niet na.
Nee niet geopend, ik hoorde Peaceman roepen dat er weer eentje was. En ik kijk ook altijd even in de lijst voordat in op invoerenbutton klik...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook niet eentje geopend hè? Anders krijgen we weer stokslagen.![]()
Neuhquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Blackula.
Pyl zit de hele dag al met z'n avatar te klooien. Identiteitscrisis denk ik. Komt meer voor bij mannen van zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Waar is pyl? En wie staat er op zijn vatar?
Oudere mannen zijn okeequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Komt meer voor bij mannen van zijn leeftijd.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Pyl zit de hele dag al met z'n avatar te klooien. Identiteitscrisis denk ik. Komt meer voor bij mannen van zijn leeftijd.
Die was al stoffig toen Wilhelmina nog koningin was.quote:
Vraag het hem een keer.quote:
Dat komt dus omdat jij zo'n oudere man bentquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, ik vind jongere vrouwen veel leuker.
Oops..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, ik vind jongere vrouwen veel leuker.
Van pyl zijn geen babyfoto's, need I say more?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die was al stoffig toen Wilhelmina nog koningin was.![]()
Foei Peaceman, je kent Bo Diddley toch wel?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:59 schreef peaceman het volgende:
Grandmaster Flash?
Tuurlijk wel, maar als ik het elke keer maar gelijk zeg, word ik verbannen naar de buurtjesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Foei Peaceman, je kent Bo Diddley toch wel?
Veel plezier bij de buurtjesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Stevie Ann?
Z'n echte naam is Ellas Otha Bates McDaniel, dat is ook niet veel masculiner.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat dat een vrouwennaam was!
Maar hier hoef ik in ieder geval niet te denken aan Little Bo Peep.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Z'n echte naam is Ellas Otha Bates McDaniel, dat is ook niet veel masculiner.
Goeie smoesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als ik het elke keer maar gelijk zeg, word ik verbannen naar de buurtjes![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Die was al stoffig toen Wilhelmina nog koningin was.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Van pyl zijn geen babyfoto's, need I say more?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef wyccie het volgende:
Ravi Shankar?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:06 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ravi Shankar betekent: 'Hij die in het fok! muziektrivia topic niet gevraagd mag worden'
We doen het toch niet stiekem, Pyl kan gewoon meelezen of het nalezen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten toch wel dat het zéér onbeleefd is om over iemand te praten, wanneer die persoon zelf niet aanwezig is om jullie eventueel van repliek te dienen?
L_V uitgezonderd, natuurlijk.![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten toch wel dat het zéér onbeleefd is om over iemand te praten, wanneer die persoon zelf niet aanwezig is om jullie eventueel van repliek te dienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |