Het is ook 3d, maar het is REALTIME 3Dquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:19 schreef MMaRsu het volgende:
Dat doet er niet toe, het is wel 3d
Tis geen 2d toch?
Ja we gaan er nu netzo lang over door dat we allemaal op onze knieen gaan en zeggen dat het geweldige Nintendo de eerste was met Realtime-3D graphicsquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef SocialDisorder het volgende:
bloederige hel, gaan we het nou hebben over wie 3D-gaming heeft uitgevonden?
LucasArts; in hun adventures waren objecten die ver weg waren altijd kleiner.
Wat was dan het eerste spel in realtime 3D?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Het is ook 3d, maar het is REALTIME 3D
Starhawk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Wat was dan het eerste spel in realtime 3D?
Starhawk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja ik zag het :p
Maar met polygonen?
quote:"The cell processor is so powerful that it can tell us wich came first; the egg or the chicken"
Hehe nou ik las laats een nieuwsbericht op Fok dat wetenschappers eruit waren dat het Ei er eerst was. Hebben ze zeker de Cell gebruiktquote:
Ik denk dat sony bedoelde een wereld waar je vrij in kan rond lopen/rijden/vliegen met 3 polygonen.quote:
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder] werpt blik op library van PS2 & PS1[/me]
[me=SocialDisorder werpt blik op library van Xbox
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Exact het omgekeerde hier. Xbox heb een paar maanden te leen gehad.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.
En ik heb beide vanaf het begin gehad ongeveer.
Uh, weekveelquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
en met Tekken bedoel ik natuurlijk Tekken 5 he?
Nee klopt, te ingewikkeldquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
zij houdt niet van fussball spielen.
Tekken 5, de gehele Guilty Gear serie en Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi kan ik je dan van harte aanbevelenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Uh, weekveel
Gewoon schop spelletjes enz is leuk![]()
Ik weet niet wat jij speelt dan maarquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nee klopt, te ingewikkeld![]()
Dan heb jij een hele beprekte smaakquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.
En ik heb beide vanaf het begin gehad ongeveer.
Beperkt? Waar slaat dát nou weer op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan heb jij een hele beprekte smaak
Ninja Gaiden > Playstation gamesquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:28 schreef Diablos79 het volgende:
Net alsof er op de Ps1 en Ps2 alleen japanse zooi is. Zowat alle games die op de Xbox zijn heeft de Ps2 ook. En dan nog is eens een paar 1000 die de Xbox niet heeft
quote:
Ik moet God of War nog steeds kopenquote:
Hijs platinum, dus goedkoopquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik moet God of War nog steeds kopen
I know ¤19,95 bij de FRS enzo, maar ik heb al tijdsgebrek, en dat gaat in de komende maanden alleen maar erger wordenquote:
it's worth it, trust me. En je omgeving zal begrijpen dat je iets minder tijd voor minder belangrijke zaken hebt. GOW comes in first.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
I know ¤19,95 bij de FRS enzo, maar ik heb al tijdsgebrek, en dat gaat in de komende maanden alleen maar erger worden
Hij was inderdaad erg goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:28 schreef Diablos79 het volgende:
GoW is echt een musthave. Met gemak een van de beste spellen van vorig jaar
...en dat wordt dat ook echt een release in 2011quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:08 schreef Diablos79 het volgende:
Als ze met Gow3 net zoveel uit de ps3 weten te halen als dat ze met Gow2 uit de Ps2 doen, dan word dat spel echt om te kwijlenzo mooi.
Als het een succes is komt er heus wel een deel 4. Trilogie of niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:22 schreef SocialDisorder het volgende:
een deel vier in een trilogie wordt een lastig verhaal vermoed ik
Voor zover ik weet zit er geen Emotion Engine in de PS3 dus moeten ze alles gaan emulerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:11 schreef kepler het volgende:
is er al bekend hoe ze de backwards compatability gaan verzorgen voor de PS3? Want de hardware is compleet anders en naar mijn idee moeten ze net als op de 360 gaan werken met emulators?? Of komt er een aparte PS2-chip op? (dit was toch ook het geval met de PS2?)
Softwarematig via emulatie. Cell is lomp genoeg om de PS1 en PS2 te emuleren. Maar het is niet zoals bij de Xbox 360 dat ieder spel z'n eigen emulator krijgt (is ook niet te doen met de gigantische hoeveelheid software op de PS1+PS2).quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:11 schreef kepler het volgende:
is er al bekend hoe ze de backwards compatability gaan verzorgen voor de PS3? Want de hardware is compleet anders en naar mijn idee moeten ze net als op de 360 gaan werken met emulators?? Of komt er een aparte PS2-chip op? (dit was toch ook het geval met de PS2?)
Bij de 360 snap ik die problemen ook niet eigenlijk, je emuleert het apparaat en dat zou je maar 1x hoeven doen en dan moeten alle spellen werken in theoriequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Softwarematig via emulatie. Cell is lomp genoeg om de PS1 en PS2 te emuleren. Maar het is niet zoals bij de Xbox 360 dat ieder spel z'n eigen emulator krijgt (is ook niet te doen met de gigantische hoeveelheid software op de PS1+PS2).
Ik verwacht wel regelmatig firmware updates waarmee de emulator ook steeds beter gaat werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |