Van Persie heb je meer aan, dreigender en technisch veel beter. Kan ook nog beter uithalen. Werkpaarden heb je niet nodig voorinquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:21 schreef soccerbrain het volgende:
kuyt moet rusten die zal straks wel spelen...misschien laat v. Basten het afhangen van de links back van de tegenstander...maar Kuyt verdient het voordeel. v. Basten moet wel uitkijken voor v. persie op het moment dat hij onverwachts gepasseerd wordt....Robin is mentaal niet labiel en bijt om zich heen als hij het gevoel heeft dat hij onrechtvaardig behandeld wordt.
Als het niet draait kan Kuijt wel wat forceren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Persie heb je meer aan, dreigender en technisch veel beter. Kan ook nog beter uithalen. Werkpaarden heb je niet nodig voorin
http://www.myp2p.eu/Matches/Match6.htmquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:16 schreef kingmob het volgende:
Het gaat zeker niet ergens op internet met beeld uitgezonden worden? Ik denk dat een oefenwedstrijd niet goed valt thuis
heb je iets tegen van Persiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:29 schreef soccerbrain het volgende:
zou kunnen...dat hij veel in zich heeft is waar maar wat mij verontrust is dat hij nog nooit ergens een structurele bsisplaats heeft gehad...hij is zeker fysiek niet sterk genoeg voor het hele toernooi...hij heeft hooguit de kracht voor 2 a 3 wedstrijden verspreid over het hele toernooi.
Pfff, ik kan er geen nieuws over vinden... Ik wil hem graag zien spelen, maar vooral omdat ik de verdediging van Oranje eens zwaar beproefd wil zien worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:28 schreef Ricky_ het volgende:
Is Eto'o er al?
Waarom moet Kuijt rustenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:21 schreef soccerbrain het volgende:
kuyt moet rusten die zal straks wel spelen...
Mee eens.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:31 schreef Trancelocator het volgende:
Pfff, ik kan er geen nieuws over vinden... Ik wil hem graag zien spelen, maar vooral omdat ik de verdediging van Oranje eens zwaar beproefd wil zien worden.
Eens. Dat is toch het niveau wat we tegenkomen op het WK.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Pfff, ik kan er geen nieuws over vinden... Ik wil hem graag zien spelen, maar vooral omdat ik de verdediging van Oranje eens zwaar beproefd wil zien worden.
quote:NEDERLAND:
v.d.Sar,
Kromkamp,Mathijsen, Ooijer,v.Bronckhorst,
v.Bommel,Cocu, Sneijder,
v.Persie,v.Nistelrooij,Robben
Ik denk niet dat dat in de praktijk veel verschil zal makenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:10 schreef VoreG het volgende:
Ik had Cocu en Sneijder omgedraaid
Cocu vind ik net wat controlerender (bestaat dat woord?) dan Sneijder. Dat soort mensen moet je in het centrum hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:12 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat in de praktijk veel verschil zal maken
We zullen zien vanavond hoe het uitpakt, v Basten kan ze tijdens de wedstrijd altijd nog van positie laten wisselen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cocu vind ik net wat controlerender (bestaat dat woord?) dan Sneijder. Dat soort mensen moet je in het centrum hebben
Zal wel Sarabande zijn als ik zo die vlaggetjes zie bewegenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet dat nummer nu op de achtergrond, die wals , die begint met kerkklokken
Daar is iequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
En waar is de prijsvraag jongens?
Een McDonalds prijzenpakketquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Unoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:14 schreef DrDentz het volgende:
hoeveel WK's speelde Marco
Een McDonalds prijzenpakketquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:18 schreef Bruce117 het volgende:
Krijgen we dadelijk het Wilhelmus van Ali B![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:18 schreef Bruce117 het volgende:
Krijgen we dadelijk het Wilhelmus van Ali B![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
''yo yo yo van nasauwuh, ik ben van ******* mofrikaans bloed..''
De neger-vibe zullen we maar zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef LuukBes het volgende:
Castelen in een wit pak.
dit is een fucking bandjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Na Jan Smit, The Lau, Frans Bauer, BZN, Rene Froger, Lee Towers en co. die de volkslied mochten brengen nu Replay.Waarom niet gewoon een fucking bandje.
Nee: Mijn schild en de betrouwe. Maar dat is het zesde coupletquote:
Zijt gij o God mijn heerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Nee: Mijn schild en de betrouwe. Maar dat is het zesde couplet![]()
het meerendeel spreekt frans. de zangeres van dienst nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:32 schreef Soul79 het volgende:
Waarom zingen die Kameroenezen hun vokslied eigenlijk niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |