En verkrachten, je vrouw slaan en mensen doodrijden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:55 schreef soccerbrain het volgende:
nee...voetballen en verder mond houden ...laat het denk en praat werk maar aan anderen over..
Ik heb geen idee. ik hoop het wel, maar mijn voorgevoel zegt nee.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. ik hoop het wel, maar mijn voorgevoel zegt nee.
Ik vraag me zelfs af of hij er wel bij is vanavond.
Oh come on. Ga es van die zwart-witte wolk af van je. Kluivert is in vorm een wereldspits maar hij is niet fit. Dat wil niet meteen zeggen dat v Nistelrooy een geslepen mediamanipulerende lul is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef soccerbrain het volgende:
Kluivert en Davids zijn als persoon niet zo populair omdat ze zogezegd arrogant zijn als ze een intervieuw geven...ze zijn gewoon verlegen en niet zo geslepen als een v. nistelzooi of kuyt die precies weten wat de mensen willen horen en dat dan ook maar 'afspelen'...
Ook nog schieten op portiers, vechten met medespelers en toeschouwers, gokken, hoeren en snoeren en mensen bedreigenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
En verkrachten, je vrouw slaan en mensen doodrijden.![]()
8:30 toch? Eerst een voorbeschouweing of 6 en dan de wstrijd pasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het nu 8.00 of 8.30?
ben het met je eens, alleen dat kluivert gedeelte mag je invullen door Huntelaar!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:52 schreef soccerbrain het volgende:
het is duidelijk dat van basten 7 jaar op de golfban heeft gestaan en zo de grote periode van kluivert gemist heeft. Als iemand altijd met passie voor oranje heeft gespeeld en belangrijke doelpunten heeft gemaakt is het wel kluivert. Van Basten zelf scoort 24 goals in 58 interlands. Als je de 5 van EK '88 aftrekt + de 6 doelpunten die hij in 1 wedstrijd tegen Malta scoorde kom je op 13 doelpunten in 53 wedstrijden!!. WK '90 + EK '92....0 doelpunten en ongeinspireerd spel..zo groot is Bassie ook weer niet hoor...het is Gullit die het nederlandse voetbal in de jaren '80 weer op de kaart heeft gezet...niet van basten. Gullit kwam, zag en overwon in Milan en HIJ heeft Milan groot gemaakt en de gogme in de vereniging gebracht...van Basten was dat eerste seizoen geblesserd...
--------------------------------------------------------------------------------
18.51quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het nu 8.00 of 8.30?
quote:
Radio 1?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:09 schreef Markman het volgende:
jongens, ik zit in zwitserland, en heb eigenlijk geen idee of het ergens via de radio (INTERNET!) te luisteren is ????
Kuijt heeft mij de afgelopen maanden niet kunnen imponeren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:06 schreef soccerbrain het volgende:
wat vinden jullie van v. Persie /Kuyt?
http//www.omroep.nl/live/radio1/breed.asxquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:09 schreef Markman het volgende:
jongens, ik zit in zwitserland, en heb eigenlijk geen idee of het ergens via de radio (INTERNET!) te luisteren is ????
Ik wil het ook wel eens zien, Robben/Nistelrooij/Persiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kuijt heeft mij de afgelopen maanden niet kunnen imponeren.
Van mij mag Van Persie vanavond een kans krijgen om te laten zien of hij terecht in de basis staat.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |