abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:33:58 #1
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_38242298
Het valt mij op hoeveel sites er wel niet bestaan waarin beweerd wordt dat 9-11 een complot is, dat volkert van de G voor de CIA werkt, Osama Bin Laden familie van Bush is, en Mohammed B voor de AIVD werkt...

Blijkbaar zijn er vele mensen die erin geloven. Moeten die niet gewoon worden opgepakt en behandeld worden door een psychiater?
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:46:51 #2
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_38242792
Sommige kunnen idd best wel wat professionele hulp gebruiken ja... Maarja die zullen dan vast bang zijn dat ze een mind controll chip geimplanteerd krijgen ofzo
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:53:15 #3
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_38243029
het schijnt dat er in google meer dan 600.000 pagina's aan besteed worden en inmiddels meer dan 3000 boeken over geschreven zijn. Ik begin inmiddels te denken dat de halve mensheid compleet gek is geworden...
pi_38245978
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:53 schreef Monocultuur het volgende:
het schijnt dat er in google meer dan 600.000 pagina's aan besteed worden en inmiddels meer dan 3000 boeken over geschreven zijn. Ik begin inmiddels te denken dat de halve mensheid compleet gek is geworden...
Kijk maar uit
Zodra meer als de halve mensheid gek is, dan is dat weer... normaal
pi_38246068
Mensen die (staats)geheimen verklappen worden al snel als gek bestempeld, eigenlijk zijn het helden.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:06:18 #6
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38248130
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:15 schreef longinus het volgende:
Mensen die (staats)geheimen verklappen worden al snel als gek bestempeld, eigenlijk zijn het helden.
Ligt eraan welke geheimen.

Veel mensen die 9-11 conspiracy aanhangen lopen al vast om het natuurkundig te onderbouwen. Een object wat valt alleen onder invloed van zwaartekracht, verder nergens arbeid toegevoegd, maar wat een snelheid zou hebben die groter is dan de zwaartekracht kan veroorzaken. En daar zou bush ofoz achter zitten

Neigt naar manisch depressief zijn.
Of was ik niet napoleon?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_38248177
he mono,
Laat me nou eens met rust.
Ik ben echt niet gek hoor.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_38248231
Welnee, complottheorieën zijn gewoon leuk, vermakelijk en interessant.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:11:09 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38248321
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:08 schreef shmoopy het volgende:
Welnee, complottheorieën zijn gewoon leuk, vermakelijk en interessant.
Je kunt ook overdrijven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_38248432
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven.
Als je het overdrijft ben je paranoide.

Maar serieus, ik vind het altijd zeer vermakelijk om te lezen, want stel je voor dat...
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:15:23 #11
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38248460
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:14 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Als je het overdrijft ben je paranoide.

Maar serieus, ik vind het altijd zeer vermakelijk om te lezen, want stel je voor dat...
dat de aarde plat is...
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:32:28 #12
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_38249171
ik vind het irritant die paranoide gastjes proberen je een mening op te dringen, en zijn totaal niet voor juiste beredenatie vatbaar, en nemen ook nog eens een hoop naievelingen mee als volgeling.
pi_38249212
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:32 schreef Monocultuur het volgende:
ik vind het irritant die paranoide gastjes proberen je een mening op te dringen, en zijn totaal niet voor juiste beredenatie vatbaar, en nemen ook nog eens een hoop naievelingen mee als volgeling.
Dat denken ze waarschijnlijk ook over jou .
ijs_beer fan!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:35:01 #14
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38249295
quote:
Kan ik mij idd ook erg aan storen, hetzelfde gevoel bekruipt mij dan, verlies van vertrouwen in de mensheid. Het ergste is nog dat mensen in je omgeving dat soort paranoide trieste theorieen gaan aanhangen, het liefste wil ik dat soort mensen dan niet meer zien, maar soms zijn het wel je vrienden.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_38249600
quote:
Er is niets zo mooi als de waarheid!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:50:55 #16
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_38250195
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef NanKing het volgende:

[..]

Toch zit er een verschil tussen mijn "soort" mensen en de mensen die complot theorien aanhangen. die beredeneren namelijk niets, maar verzamelen wel feitjes waar ze vreemde verklaringen aanhangen.

voorbeeld:
Als het regent komt dat volgens hun omdat er een vliegtuig over is komen vliegen, ipv dat het gewoon uit de wolken komt vallen.

snappie. dat bedoel ik dus...
pi_38250370
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:50 schreef Monocultuur het volgende:

[..]

Toch zit er een verschil tussen mijn "soort" mensen en de mensen die complot theorien aanhangen. die beredeneren namelijk niets, maar verzamelen wel feitjes waar ze vreemde verklaringen aanhangen.

Als het regent komt dat volgens hun omdat er een vliegtuig over is komen vliegen, ipv dat het gewoon uit de wolken komt vallen.

snappie. dat bedoel ik dus...
Ik snap wel wat je bedoelt . Wat mij opvalt een mensen die de meest vage complotten is dat zij juist denken wat de waarheid is, en dat de rest van de mensheid naief en dom is.

Voor sommige dingen valt wel wat te zeggen (bijv. JFK murder) maar dingen als, de reis naar de maan is opgezet, elvis leeft nog, tupac leeft nog etc. Gaat mij iets te ver.
ijs_beer fan!
pi_38253208
quote:
Misschien is het wel een lucratieve bezigheid. Je schrijft een boek, maakt een website waar je dit boek en eventueel enkele andere dingen op promoot en dan begin je allerlei rare dingen op forums te verspreiden
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:52:53 #19
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38253417
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:49 schreef LSDsmurf het volgende:

[..]

Misschien is het wel een lucratieve bezigheid. Je schrijft een boek, maakt een website waar je dit boek en eventueel enkele andere dingen op promoot en dan begin je allerlei rare dingen op forums te verspreiden
Ja, dat schijnt het idd echt werkelijk te zijn. Je hebt een loyale, onkritische doelgroep, oftewel kassa.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:55:52 #20
132191 -jos-
Money=Power
pi_38253578
quote:
Of jij bent gek

Vraag willekeurige Amerikanen en je zult zien dat meer dan bijna de helft gelooft dat 9/11 een conspiracy was
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:58:32 #21
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38253716
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:55 schreef -jos- het volgende:

[..]

Of jij bent gek

Vraag willekeurige Amerikanen en je zult zien dat meer dan de helft gelooft dat 9/11 een conspiracy was
De maatstaf is dus hoeveel mensen erin geloven?
Kan je ook wat leuke onderzoeken uitvoeren in de Arabische wereld, kom je tot wonderlijke conclusies.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:05:10 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38253989
Een probleem met paranoide mensen is dat ze ook een psychiater wantrouwen, en menen dat de medicijnen die die beste man of vrouw voorschrijft een gif is, en het daarom niet slikken.

Ze zijn echter niet gevaarlijk, dus op welke grond wil je legitimeren dat je hun integriteit aantast?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:05:59 #23
132191 -jos-
Money=Power
pi_38254030
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:58 schreef Pracissor het volgende:

[..]

De maatstaf is dus hoeveel mensen erin geloven?
Kan je ook wat leuke onderzoeken uitvoeren in de Arabische wereld, kom je tot wonderlijke conclusies.
Dat zeg ik niet, ik probeer dus te zeggen dat het helemaal niet zo gek is als je erin gelooft
Ook is de Arabische wereld niet zo gek, wat jij beweert, maar vanuit ónze, beperkte kijk wel.
Wie zegt dat wij niet gek zijn? Later wordt er misschien net zo naar de Westerse bevolking aangekeken als wij nu tegen Hitler Duitsland aankeken.

Het ligt er dus maar net aan vanuit welke hoek je het bekijkt
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_38254236
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:33 schreef Monocultuur het volgende:
Het valt mij op hoeveel sites er wel niet bestaan waarin beweerd wordt dat 9-11 een complot is, dat volkert van de G voor de CIA werkt, Osama Bin Laden familie van Bush is, en Mohammed B voor de AIVD werkt...

Blijkbaar zijn er vele mensen die erin geloven. Moeten die niet gewoon worden opgepakt en behandeld worden door een psychiater?
Mhmm, ik kan wel n psychiatertje gebruiken denk ik, echter sommige complotten werden waarheid, dus nu zijn het inneens geen complotten meer zeker?

MKULTRA was uncovered by Presidential and Congressional research committees in 1975, and discontinued at that time.

ECHELON is a communications interception network operated by the United States, the United Kingdom, Canada, Australia and New Zealand.
It is designed to capture telephone calls, fax and e-mail messages. New Zealand has openly admitted the existence of Echelon, and the European Union commissioned a report on the system.

Operation Northwoods, a CIA plot to commit acts of apparent terrorism and blame them on Cuba to encourage support for a war, was long considered to be nothing but a conspiracy theory ? until the project's documents were declassified and published.

Declassified papers as well as legal inquiries have shown that the CIA was involved in many coup d'?etat, including the overthrow of Jacobo Arbenz Guzman and Salvador Allende as well as into terrorist action, for instance in Italy.

The Mafia was essentially completely unknown to outsiders until Joe Valachi revealed them in 1963.

The Tuskegee Study of Untreated Syphilis in the Negro Male. For a period of 50 years, the US Government used some members of the black population of a town in Alabama to observe the effects of untreated syphilis. The participants were not asked to participate and were not
told they were being untreated for their syphilis.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Wees blij dat de psychiater nog niet alle mensen die wel verder kijken dan hun NOS lang is heeft op kunnen sluiten.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_38254299
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef NanKing het volgende:

[..]

idem bedoel ts zou eventueel toch een wat openere blik mogen hebben inzake bepaalde dingen, maar hij weigert dit pertinent..valt niet mee te onderhandelen gewoon
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')