Kijk maar uitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:53 schreef Monocultuur het volgende:
het schijnt dat er in google meer dan 600.000 pagina's aan besteed worden en inmiddels meer dan 3000 boeken over geschreven zijn. Ik begin inmiddels te denken dat de halve mensheid compleet gek is geworden...
Ligt eraan welke geheimen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:15 schreef longinus het volgende:
Mensen die (staats)geheimen verklappen worden al snel als gek bestempeld, eigenlijk zijn het helden.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:08 schreef shmoopy het volgende:
Welnee, complottheorieën zijn gewoon leuk, vermakelijk en interessant.
Als je het overdrijft ben je paranoide.quote:
dat de aarde plat is...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als je het overdrijft ben je paranoide.
Maar serieus, ik vind het altijd zeer vermakelijk om te lezen, want stel je voor dat...
Dat denken ze waarschijnlijk ook over jouquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:32 schreef Monocultuur het volgende:
ik vind het irritant die paranoide gastjes proberen je een mening op te dringen, en zijn totaal niet voor juiste beredenatie vatbaar, en nemen ook nog eens een hoop naievelingen mee als volgeling.
Kan ik mij idd ook erg aan storen, hetzelfde gevoel bekruipt mij dan, verlies van vertrouwen in de mensheid. Het ergste is nog dat mensen in je omgeving dat soort paranoide trieste theorieen gaan aanhangen, het liefste wil ik dat soort mensen dan niet meer zien, maar soms zijn het wel je vrienden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:32 schreef Monocultuur het volgende:
ik vind het irritant die paranoide gastjes proberen je een mening op te dringen, en zijn totaal niet voor juiste beredenatie vatbaar, en nemen ook nog eens een hoop naievelingen mee als volgeling.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:32 schreef Monocultuur het volgende:
Toch zit er een verschil tussen mijn "soort" mensen en de mensen die complot theorien aanhangen. die beredeneren namelijk niets, maar verzamelen wel feitjes waar ze vreemde verklaringen aanhangen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat denken ze waarschijnlijk ook over jou.
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:50 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
Toch zit er een verschil tussen mijn "soort" mensen en de mensen die complot theorien aanhangen. die beredeneren namelijk niets, maar verzamelen wel feitjes waar ze vreemde verklaringen aanhangen.
Als het regent komt dat volgens hun omdat er een vliegtuig over is komen vliegen, ipv dat het gewoon uit de wolken komt vallen.
snappie. dat bedoel ik dus...
Misschien is het wel een lucratieve bezigheid. Je schrijft een boek, maakt een website waar je dit boek en eventueel enkele andere dingen op promoot en dan begin je allerlei rare dingen op forums te verspreidenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:53 schreef Monocultuur het volgende:
het schijnt dat er in google meer dan 600.000 pagina's aan besteed worden en inmiddels meer dan 3000 boeken over geschreven zijn. Ik begin inmiddels te denken dat de halve mensheid compleet gek is geworden...
Ja, dat schijnt het idd echt werkelijk te zijn. Je hebt een loyale, onkritische doelgroep, oftewel kassa.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:49 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
Misschien is het wel een lucratieve bezigheid. Je schrijft een boek, maakt een website waar je dit boek en eventueel enkele andere dingen op promoot en dan begin je allerlei rare dingen op forums te verspreiden![]()
Of jij bent gekquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:53 schreef Monocultuur het volgende:
De maatstaf is dus hoeveel mensen erin geloven?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Of jij bent gek
Vraag willekeurige Amerikanen en je zult zien dat meer dan de helft gelooft dat 9/11 een conspiracy was
Dat zeg ik niet, ik probeer dus te zeggen dat het helemaal niet zo gek is als je erin gelooftquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
De maatstaf is dus hoeveel mensen erin geloven?
Kan je ook wat leuke onderzoeken uitvoeren in de Arabische wereld, kom je tot wonderlijke conclusies.
Mhmm, ik kan wel n psychiatertje gebruiken denk ik, echter sommige complotten werden waarheid, dus nu zijn het inneens geen complotten meer zeker?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:33 schreef Monocultuur het volgende:
Het valt mij op hoeveel sites er wel niet bestaan waarin beweerd wordt dat 9-11 een complot is, dat volkert van de G voor de CIA werkt, Osama Bin Laden familie van Bush is, en Mohammed B voor de AIVD werkt...
Blijkbaar zijn er vele mensen die erin geloven. Moeten die niet gewoon worden opgepakt en behandeld worden door een psychiater?
idemquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat denken ze waarschijnlijk ook over jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |