Inderdaad, 10 jaar geleden van de Feedback in R'dam wel ok, tegenwoordig prut... Ik durf alleen nog snaren daar te halen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:15 schreef Desensitized het volgende:
Rotterdam zuigt.
Het enige wat ik in m'n stemming verander is van E naar drop D dat is gewoon te doen met en floyd rose maar als je naar bijvoorbeeld een C wilt gaan stemmen dan ga je problemen krijgen met de afstelling heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:13 schreef Even het volgende:
Dat Floyd Rose gebeuren lijkt mij heel onhandig maar dat is meer omdat ik er nog nooit mee "gewerkt" heb... Het lijkt me vervelend dat je niet ff in een andere stemming kan over gaan... T is mss wel handig met tremelogebruik enzo maja dat gebruik ik toch niet
Ik weet niet hoe erg heb bij de andere Feedbacks is, maar ik ben hier tot nu toe altijd goed geholpen, nooit problemen ergens mee gehad.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:14 schreef Zanderrr het volgende:
De ene Feedback is de andere ook niet.... Op zich vind ik die in Rotterdam best goed te doen, maar in Utrecht is het personeel zo ongeinteresseerd en onwetend dat ik daar zelfs geen plectrums of gitaarsnaren meer wil kopen.
Nu het toch over snaren gaat, wat voor snaren gebruiken jullie, en wat kosten ze zo ongeveer ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inderdaad, 10 jaar geleden van de Feedback in R'dam wel ok, tegenwoordig prut... Ik durf alleen nog snaren daar te halen...![]()
Had ik ook, brak regelmatig een van Ernie Ball. d'Addario's veeel minder. Heb ook dat 009 setje.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:23 schreef Zanderrr het volgende:
Ik gebruik D'Addario XL, 009 setje. Volgens het pakje dat ik hier heb liggen kosten ze bij mijn lokale gitaarboer E 8,60.
Eerlijk gezegd maakt het me ook niet bijster veel uit, zolang het maar niet de allergoedkoopsten zijn, ik heb eerst jarenlang Ernie Ball Super Slinkys gebruikt. Heb wel de indruk dat die D'Addario snaren wel iets langer goed blijven.
Ach ja, maar wat is je alternatief? Stafhorst?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:14 schreef Zanderrr het volgende:
De ene Feedback is de andere ook niet.... Op zich vind ik die in Rotterdam best goed te doen (wel een beetje een 'supermarkt' natuurlijk), maar in Utrecht is het personeel zo ongeinteresseerd en onwetend dat ik daar zelfs geen plectrums of gitaarsnaren meer wil kopen.
Een beetje goede 'relatie' met je lokale gitaarboer doet ook wonderen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:57 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ach ja, maar wat is je alternatief? Stafhorst?
Kan je ook ergens nazoeken wat ongeveer de inkoopprijs zal zijn voor bijvoorbeeld Feedback om zo'n gitaar te kopenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een beetje goede 'relatie' met je lokale gitaarboer doet ook wonderen...
Een vriend van mij krijgt kortingen tot 30% op de prijzen daar en dan is ie zeer concurrerend met bijvoorbeeld Feedback.
Je moet ze via Lord of the strings halen (dubieuze naam maar jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat valt me wel op ik gebruik zelf ook die D'addario, en bij feedback zijn ze echt supergoedkoop vergeleken bij elke andere zaak, vaak minder dan de helft van de prijs
Bij feedback krijg je 10 pakjes voor 35 euro, best goedkoop dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:31 schreef VASND het volgende:
Klote winkel hier in boxtel
Bij de Wave hier vragen ze 12,50 per pakje snaren
Je ik weet het, die winkel hier is gewoon echt te duur.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij feedback krijg je 10 pakjes voor 35 euro, best goedkoop dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |