Vanavond, misschien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
Waarom ben je niet op [dat ene medium] trouwens?
Okay,quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:53 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Vanavond, misschien.
Wiet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:58 schreef Chowi het volgende:
HASJ.
Heck yeah!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:59 schreef Chowi het volgende:
Paddo-trip in de Veluwse bossen.
Pick a date.quote:
Doen we met Litso erbij.quote:
Mij best.quote:
De mods worden steeds trager.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:04 schreef pc-fr34k het volgende:
En waarom is deze nog steeds niet centraal?
De luilakken!quote:
Zielige tekst.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
You were born inside of a raindrop, and I watched you falling to your death.
True that.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
Maar wel mooi.
Zeg, ik luister goede muziek hoor. Jullie begrijpen hardcore gewoon niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:22 schreef Chowi het volgende:
Wat weet jij nou van goeie muziek?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:24 schreef Chowi het volgende:
Harmonie.
Doe eens vrolijk, WoW is nog open.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
Nou, dag lieverd.
Wie niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:50 schreef kaspermols282 het volgende:
ik wil frituur
Wat valt daar nou aan te begrijpen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, ik luister goede muziek hoor. Jullie begrijpen hardcore gewoon niet..
heb je weer aan de breezers gezetenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:22 schreef Chowi het volgende:
SjEeEeDoEttTt!
"Miss BS."quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:22 schreef Chowi het volgende:
SjEeEeDoEttTt!
Niet meer over de psycholoog, da's geheim.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb je weer aan de breezers gezeten
je weet toch wat je psycholoog daarover gezegd heeft he
Yes,quote:
Je valt in herhaling.quote:
Het schijnt.quote:
Trek je conclusies.quote:
Felixquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:32 schreef Chowi het volgende:
Oh, Sietze, trouwens.
Sorry, ik zat niet op te letten.
hey iedereen mag best weten dat je een ex breezer bent hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet meer over de psycholoog, da's geheim.
Wil je niet van die lelijke dingen over mij zeggen?!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey iedereen mag best weten dat je een ex breezer bent hoor
De waarheidquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je niet van die lelijke dingen over mij zeggen?!
Najá, je bent gewoon zelf een breezer.quote:
het is toch juist erg positief dat je die zwarte periode uit je jeugd overwonnen hebtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je niet van die lelijke dingen over mij zeggen?!
Zoek je ruzie of zo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
het is toch juist erg positief dat je die zwarte periode uit je jeugd overwonnen hebt
all snails go to heaven?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:48 schreef Renesite het volgende:
Zelfs de slakken hebben vleugels!
Kut philidephia
O.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee heb gewoon zin om een beetje te plagen
Ja.quote:
Is dat een parodie op "all dogs go to heaven?"quote:
how do you think about itquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat een parodie op "all dogs go to heaven?"
PI!quote:
Tssk tssk.quote:
HASJ!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:56 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het maar een onsmakelijk onderwerp, slakken.
YES!quote:
Kijken we hier ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:56 schreef Renesite het volgende:
Puberruil.
quote:
quote:
quote:
Geen excuus, ik ook. Zit op het profiel van m'n vader, zónder quickPI en klik expres op reply!quote:
Du bis gepwnd.quote:
Ja, maar dat zuigt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen excuus, ik ook. Zit op het profiel van m'n vader, zónder quickPI en klik expres op reply!
zou je denken?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat een parodie op "all dogs go to heaven?"
quote:
Jongens-jongens, wat ís dit toch? Dit is al zeker het vijfde voorstel deze avond.quote:
Je hebt de flowquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jongens-jongens, wat ís dit toch? Dit is al zeker het vijfde voorstel deze avond.
Jeweets, neger.quote:
Alberto checkt de Vrijmarkt.quote:
Je bent gewild.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jongens-jongens, wat ís dit toch? Dit is al zeker het vijfde voorstel deze avond.
Ik ben fucking Ray!quote:
Je klinkt als c_cquote:
Oh, hou op.quote:
Ok, zal vanaf nu alleen jouw naam nog noemenquote:
Oei!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ok, zal vanaf nu alleen jouw naam nog noemen
Jaja, dat was leuk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We gaan vuig de liefde bedrijven, kleddernat van de regen.
Pics!quote:
Die zijn er niet..quote:
Och, als we jullie twee moeten geloven is er ook niemand die ze zou willen zienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
Die zijn er niet..
Niet voor publiek display uiteraard.
Daarom.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, als we jullie twee moeten geloven is er ook niemand die ze zou willen zien.
Zekersch!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:56 schreef Janetje het volgende:
Daarom.
Ach, als wij maar plezier hadden, daar gaat het toch om..
Ontken het maarquote:
Ja, en nu?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik maak geen afzichtelijke spelfouten.
Dus ik klink niet als Renésite.quote:
Zelfs niet na 'ik klinkt'quote:
Ja ehh, op zich wel.quote:
Oh oké.quote:
Grapje, ik vind friezen tof, alleen om het feit dat Alexxxxx en fries is en hij tof isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dribje, Dribje, Dribje.. Ik had jou toch verstandiger verwacht...
Ik ga Alexxxxx meeten!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Grapje, ik vind friezen tof, alleen om het feit dat Alexxxxx en fries is en hij tof is
Je gaat hem verkrachtenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sterker nog, zoals het nu staat slaapt ie bij mij!![]()
Die komt echt op élke meet hequote:
Ja Alexxxx probeert me te dwingen er heen te gaanquote:
Het zal vrijwillig gebeuren!quote:
Tja, dat is ook een manier van levenquote:[..]
Die komt echt op élke meet he![]()
En?? Lukt het?quote:[..]
Ja Alexxxx probeert me te dwingen er heen te gaan![]()
oh.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sterker nog, zoals het nu staat slaapt ie bij mij!![]()
Ik wist niet dat het volgende week al was johquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het zal vrijwillig gebeuren!
[..]
Tja, dat is ook een manier van leven
[..]
En?? Lukt het?
Trusten, skattekequote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh.
in dat geval vinden jullie het vast niet erg als ik nu ook ga slapen, maar dan gewoon thuis.
O, nu kan je plotseling niet meer??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het volgende week al was joh![]()
Ik ken al die mensen helemaal niet eens johquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, nu kan je plotseling niet meer??
Ik wel danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ken al die mensen helemaal niet eens joh![]()
Ik ben allergisch voor friezen denk ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wel danIs toch de manier om ze te leren kennen??
Wat ben je weer een kneusje!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor friezen denk ik
Ja, dan ga je je er naar gedragen.. Maar ja, tijd dus om wat dappers te doen en dus naar die meet te gaan...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als je het vaak genoeg hoort ga je het vanzelf geloven he![]()
Maar Friesland is heul ver und soquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dan ga je je er naar gedragen.. Maar ja, tijd dus om wat dappers te doen en dus naar die meet te gaan...
Kan dat in Friesland ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Deze week worden de plannen wat concreter, denk ik.. Welke kroeg, wel/niet eten en zo... Gewoon leuk stappen dus!
Ik ben niet een doldrieste Fries die daar tegenin gaatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:27 schreef Dribbel_ het volgende:
hmm je hapt niet zo leuk meer![]()
Maar ik had Alexxx wel beloofd een keer te meeten.....
maarrrr..... heb het ff gehad met die meets nu
Ik heb nu zo'n beeld voor me hoe je me met een hooivork aan het achtervolgen bent met je tuinbroek en klompenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben niet een doldrieste Fries die daar tegenin gaat
Nu heb je het gehad, volgende week kan je er weer tegen!!
Maak er maar de strontschep van!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n beeld voor me hoe je me met een hooivork aan het achtervolgen bent met je tuinbroek en klompen![]()
ik zal het eens overwegen
Moet je me vooral bang makenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maak er maar de strontschep van!!
Ik zou het ook leuk vinden! En ach, je hebt nog een week!
En anders niet... arme litsoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als jij komt, laat ik de schep thuis!
Nee, om iemand goed schuldgevoel aan te praten moet je geboren Groninger zijn..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ga me maar schuldgevoelens aanpraten he
friezen ()
neuquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, om iemand goed schuldgevoel aan te praten moet je geboren Groninger zijn..
Maar lukt het me??
Komt nog wel, als je die foto's van Lits ziet met blauwe plekken!quote:
Je krijgt van mij één euro als je komt!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien moet je beginnen met geld bieden, meestal heeft dat een beter effect
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt nog wel, als je die foto's van Lits ziet met blauwe plekken!
[..]
Je krijgt van mij één euro als je komt!!
Ik was al rond acht uur wakker, maar ik heb al veel gedaan!quote:
Ja, nog maar een paar uur.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:01 schreef fck het volgende:
Bijna avond!
Vijf uur, hiero.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik was al rond acht uur wakker, maar ik heb al veel gedaan!
Wíst ik.quote:
We zijn trots op je.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef jogy het volgende:
Even centraal gezet voor de overige paar posts.
dán?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:26 schreef Chowi het volgende:
Vánmíddág!
Dán ga ik pas.quote:
Naar de stad om CD's te kopen!quote:
Ryan Styles, in whose line is it anyway.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:27 schreef jogy het volgende:
Wie is die mafzak in je plaatje eigenlijk, Janetje?
Neen, dat zie ik dan wel!quote:
Jazeker.quote:
Sjee, leuk zeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker.
Was gezellig. Ook maar even Trents en Moemoe erbij gemeet.
Weer een mysterie opgelost. Recht zo die gaat.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ryan Styles, in whose line is it anyway.
Hoi BS.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:29 schreef helikopter-streichq... het volgende:
Hallo Janetje,
Ik zag laatst een foto van je in een topic,
je loenste een beetje.
Dat vond ik wel leuk.
Je onnatuurlijke haarkleur deed het dan weer iets minder voor me.
Maar dat kon de pret niet drukken. (whehe drukken).
Groetjes,
helikopter-streichquartet.
Mysteries zijn er om opgelost te worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Weer een mysterie opgelost. Recht zo die gaat.
Hm, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:31 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Koop een puike cd van Iannis Xenakis. Altijd pret met die kerel.
Ik ben bang dat ik in een wereld van desillusies beland als alle mysteries opgelost zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mysteries zijn er om opgelost te worden.
Wat is het voor muziek?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:32 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Whehe, ik denk niet dat je het kan waarderen.
Oeh, díep.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik in een wereld van desillusies beland als alle mysteries opgelost zijn.
Hoi BS,quote:
Scoobydoobydoooo?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik in een wereld van desillusies beland als alle mysteries opgelost zijn.
Hou-nou-eens-ohop.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:34 schreef fck het volgende:
Je bent een vuige, BS!
Waarom doen vrouwen dat toch altijd?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben op het moment niet zeer spraakzaam.
[blablablabla]
Ik was mij hier uiteraard van bewust en lulde het halve topic vol om u te irriteren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:36 schreef helikopter-streichq... het volgende:
[..]
Waarom doen vrouwen dat toch altijd?
Ja-ja, dat zeggen er zoveel.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef fck het volgende:
Hoi BS,
Ik ben blut.
Zullen we gaan shoppen?
M.Ch.
Heb je wat tegen homo's ofzo, BS?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:38 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Ben je homo ofzo?.
Whehe, ik sta bekend als de "onirriteerbare", "de man met het eeuwige geduld", ookwel: "de apollinische blonde god". Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was mij hier uiteraard van bewust en lulde het halve topic vol om u te irriteren.
Oh.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:39 schreef helikopter-streichq... het volgende:
[..]
Whehe, ik sta bekend als de "onirriteerbare", "de man met het eeuwige geduld", ookwel: "de apollinische blonde god". Dat soort dingen.
Niet zo vuig doen, deerne.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:42 schreef Chowi het volgende:
Misschien was het omdat ik sjans had met een dame.
Maar het was écht.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:43 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Niet zo vuig doen, deerne.
Wil je dat ik erover praat? Lijkt me niet, hè? Laat het maar rusten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Wil je er over praten?
Nou, haar tieten waren wel okay en het was geen breezer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef fck het volgende:
Was het een aantrekkelijke dame, Ch.?
Waarom beantwoord je mijn vraag met een vraag?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je dat ik erover praat? Lijkt me niet, hè? Laat het maar rusten.
Dit is nooit gebeurd.
Ze heeft smaak, Ch, ze heeft smaak!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, haar tieten waren wel okay en het was geen breezer.
Er zijn genoeg dames waarvoor bovenstaande waar is die niet aantrekkelijk zijn, Ch.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, haar tieten waren wel okay en het was geen breezer.
"Nee", meneer. Dat bedoelde ik ermee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:47 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag met een vraag?
Heb jij wel eens sjans met dames, VM?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze heeft smaak, Ch, ze heeft smaak!
Helaas wel, M. Maar, "het ging". Ik kan daar niet echt goed over oordelen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:48 schreef fck het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dames waarvoor bovenstaande waar is die niet aantrekkelijk zijn, Ch.
Gátverdamme, Ch. Dit is geen taal voor een dame.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:01 schreef Chowi het volgende:
En dan moet je nu beginnen over theekopjes in de achtertuin!
Ik wil het goedmaken, BS.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:02 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Gátverdamme, Ch. Dit is geen taal voor een dame.
Dan moet je eerst hierheen komen.quote:
Nee. Wil je?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:05 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Heb je weer een taart gebakken?
Weg magie.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:07 schreef fck het volgende:
Vieslellen!
Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:08 schreef Mokster het volgende:
Ik ga mezelf bezatten.
Oei, dan ben je makkelijk te pakken!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:08 schreef Mokster het volgende:
Ik ga mezelf bezatten.
[12:11:52] <@mvdlubbe> Zeker!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:13 schreef Polen het volgende:
<Bioslock> Ik ben bestwel schoon, thans.
Niks tegen wijven, hè!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:14 schreef Polen het volgende:
<Bioslock> Wijvenspul.
Yes! Mojo Priest!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:14 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
[10:57:44] <@mvdlubbe> Ik heb nog een ander album van Steven Seagal gedownload, BS!
[09:36:49] <@mvdlubbe> Oh, ik moet nog betalen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:15 schreef Polen het volgende:
<Bioslock> Want One is heel wat beter dan Want One, M.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |