quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:33 schreef Waikiki_Wim het volgende:
Mijn ontmaagding was met Aniek, op een heerlijke zaterdagmiddag.
Van jou wist ik het dan ook alquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:35 schreef XQZ-me het volgende:
vasnd is nieuwsgierig.![]()
![]()
magoed antwoord op je vraag: nee.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Van jou wist ik het dan ook al
lekker theedrinken met je vriend.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:46 schreef ClaireDanes het volgende:
ik was 13 toen de daad gebeurde, in Drachten op een Zondagnacht
Ja of nee?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:53 schreef Margundas het volgende:
25
lachequote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:06 schreef Loontjah het volgende:
Neej ik ben weegschaal
Met andere woorden; je bent heel vergeetachtig!!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik was 15 en dat is het enige wat ik er nog van weet
Ik denk dat ie gewoon niet zo leuk en het vergeten waard was.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:12 schreef Zuen het volgende:
[..]
Met andere woorden; je bent heel vergeetachtig!!!!
In dat geval:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon niet zo leuk en het vergeten waard was.
*edit: optiefenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon niet zo leuk en het vergeten waard was.
Ik hoop dat je snel tegen een banaan aan looptquote:
ik 17, met Blackletter dusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:54 schreef Blackletter het volgende:
13dat vind ik best wel jong, k 16 met mijn huidige vriend
![]()
ik mag hopen dat je het niet over mijn vriendin hebt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:53 schreef Margundas het volgende:
-
jawelquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je het niet over mijn vriendin hebt?
Het was renequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:39 schreef Blauwbaard het volgende:
Boeman, je hebt mijn post weggehaald slimmerik
Nogmaals: Nee, ik ben geen maagd meer, ik was 15 en ik vertel lekker niet wie de eerste was
Jaja, ik had nog even moeten wachten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:41 schreef Beach het volgende:
6, door de buurman
Ja, 16. Btw. Deze man/vrouw hem ze sig is PWNINATION^10000quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ja.
Mijn sig?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:12 schreef Waris het volgende:
[..]
Ja, 16. Btw. Deze man/vrouw hem ze sig is PWNINATION^10000
Aniek!!!!1!11eins!!1quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:39 schreef Blauwbaard het volgende:
Boeman, je hebt mijn post weggehaald slimmerik
Nogmaals: Nee, ik ben geen maagd meer, ik was 15 en ik vertel lekker niet wie de eerste was
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:41 schreef Beach het volgende:
6, door de buurman
Gast, je hebt je computerspecificaties in je sig, en wij moeten geloven dat je ontmaagd bent op je 14e?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:00 schreef Bhuddy het volgende:
Nop. Sinds kort (ben 14)
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gast, je hebt je computerspecificaties in je sig, en wij moeten geloven dat je ontmaagd bent op je 14e?![]()
![]()
![]()
Veeg me op
mss heeftie een hond ofzow..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gast, je hebt je computerspecificaties in je sig, en wij moeten geloven dat je ontmaagd bent op je 14e?![]()
![]()
![]()
Veeg me op
Edit: Laat maar zitten danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
![]()
![]()
Veeg me op
ik moest lachenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:41 schreef Beach het volgende:
6, door de buurman
http://www.fleshlight.com/main/products.cfm?id=1001quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
![]()
![]()
Veeg me op
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
![]()
![]()
Veeg me op
ga r dan niet op in, nu is t al niet meer geloofwaardigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:00 schreef Bhuddy het volgende:
Edit: Bwegh! Wat is dit voor een topic man... Normaal reageren mag ook, zelfs al is 't niet geloofwaardig. Ik weet het 't beste van mezelf, dus ik hou m'n mond maar hier.
Flauw hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
![]()
![]()
Veeg me op
Lekker kort door de bocht dan eh.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
OMG, jullie zijn echt erg
maar hebben wel gelijk![]()
En die mannen? hoe oud waren die?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:40 schreef Sylvana het volgende:
nee, al bijna 3 jaar niet meer, was toen 16
mannen?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:26 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
[..]
En die mannen? hoe oud waren die?
uhm, was er gewoon 1 hoor, was me eerste vriendje, ik was 16, hij 18quote:Op zondag 28 mei 2006 10:26 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
[..]
En die mannen? hoe oud waren die?
Nu wel weer genoeg uitgelachen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
![]()
![]()
Veeg me op
Wel beetje laat als ik het zo bekijkquote:Op zondag 28 mei 2006 13:31 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nee, was 18, nu 19
dat zie je niet vaakquote:Op zondag 28 mei 2006 15:01 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Nee.. Al niet meer sinds m'n 16e.. Zij was 22..
Lekker dat ze was..![]()
voorbeeld aan die twee hopeloos seksueel gefrusteerde ventjesquote:Op zondag 28 mei 2006 17:29 schreef Developersrus het volgende:
leuk, zo'n kijk-mij-als-kind-eens-sex-hebben-topique... Mensen, neemt een voorbeeld aan onze makkers Fuif-Duif en McCarthy en JA IK BEN OOK NOG MAAGD!
Dat eerste. Ik dacht bij jongens iets vam 17/18 en bij meisjes iets lager. 15/16quote:Op maandag 29 mei 2006 16:28 schreef Arctica het volgende:
Gemiddelde leeftijd om ontmaagd te worden, of gemiddelde leeftijd van de mensen die hier antwoord geven?
Ik ben 17 en nog maagd
Tss, toen ik op de eerste pagina reageerde zonder mijn naam had je geen belangstellingquote:Op maandag 29 mei 2006 16:31 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Hoi,
Ik niet, neuken?![]()
Groetjes Lassie
Uit mn hoofd dacht ik andersom...quote:Op maandag 29 mei 2006 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat eerste. Ik dacht bij jongens iets vam 17/18 en bij meisjes iets lager. 15/16
Weet het iet eigenlijk..
Ik gok nee, en zo rond je 14-15e levensjaar.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:44 schreef kanaiken het volgende:
Héé, VASND, doe eens een wilde gok! Jij mag mijn antwoord invullen. (Ik verbeter eventueel, dat je het weet.)
Netjes, vroeg 15 inderdaad.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik gok nee, en zo rond je 14-15e levensjaar.
Zeker met je buurman!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:39 schreef yok het volgende:
Ik was 14!
Ok ik hou op, maar wil je me 1 ding beloven? Noem me voortaan Likkende Lassie?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:27 schreef Boeman het volgende:
Lassie, hou nou eens op met ouwehoeren/slowchatten.
Het begint vervelend te worden.
Dat jij dat '!' nou aanneemt als trotsheid.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
Zeker met je buurman!![]()
wees dr maar trots op.![]()
quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 8 juni 2006 04:53 schreef Soepkip-je het volgende:
Nope, ik was 18.. gemengd gevoel over tot nu toe. Maar goed.
Anaal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:50 schreef Geqxon het volgende:
Op mijn 11e ben ik ontmaagd. Door Antoine.
Like.. toen vond ik het geweldig *eindelijk af van het gejank van je vrienden die menen meer om dan jou te zijn dankzij hun verdere sexuele ontwikkeling in het leven*, maar nu heb ik er wel spijt van dat het meer om de lust was dan om de liefde.quote:
vrouw en op je 22e nog maagd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef lovely_lisette het volgende:
ben nu 22 en de dag moet nog komen
Zie je niet vaak meer tegenwoordig. Respectquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef lovely_lisette het volgende:
ben nu 22 en de dag moet nog komen
Zwemmen zal je bedoelenquote:Op zondag 11 juni 2006 03:50 schreef nvido het volgende:
Het was het einde van groep acht.
De puberperiode was net ingetreden, toen opeens mijn ex-vriendin , tevens 1e vriendinnetje ,
contact zocht.
Het begon met een 'hoe is het met jou-gesprekje' dat ,vanzelfsprekend, uitliep op sex.
Die was de gelukkige voor mij en andersom.
Zij was toendertijd 15/16 en ik net 14![]()
Na de zomer ook niets meer van gehoord, maargoed ik kwam er al snel achter dat er meer vissen in de zee zwommen![]()
Dus óf je liegt, of je bent 2 keer blijven zitten op de basisschoolquote:Op zondag 11 juni 2006 03:50 schreef nvido het volgende:
Het was het einde van groep acht.
De puberperiode was net ingetreden, toen opeens mijn ex-vriendin , tevens 1e vriendinnetje ,
contact zocht.
Het begon met een 'hoe is het met jou-gesprekje' dat ,vanzelfsprekend, uitliep op sex.
Die was de gelukkige voor mij en andersom.
Zij was toendertijd 15/16 en ik net 14![]()
Na de zomer ook niets meer van gehoord, maargoed ik kwam er al snel achter dat er meer vissen in de zee zwommen![]()
De eerste neppe keer was een verkrachting ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 03:34 schreef Slappertje het volgende:
Nee, ik was net 14. Maar die keer kan je nauwelijks meetellen, omdat het meer weg had van "doktertje voor gevorderden" spelen. Overal bloed, tand door de lip en een week lang een schrale pik.![]()
De eerste 'echte' keer was pas op m'n 20e, maar des te beter![]()
Btw.: ben nu 23
Haha, nee hoor... 't was met een toenmalig vriendinnetje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De eerste neppe keer was een verkrachting ?
ivm je tand door de lip denk ik aan afweergeschut?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 05:39 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Haha, nee hoor... 't was met een toenmalig vriendinnetje.
Ze was nog meer gespannen dan ik was, dus retestrak en ze bloedde als een rund. En om het nog romantischer te maken lag ik tekeer te gaan als een Duracell konijn waardoor zij dus op d'r tong beet (geen tand door de lip, sorry bad memory). Eén voordeel; veel slechter kon het niet worden...![]()
quote:
En normaal mensen zou dan stoppen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 05:39 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Ze was nog meer gespannen dan ik was, dus retestrak en ze bloedde als een rund. En om het nog romantischer te maken lag ik tekeer te gaan als een Duracell konijn waardoor zij dus op d'r tong beet (geen tand door de lip, sorry bad memory). Eén voordeel; veel slechter kon het niet worden...![]()
in drachten, op een zondag?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:46 schreef ClaireDanes het volgende:
ik was 13 toen de daad gebeurde, in Drachten op een Zondagnacht
En hoe oud was je toen je hem voor het eerst in een uitlaat schoof?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd meer btw, was 18 of 19 of zo toen ik mijn penis vor het eerst in een vagina schoof[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En hoe oud was je toen je hem voor het eerst in een uitlaat stofzuigerstang schoof?
sorry, kon het niet laten
Ach, ik was nog groen tot Koninginnedag 2006quote:
Zoene en tonge vind ik hetzelfdequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:48 schreef Borkydude het volgende:
Wanneer ben je ontgroend? Als je hebt gezoend of getongt?
Kusjes geven zeker.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Borkydude het volgende:
Zoenen
En dan je tong erin duwen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, zoenen, op de mond, langdurig.
Ook doelloosquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, zoenen, op de mond, langdurig.
was lekker he!? hehehhee!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:41 schreef Beach het volgende:
6, door de buurman
tuurlijk was ze retestrak, dat komt van de spanning.quote:Op donderdag 15 juni 2006 05:39 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Wat? 18?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:03 schreef Steephh het volgende:
Ja, bijna 18
En dat zal de rest van mijn leven nog wel blijven...
hoezo niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef TheSheepHunter het volgende:
Aan dit topic heb je echt niks, veel mensen gaan hier volges mij echt de waarheid niet vertellen
En op je 12e kan je niet zonder tong 'zoenen'?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik heb het over die keer dat ik 12 was.
Zeker?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:38 schreef Sjarr het volgende:
Maar ontopic, ik ben nog maagd.
O nee, toch niet, ik heb jou alle hoeken van de kamer laten zien en ook nog de wc's van Simplon hè?quote:
Ja, dat deed best zeer trouwensquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:15 schreef Sjarr het volgende:
[..]
O nee, toch niet, ik heb jou alle hoeken van de kamer laten zien en ook nog de wc's van Simplon hè?
en nu ben je 13 ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:19 schreef welkominspace het volgende:
nee haar ouders waren niet thuisik was toen btw 16
Boeit ook niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:16 schreef koffiegast het volgende:
18 binnen maand 19 en maagd, boeie!
Wie?! Je vader?!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:28 schreef Coolcat het volgende:
Nog niet zo lang geleden ontmaagd, eerst een heerlijke massage gehad en ja van t een kwam t ander he... Hij was behoorlijk groot geschapen, maar het was super!
Maakt mij zelf niet zoveel uit. Als diegene dat wil, mij best.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:20 schreef Benniben19 het volgende:
*in een poging het topic een boost te geven*
Wat is jullie mening over maagd blijven tot na het huwelijk????
nah zeg het gewoon regelmatig ;pquote:Op zondag 2 juli 2006 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maakt mij zelf niet zoveel uit. Als diegene dat wil, mij best.
Zelf mag het van mij best voor het huwelijk.![]()
Koffiegast, heb jij wat met het woordje boeie?![]()
het is maar een nicknamequote:Op zondag 2 juli 2006 22:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik hou niet zo van mensen die geen thee drinken.
PS. Ik haat koffie!![]()
quote:
niet gekust/tongd, de ene vindt kussen andere vind tongen.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:35 schreef Geqxon het volgende:
Groen?
Mja, ik heb ook vrienden die ook nog geen moer meegemaakt hebben, maar om daar nu grapjes over te maken, nee.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
nog geen kus op de wang van een grietje!![]()
Ja maar ze zijn ook zo hopeloos! Ze zijn helemaal niet lelijk ofzo,quote:Op maandag 3 juli 2006 23:27 schreef kaos- het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook vrienden die ook nog geen moer meegemaakt hebben, maar om daar nu grapjes over te maken, nee.
Waarschijnlijk kunnen ze er zelf niet zo heel veel aan doen. Ze zien er misschien minder aantrekkelijk uit voor vrouwen, hebben misschien niet zo'n vlotte babbel, weten niet hoe ze dames in moeten palmen, of weten gewoon uberhaupt niet eens wat inpalmen is.
Niet dat ik nu zo'n player-boy ben en elke dame probeert te scoren die er lekker uitziet.
Maar je kan het die dudes niet kwalijk nemen, en erom lachen vind ik relatief laag als je het mij vraagt.
Heerlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:06 schreef CannaTime het volgende:
Op m'n 13e had ik al niks te klagen, want toen zoog er al een grietje van 12 aan mijn harde pik. Op m'n 14e mocht ik 'm ook er inhangen, te gruwelijk
En daarna deed je toch je pikkie in een strakke herenreet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:06 schreef CannaTime het volgende:
Op m'n 13e had ik al niks te klagen, want toen zoog er al een grietje van 12 aan mijn harde pik. Op m'n 14e mocht ik 'm ook er inhangen, te gruwelijk
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
En daarna deed je toch je pikkie in een strakke herenreet?![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:38 schreef Spec87 het volgende:
18, maagd (2x zelfs) en sinds precies een week dan wel niet meer groen.
Maar ik was dronken, en zij eigenlijk lesbisch, dus ik weet niet of dat telt.![]()
probeer je nu te vertellen dat je op je 18e voor 't eerst hebt gezoend?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:38 schreef Spec87 het volgende:
18, maagd (2x zelfs) en sinds precies een week dan wel niet meer groen.
Maar ik was dronken, en zij eigenlijk lesbisch, dus ik weet niet of dat telt.![]()
gast, wat is het probleem? Beter laat dan nooit toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
probeer je nu te vertellen dat je op je 18e voor 't eerst hebt gezoend?![]()
huilie! ik was ook nog groen tot een week geleden.. ben 17.. was er gewoon nooit van gekomen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
probeer je nu te vertellen dat je op je 18e voor 't eerst hebt gezoend?![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:19 schreef Ruuub het volgende:
[..]
huilie! ik was ook nog groen tot een week geleden.. ben 17.. was er gewoon nooit van gekomen.
oh en als ik op mijn 13e ontgroent was dan had ik dit ook wel gezegd ja
Als ik het goed begrijp vond dit dus plaats op zondag 2 juli!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:56 schreef Borkydude het volgende:
Nee, vorige week op een Italiaans strand bij zonsopgang![]()
Dank u, dank uquote:Op zondag 9 juli 2006 17:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp vond dit dus plaats op zondag 2 juli!
Ff lekker ketsen!![]()
In ieder geval, ik heb gezien dat je 15 oktober verjaard en dan 17 jaar oud gaat worden.
Nu ben je dus 16 en 9 maanden.
Dat maakt dus dat je BOVEN het landelijke gemiddelde zit!![]()
Gefeliciteerd man!![]()
De gemiddelde leeftijd waarop een Nederlandse jeugdige de liefde voor het
eerst bedrijft ligt op 17,4 jaar. Dit is dus ongeveer 17 jaar en 5 maanden.
Jij bent er gewoon 8 maanden sneller bij dan gemiddeld!!!![]()
Hulde!!!![]()
Het was maandagnacht trouwensquote:Op zondag 9 juli 2006 17:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp vond dit dus plaats op zondag 2 juli!
Ff lekker ketsen!![]()
In ieder geval, ik heb gezien dat je 15 oktober verjaard en dan 17 jaar oud gaat worden.
Nu ben je dus 16 en 9 maanden.
Dat maakt dus dat je BOVEN het landelijke gemiddelde zit!![]()
Gefeliciteerd man!![]()
De gemiddelde leeftijd waarop een Nederlandse jeugdige de liefde voor het
eerst bedrijft ligt op 17,4 jaar. Dit is dus ongeveer 17 jaar en 5 maanden.
Jij bent er gewoon 8 maanden sneller bij dan gemiddeld!!!![]()
Hulde!!!![]()
Iemand heeft je van achteren te pakken gehad? Want je gaat mij niet vertellen dat je op je 10e je slurfje op het moment supreme omhoog kreeg en ook daadwerkelijk iemand kan palenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:16 schreef PsygoN het volgende:
10ewasn't my idea , mja als je jong bent probeer je weleens wat uit
![]()
Objecten tellen niet mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:28 schreef PsygoN het volgende:
Nee dat was niet het geval hollander 76 , was ook niet echt bepaald palen![]()
Tuurlijk jongen, droom jij maar lekker verder!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:48 schreef PsygoN het volgende:
Nou dat meisje wist dus al heel vroeg van sex af weet ook niet precies hoe dat kwam, en vroeger heb je toch ooit weleens een vriendinnetje gehad waar je thuis ging spelen en ze woonde in dezelfde flat.
Dus van het 1 kwam het ander, klinkt ook heel gek dat er zoiets op wel heel vroege leeftijd is gebeurd. maargoed was ook niet meer dan een aantal keren erin en eruit.
Ja maar dat is sowieso een grote grap.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, droom jij maar lekker verder!![]()
(En stiekem straks nog maagd tot ver in de 30 he?)![]()
Wisten jullie trouwens dat onze Jan Peter Balkie pas werd
ontmaagd op z'n 36e?![]()
Gelezen in de Elsevier!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |