Ik heb al die tijd gedacht dat jij een vrouw was!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ah joh kijken we een paar anime samen en dan kennen we elkaar toch weer een stuk beter![]()
A cowardly love is all about looking for mistakesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd gedacht dat jij een vrouw was!![]()
ik op het gehele vrouwelijke deel van de vereniging (uiteraard wel 12+)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:21 schreef Developersrus het volgende:
Het hele hockeyelftal.
Nozemboefje, wil jij mijn liefde onbeantwoorden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:32 schreef nozem het volgende:
Wat is liefde toch mooi. Vooral onbeantwoorde liefde. De puurheid.
Jack Bauerquote:
Jack Bauer? Nee, hoor (Callum Keith Renniequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:31 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Jack Bauer![]()
OT: iemand héél die heelclose met me is![]()
Wannabee Jack, dat zie je meteenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Jack Bauer? Nee, hoor (Callum Keith Rennie)
Inderdaad, das best iemand om alles voor te doenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:02 schreef powerpeewee het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
lekkere vent. Daar doe ik alles voor![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef purplerose het volgende:
Ik ben stiekum al jaaaaren vlieft op Eddie Vedder van Pearl Jam![]()
Vindt die man gewoon WOEST erotisch![]()
Z'n zang geeft me kippevel van ontroering en hitsigheid![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
sorrie ik liet me even gaan
Verslagen door een nicht met puntoren. Arme Q.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verslagen door een nicht met puntoren. Arme Q.
Hij antwoordt niet. Ik beschouw dat als een ´ja´. Kan ik heerlijk puur gaan huilen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:41 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Nozemboefje, wil jij mijn liefde onbeantwoorden?
Ik wil ook graag zoiets puurs...![]()
Ja maar dat heeft iedereen, dus da's niet stiekem.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
Helemaal niemand.
Beetje op mezelf hooguit.
Dat heeft zeker niet iedereen.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft iedereen, dus da's niet stiekem.
Mijn laatste liefde ook. Nog nooit een meisje met zo'n lekker kontje gezien.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:39 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
vertel ik niet, maar 't ziet er iig wel goed uit in een strakke spijkerbroek
Zie post boven jouwe.. Daarom kon ik me er ook heel goed in vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:35 schreef jewelsophie het volgende:
Op een goeie vriend
Dus je zit een beetje in hetzelfde schuitje, behalve dan dat zij al een vriend heeft... En wat ga jij eraan doen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:40 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Zie post boven jouwe.. Daarom kon ik me er ook heel goed in vinden
Een topic is na 300 reacties vol, waarna er automatisch een slotje op komt. Je kunt gewoon een 2e deel openen als je wilt. (of verder gaan in dit topic: Verliefd op een goeie vriend... want die zit nog niet vol)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:53 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje in hetzelfde schuitje, behalve dan dat zij al een vriend heeft... En wat ga jij eraan doen?
Trouwens, ik kreeg een slotje op mijn topic... hoe komt dat?
Wat ik eraan ga doen? Niks. Sluimerende gevoelens houden, de tijd doden met meisjes die wel leuk, maar niet speciaal zijn. Klinkt heel vernederend en asociaal, maar dat is wel de waarheid. Ik weet hoe zij over mij denkt, ik weet hoe ze mij ziet, en ik weet ook hoe het zit tussen haar en haar vriend. Ik ben niet iemand die doelbewust dat kapot gaat maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:53 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje in hetzelfde schuitje, behalve dan dat zij al een vriend heeft... En wat ga jij eraan doen?
Trouwens, ik kreeg een slotje op mijn topic... hoe komt dat?
Dat begrijp ik heel goed, zou dat ook niet doen... Maar, kun je dat zomaar opgeven? Zonder ervoor te vechten? Of heb je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Wat ik eraan ga doen? Niks. Sluimerende gevoelens houden, de tijd doden met meisjes die wel leuk, maar niet speciaal zijn. Klinkt heel vernederend en asociaal, maar dat is wel de waarheid. Ik weet hoe zij over mij denkt, ik weet hoe ze mij ziet, en ik weet ook hoe het zit tussen haar en haar vriend. Ik ben niet iemand die doelbewust dat kapot gaat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |