Vrij algemeen toch?quote:maar ik doe ook veel leuke dingen of zeg gewoon dat ik ontzettend blij met hem ben en trots en gekke avontuurlijke dingen, of een keertje lekker uitgebreidt uit eten om te vieren dat we "zoveel X maanden " samen zijn werkt ook altijd wel, lekker de tijd voor elkaar nemen EN vooral altijd naar de andere luisteren.....
Ik vind het zo vreselijk om dat dagelijks te moeten roepenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:17 schreef spijkerbroek het volgende:
's Avonds lekker tegen elkaar aan kruipen op de bank.
Maar vooral: elke dag "ik hou van jou" gemeend zeggen![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:10 schreef Sport_Life het volgende:
Een telefoonrekening van 100 Euro zegt misschien genoeg?
hoezo gefrustreerdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef mForce het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk om dat dagelijks te moeten roepenik doe het wel zonder gezeur en ik laat het ook niet blijken omdat vrouwen dat blijkbaar nodig hebben, ik heb zelf geen bevestiging nodig om te weten dat iemand van me houd, ik kijk naar daden... ach ja als je er iemand gelukkig mee maakt..
En brood i.p.v. de gebruikelijke hondenbrokken?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:26 schreef Beach het volgende:
Een dagje uit de kelder laten.
Dat doe ik dus ookquote:
Met jou kan ik praten, heb jij niet nog een leuke zus?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:14 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ookMijn vriendin zegt soms echt te vaak hoeveel ze wel niet van me houdt en me nooit meer kwijt wilt dat ik ook wel eens gewoon reageer met een 'ok'
Wat natuurlijk weer niet goed valt. Voor mij gaat de waarde van het geheel er ook af als je het constant gaat roepen. Ik weet wel dat ze het echt meent, en ik vind het ook leuk om te horen maar niet te vaak. Ik vind het leuker als ze spontaan (zoals vorige week ergens) komt met het idee om samen te koken en te eten etc.
Zelf stuur ik wel eens een smsje voor het slapen, of op andere momenten. Soms een e-card. En natuurlijk gewoon in het echt door het te zeggen. Bepaalde data die belangrijk zijn (voor ons). Uit eten gaan, dagje weg.. enz.
Helaasquote:Op zondag 28 mei 2006 17:25 schreef mForce het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten, heb jij niet nog een leuke zus?
Ik had d'r kamer vanmorgen opgeruimd en een knuffel half onder het dekbed gelegd (met de kop van het beest erboven uitquote:Op maandag 29 mei 2006 21:11 schreef izzow het volgende:
Ik heb net iets liefs gedaan voor mijn vriendinnetje![]()
Ik heb een klein boekje gemaakt met van die kleine velletjes,
daar heb ik over ons verleden, heden en toekomst geschreven,
op de laatste pagina een snufje van mijn aftershave op gespoten.
Toen bij de AH een zak suikerhartjes gekocht,
naar haar huis geracet, die suikerhartjes in haar bed verspreid, en het briefje op het kussen.
Tegen haar ouders gezegd dat ze niet mochten zeggen dat ik langs was geweest
(ze is nu werken)
Nu zit ik thuis te wachten op een reactie als ze gaat pitten![]()
alleen is het wel erg dat ik het zelf waarschijnlijk het liefste vind...
en dat ik het niet voor me kan houden en met jullie moet delen![]()
idd zo'n blik zegt al genoegquote:Op maandag 29 mei 2006 21:06 schreef vintrax het volgende:
In zijn ogen kijken en mijn ogen laten vertellen hoe ik voor 'm voel.
Dat dus! Gewoon beet pakken en een paar minuten niet meer loslaten. Vooral ook leuk als ze (in mijn geval dus) iets aan het doen is, bijvoorbeeld afwassen ofzo. Eerst wil ze dan verder, maar uiteindelijk valt ze voor de charme van het elkaar vasthouden!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:37 schreef Brunette het volgende:
[..]
Soms moet ik hem (op de meest rare momenten) ff omhelzen, gewoon ff zonder iets te zeggen.![]()
En die dan weer beantwoorden metquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:26 schreef _Flash_ het volgende:
Op Fok! posten en een cominatie van deze smiley gebruiken:![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik die smileys zie, dan weet ik dat _FlasH_ aan me denkt. We zien elkaar behoorlijk veel(wonen samen), maar overdag zijn we aan het werk. En zo'n klein teken doet me wel iets. Een kriebel in mijn onderbuik. En wat wil je nog meer dan na bijna 5 jaar samen nog die heerlijke onderbuikbriebels...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:46 schreef zatoichi het volgende:
Hmm dat zou het voor mij niet doen; beetje smileys posten; dat heeft toch geen inhoud? Krijg je daar echt warme gevoelens van?
dat is leuk hequote:Op maandag 29 mei 2006 22:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Heb laatst een hele mooie polo voor em gekocht die em fantastisch staat
Zozo, wat een lieve partners hier allemaal.... krijg het er gewoon warm van.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:25 schreef As_33 het volgende:
Degene die 's ochtends weg moet terwijl de ander nog slaapt (we wonen samen) laat altijd een lief briefje op de koelkastdeur achter. Ik geef hem een knuffel of een zoen wanneer ik daar zin in heb, waar we ook zijn. Ik kan het regelmatig niet laten om toch even 'ik hou van je' te zeggen. Ik kook vaak en uitgebreid voor hem. Ik koop soms een klein cadeautje omdat ik weet dat het iets is wat ie zelf niet zo snel zou kopen (een slechte film die ik echt totaal niet leuk vind bijv.) Als hij ziek is, ren ik de hele dag rond om alles voor hem te regelen en maak ik kippensoep, want dat hoor je te eten als je ziek bent.
Nou ja, dat was een kleine greep![]()
De eerste 2 maandenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:27 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Zozo, wat een lieve partners hier allemaal.... krijg het er gewoon warm van.![]()
Que?quote:
En dan al houden vanquote:
Kut voor jequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:37 schreef Beroepsgokker het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
.
Maar de echte verliefdheid hadden we al gehad voordat we een relatie begonnen, beide hadden we ervoor een relatie, maar we hadden zeker wel gevoel voor elkaar! Van beide ging het uit, dus steeds meer naar elkaar toegetrokken tot we op een gegeven moment bij elkaar in bed lagen en maar besloten het "officieel" te maken.
Dat welquote:
Dat wordt vanzelf wel duidelijk uit de manier waarop ik me gedraag. Ik weet me daarnaast goed uit te drukken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:02 schreef zonnestraal het volgende:
Hallo,
Ik vroeg me af hoe jullie je vriend/vriendin laten blijken dat je van hem/haar houdt?
Doen jullie dit vooral met woorden, door ellenlange mails of brieven te schrijven, of uren te bellen, of vooral door daden ( leuke dingen te gaan doen en dus op die manier te laten zien dat je haar/hem echt heel bijzonder en leuk vind )?
Sturen jullie veel smsjes en wat zeggen jullie dan zoal?
Gewoon uit nieuwsgierigheid & ik zelf stuur vaak mails
maar ik doe ook veel leuke dingen of zeg gewoon dat ik ontzettend blij met hem ben en trots en gekke avontuurlijke dingen, of een keertje lekker uitgebreidt uit eten om te vieren dat we "zoveel X maanden " samen zijn werkt ook altijd wel, lekker de tijd voor elkaar nemen EN vooral altijd naar de andere luisteren.....
That does the trick for me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |