Ben benieuwd. Over het agemeen zijn ze best snel met het beantwoorden van mail...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef the_disheaver het volgende:
mail verstuurd....
quote:
Hi Bas,
Thanks for taking the time to send us your comments, I will pass this on
to the radio team.
Kind regards,
Marion
-----Original Message-----
From: Bas....
Sent: 29 April 2006 20:18
To: VOR-LIST-VEM_INFO
Subject: Listen live to the VOR
Why all the social talking? It sounds like a pub!
We do not have any pictures, so I am listening very interested to the
live audio commentary. However, please be professional and comment the
race, not each other!
Many thanks in advance.
Jij hebt tenminste nog een antwoord gekregen!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:26 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Over het agemeen zijn ze best snel met het beantwoorden van mail...
Ging over de vorige in port race (ze doen er dus helemaal niets mee).
[..]
Ericsson deed het in het begin heel aardig. Tot het moment dat die spinnaker in tweeën ging... Dat was trouwens mooi te zien in het Sportjournaal. Net als het moment dat de ABN 1 bijna omgewaaid werd!quote:Op maandag 29 mei 2006 16:38 schreef the_disheaver het volgende:
uitslag van de poll:
19% heeft gelijk gekregen.
(...) Ericsson met 25% die uiteindelijk een na laatste werd kwam ook niet echt heelhuids uit de poll.
eensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:38 schreef Landrot het volgende:
[..]
Ericsson deed het in het begin heel aardig. Tot het moment dat die spinnaker in tweeën ging... Dat was trouwens mooi te zien in het Sportjournaal. Net als het moment dat de ABN 1 bijna omgewaaid werd!![]()
8 juni?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:28 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
6 dagen > 8 juni aankomst in Rotterdam.
tsja... Geen ideetjes aangedragen door bv een logo of nummertje in het rondje te plaatsen? Alternatieven helpt!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:29 schreef Landrot het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een antwoord gekregen!![]()
Ik heb die gasten tot driemaal toe een e-mailtje gestuurd, met nul komma nul reactie!
Waar mijn e-mailtje over ging? Ik verzocht de webmasters om in de Position Maps kleuren te gebruiken die beter van elkaar te onderscheiden zijn. Want als je zoals ik géén Virtual Spectator hebt (), moeten die suffe ééndimensionale plaatjes wèl voldoende duidelijk zijn!
En daar ontbreekt het aan: ABN2 en Movistar zijn beide groen, Brasil en Brunel beide blauw, en Pirates en Ericsson beide roodbruin. Alleen bij ABN1 (wit) speelt dat probleem niet. Maar ja, die boot vaart het grootste deel van de tijd tóch al vooraan...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:02 schreef Landrot het volgende:
[..]
maar de Brunel moet ik dan nog wel treffen!![]()
inhoudelijk heb je best wel erg gelijkquote:Op maandag 29 mei 2006 23:26 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Over het agemeen zijn ze best snel met het beantwoorden van mail...
Ging over de vorige in port race (ze doen er dus helemaal niets mee)
[..]
Zag jij de kiel verticaal?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:01 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
eens
De kiel was verticaal te zien. Gelukkig zat die in de uiterste hoek
Zucht... Probeer ik het forum-berichtje zo kort mogelijk te maken, is het wéér niet goed...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
tsja... Geen ideetjes aangedragen door bv een logo of nummertje in het rondje te plaatsen? Alternatieven helpt!
Hij staat online. Je kon ook ff naar ned 2 kijken vannacht, werd om en om met het journaal herhaald :-)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:15 schreef masterr112 het volgende:
hmm hopelijk staat het de nieuwe aflevering van SSp snel online, ik heb hem helaas gemist.. trouwens zoals het er nu voor staat is nog steeds 9 juni de inport?:D
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef Landrot het volgende:
[..]
Zag jij de kiel verticaal?![]()
Dan lag je zeker zelf horizontaal?![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:55 schreef Landrot het volgende:
[..]
Zucht... Probeer ik het forum-berichtje zo kort mogelijk te maken, is het wéér niet goed...![]()
Ik heb inderdaad alternatieven aangereikt. Kleuren die voldoende onderscheidend zijn, èn een logische verwijzing zijn naar de boten:
- Pirates -> zwart (van zwarte boot)
- ABN 1 -> groen (van ABN-AMRO groen-geel)
- ABN 2 -> wit (van White Shark)
- Brasil -> geel (van geel-blauwe Braziliaanse vlag)
- Brunel -> rood (van rood-wit-blauwe boot)
- Ericsson -> blauw (van blauwe boot en blauw-gele Zweedse vlag)
- Movistar -> paars* doet niet meer mee
ik heb niks gezegd!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:55 schreef Landrot het volgende:
[..]
Zucht... Probeer ik het forum-berichtje zo kort mogelijk te maken, is het wéér niet goed...![]()
Ik heb inderdaad alternatieven aangereikt. Kleuren die voldoende onderscheidend zijn, èn een logische verwijzing zijn naar de boten:
- Pirates -> zwart (van zwarte boot)
- ABN 1 -> groen (van ABN-AMRO groen-geel)
- ABN 2 -> wit (van White Shark)
- Brasil -> geel (van geel-blauwe Braziliaanse vlag)
- Brunel -> rood (van rood-wit-blauwe boot)
- Ericsson -> blauw (van blauwe boot en blauw-gele Zweedse vlag)
- Movistar -> paars
de start is vrij laat 18:30 nl tijdquote:
ja dat klopt maar dat is vanwege het tijdverschil met nederland in amerika starten ze vaak om 13:00 locale tijd dan is het hier 19hquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:19 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, maar is altijd zo geweest. Meestal om 19h geloof ik
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:15 schreef masterr112 het volgende:
hmm hopelijk staat het de nieuwe aflevering van SSp snel online, ik heb hem helaas gemist.. trouwens zoals het er nu voor staat is nog steeds 9 juni de inport?:D
of de inport van rotterdam nog steeds volgende week zaterdag is? of kan het nog verschuiven als deze leg langzaam/sneller gaat?quote:
In elk geval is 9 juni een vrijdag, en 10 juni een zaterdagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:02 schreef masterr112 het volgende:
[..]
of de inport van rotterdam nog steeds volgende week zaterdag is? of kan het nog verschuiven als deze leg langzaam/sneller gaat?
Klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
In elk geval is 9 juni een vrijdag, en 10 juni een zaterdag
Hij moet wel erg langzaam gaan mocht de inport verplaatst worden. Het lijkt mij stug, de hele planning wordt dan het water in gegooid. Bovendien kan er de komende leg weinig stuk, dus veel voorbereidingtijd zal er ook niet nodig zijn.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:56 schreef Landrot het volgende:
[..]
Klopt.
Bovendien staat Rotterdam erom bekend dat ze binnen de planning en de begroting blijven!![]()
Wel op de noordzee?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben niet in R'dam tijdens de in-port![]()
![]()
![]()
Ja, daar had ik de waterkampioen voor gekopiereerd... maar vergeten mee te nemen om in te scannen....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:18 schreef JoStro het volgende:
Ik ben het hele weekend in en rond Rotterdam. Tentje staat ongeveer bij de Maeslantkering. Gaat dus helemaal goed komen.
Ik lees nog steeds verschillen in de locatie van de InPort. Ik lees Hoek van Holland en dan weer Kijkduin en dan weer Scheveningen. Oftewel waar moet ik met mijn verrekijkertje gaan staan?
Kijk eens op http://www.rotterdamstopover.nlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:25 schreef azrael_8 het volgende:
Hoi,
Ben nieuw hier.. Kan iemand mij iets meer vertellen over de inportrace in Rotterdam? Waar moet ik zijn bijvoorbeeld? Btw, de AA2 doet mee...
Ik vindt de info daar een beetje beperkt...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:26 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Kijk eens op http://www.rotterdamstopover.nl
wat is die bron?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef azrael_8 het volgende:
Kan uit vrij betrouwbare bron verklappen dat je jongens van de AA2 hebben besloten de race uit te varen. Ik hoop ze te zien, de Nieuwe Maas wordt mij stek dan, want helaas heb ik zelf geen boot en hebben mijn boot-bezittende vrienden geen tijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |