Ja ... waarom is dat? En is dat in Rusland ook zo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:08 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind dat de meiden in Tsjechië en dan voornamelijk in Praag veel beter gekleed zijn, en er veel beter uitzien. Veel Nederlandse meisjes hebben zo'n pens van hier tot gunder, maar daar zijn ze wel veel beter op persoonlijke verzorging. (Of ze hebben geen geld voor eten.)
Tja, leuk leuk ...quote:(Wat ook leuk is, is als je net Tsjechië binnenrijdt, er gelijk bordelen zijn enzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee nee juist niet. Gewoon veel meer sexy.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef soylent het volgende:
Je bedoelt trainingspakkie, afgetrapte gympies enzo?
Daar zie je ook niet echt 40+ vrouwen met kort rood haar. Bah. Daar blijven ze tenminste moeite doen om hun vrouwelijkheid te behouden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef -Wolf- het volgende:
Onzin. Vrouwen in Oost-Europa en voormalig Sovjet-Unie kleden zich gewoon vrouwelijker en verzorgder dan Nederlandse vrouwen.
Een vriendin zei zelf ooit: de mannen moeten werken en de vrouwen moeten mooi zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom zeg ik:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef -Wolf- het volgende:
Onzin. Vrouwen in Oost-Europa en voormalig Sovjet-Unie kleden zich gewoon vrouwelijker en verzorgder dan Nederlandse vrouwen.
Oh, dus dat is het?quote:Een vriendin zei zelf ooit: de mannen moeten werken en de vrouwen moeten mooi zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die oostblokvrouwen zien er vaak verlopen uit. Geef mij maar echte Hollandsche meisjes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef -Wolf- het volgende:
Een vriendin zei zelf ooit: de mannen moeten werken en de vrouwen moeten mooi zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Die oostblokvrouwen zien er vaak verlopen uit.
Wat een tegenstelling zeg. Oostblokvrouwen - Hollandsche meisjes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Die oostblokvrouwen zien er vaak verlopen uit. Geef mij maar echte Hollandsche meisjes.
Niet lang geleden in Praag geweest, en je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef MrBean het volgende:
Wanneer ik in Tsjechië loop zie ik vaak meisjes lopen die zich kleden op een manier die wij in Nederland "ordinair" en "hoerig" zouden noemen. En nee, dat is dan geen tippelaarster, zelfs serveerster kleden zich vaak zo. NB: Ik zelf vind het niet echt ordinair, ik heb er niet zo'n last van.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie ik dit goed of ben ik toevallig in een niet representatief gebied van Tsjechië geweest? En als ik dit goed zie: Komt dat door het communisme? Aangezien het communisme geen preutse moraal kende, wat het Nederlandse calvinisme wel kent. En is dit in meer communistische landen zo? Of komt het door de armoede?
In Nederland komen mooie meisjes gewoon niet buiten beneden 15 graden Celsius.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef heixei het volgende:
[..]
Natuurlijk lopen er in Nederland ook wel dit soort vrouwen rond, alleen in mindere aantallen.
Waar komen ze toch vandaan?? (uit de Wieckse witte brouwerij misschien? )quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:25 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
In Nederland komen mooie meisjes gewoon niet buiten beneden 15 graden Celsius.
Pffff kat op het spek binden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:10 schreef Saabmobiel het volgende:
In elke disco/kroeg staat zo'n strippaal. En mijn Roemeense ex nam mij zelfs mee naar de locale striptentenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(om vervolgens boos te worden omdat ik naar de dames keek)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ligt er maar aan waar je bent. In het Noord oosten valt het wel mee (wat rijker gebied) en Praag is op zich gewoon standaard (alleen met mooiere vrouwen). Ik heb zelf stage gelopen in het noordoosten (in de buurt van Pardubice - Hradec Kralove).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef MrBean het volgende:
Wanneer ik in Tsjechië loop zie ik vaak meisjes lopen die zich kleden op een manier die wij in Nederland "ordinair" en "hoerig" zouden noemen. En nee, dat is dan geen tippelaarster, zelfs serveerster kleden zich vaak zo. NB: Ik zelf vind het niet echt ordinair, ik heb er niet zo'n last van.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie ik dit goed of ben ik toevallig in een niet representatief gebied van Tsjechië geweest? En als ik dit goed zie: Komt dat door het communisme? Aangezien het communisme geen preutse moraal kende, wat het Nederlandse calvinisme wel kent. En is dit in meer communistische landen zo? Of komt het door de armoede?
Dat ligt er ook weer aan waar je vertoeft. Mijn nichtje weigert stellig om ook maar warmere kleding aan te doen op een frisse dag en banjert zo in d'r rokje naar buiten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:25 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
In Nederland komen mooie meisjes gewoon niet buiten beneden 15 graden Celsius.
Een ander moraal, een andere cultuur, een andere manier van leven waar het dragen van zulke kleding als de TS beschrijft als redelijk normaal wordt geacht dus. Denk idd dat het er wel mee te maken heeft waar je woont.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:10 schreef Saabmobiel het volgende:
Het is in meer voormalige communistische landen zo. In Roemenië lopen ze er ook zo bij. (Behalve dan in Boekarest).
Volgens mij heeft het meerdere oorzaken. Waar de gemiddelde nederlandse winkelstraat dichtgeboetseerd is met kledingzaken/boetiekjes etc., heb ik dat in Roemenië nauwelijks gezien. Meer van die warenhuizen met een piepklein kledingzaakje die wat in de rekken heeft hangen. Grotere modezaken als H&M of desnoods een C&A heb je er niet echt. Wat ook wel humor is dat elke vrouw, maar dan ook elke, op plateauzolen loopt om langer over te komen. Scheelt soms een centimeter of 8.
En de moraal is er totaal anders. In elke disco/kroeg staat zo'n strippaal. En mijn Roemeense ex nam mij zelfs mee naar de locale striptentenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(om vervolgens boos te worden omdat ik naar de dames keek)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dikke tieten en een lekker kontjequote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef 2cv het volgende:
Het viel mij op dat de Tsjechische (Praagse) dames gemiddeld grotere tieten hadden dan de Nederlandse.
Nee, niet gemeten of gevoeld, gewoon een schatting op het oog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop