abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38230369
Wanneer ik in Tsjechië loop zie ik vaak meisjes lopen die zich kleden op een manier die wij in Nederland "ordinair" en "hoerig" zouden noemen. En nee, dat is dan geen tippelaarster, zelfs serveerster kleden zich vaak zo. NB: Ik zelf vind het niet echt ordinair, ik heb er niet zo'n last van.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zie ik dit goed of ben ik toevallig in een niet representatief gebied van Tsjechië geweest? En als ik dit goed zie: Komt dat door het communisme? Aangezien het communisme geen preutse moraal kende, wat het Nederlandse calvinisme wel kent. En is dit in meer communistische landen zo? Of komt het door de armoede?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:08:44 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_38230830
Ik vind dat de meiden in Tsjechië en dan voornamelijk in Praag veel beter gekleed zijn, en er veel beter uitzien. Veel Nederlandse meisjes hebben zo'n pens van hier tot gunder, maar daar zijn ze wel veel beter op persoonlijke verzorging. (Of ze hebben geen geld voor eten.)

Maar ik heb me mijn ogen uitgekeken daar.

(Wat ook leuk is, is als je net Tsjechië binnenrijdt, er gelijk bordelen zijn enzo.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:10:59 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_38230920
Je bedoelt trainingspakkie, afgetrapte gympies enzo?

Of echt hoer achtig?

Drop eens wat pics...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_38230967
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:08 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind dat de meiden in Tsjechië en dan voornamelijk in Praag veel beter gekleed zijn, en er veel beter uitzien. Veel Nederlandse meisjes hebben zo'n pens van hier tot gunder, maar daar zijn ze wel veel beter op persoonlijke verzorging. (Of ze hebben geen geld voor eten.)
Ja ... waarom is dat? En is dat in Rusland ook zo?
quote:
(Wat ook leuk is, is als je net Tsjechië binnenrijdt, er gelijk bordelen zijn enzo.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Tja, leuk leuk ...

Ik zag laatst op Netwerk dat er ook veel kinderprostitutie is bij de Tsjechisch-Duitse grens.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Meisjes van 16 die hun zusje van 12 meenemen om de kneepjes van het vak te leren.
pi_38230993
Ik denk dat je gelijk hebt. Je bent trouwens toch niet geinspireerd door Fuifduif?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:14:10 #6
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38231051
Onzin. Vrouwen in Oost-Europa en voormalig Sovjet-Unie kleden zich gewoon vrouwelijker en verzorgder dan Nederlandse vrouwen.

Een vriendin zei zelf ooit: de mannen moeten werken en de vrouwen moeten mooi zijn.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_38231064
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef soylent het volgende:
Je bedoelt trainingspakkie, afgetrapte gympies enzo?
Nee nee juist niet. Gewoon veel meer sexy.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:17:15 #8
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_38231161
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef -Wolf- het volgende:
Onzin. Vrouwen in Oost-Europa en voormalig Sovjet-Unie kleden zich gewoon vrouwelijker en verzorgder dan Nederlandse vrouwen.

Een vriendin zei zelf ooit: de mannen moeten werken en de vrouwen moeten mooi zijn.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Daar zie je ook niet echt 40+ vrouwen met kort rood haar. Bah. Daar blijven ze tenminste moeite doen om hun vrouwelijkheid te behouden.
pi_38231163
quote:
Daarom zeg ik:
Ik vind het zelf niet ordinair, ik vind het zelf wel best.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Oh, dus dat is het?
pi_38231174
quote:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Die oostblokvrouwen zien er vaak verlopen uit. Geef mij maar echte Hollandsche meisjes.
pi_38231232
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:17 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Die oostblokvrouwen zien er vaak verlopen uit.
Dat vind ik wel meevallen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:20:01 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_38231245
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:17 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Die oostblokvrouwen zien er vaak verlopen uit. Geef mij maar echte Hollandsche meisjes.
Wat een tegenstelling zeg. Oostblokvrouwen - Hollandsche meisjes.

Die Hollandsche vrouwen zien er vaak verlopen uit. Geef mij maar echte oostblokmeisjes.
pi_38231269
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:19 schreef MrBean het volgende:

[..]

Dat vind ik wel meevallen.
Het is dan ook een vooroordeel. Maar wel onderbouwd.
pi_38231331
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef MrBean het volgende:
Wanneer ik in Tsjechië loop zie ik vaak meisjes lopen die zich kleden op een manier die wij in Nederland "ordinair" en "hoerig" zouden noemen. En nee, dat is dan geen tippelaarster, zelfs serveerster kleden zich vaak zo. NB: Ik zelf vind het niet echt ordinair, ik heb er niet zo'n last van.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zie ik dit goed of ben ik toevallig in een niet representatief gebied van Tsjechië geweest? En als ik dit goed zie: Komt dat door het communisme? Aangezien het communisme geen preutse moraal kende, wat het Nederlandse calvinisme wel kent. En is dit in meer communistische landen zo? Of komt het door de armoede?
Niet lang geleden in Praag geweest, en je hebt gelijk.

Waarom het zo is, geen idee; maar ik vind het absoluut niet erg.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zoals in Flodder: "Hey kijk Sjonnie, GEILE WIJVEN!"

Natuurlijk lopen er in Nederland ook wel dit soort vrouwen rond, alleen in mindere aantallen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:22:45 #15
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_38231332
Ik vind alle mooie meisjes mooi, maakt me niet uit waar ze vandaan komen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:25:49 #16
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_38231448
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef heixei het volgende:

[..]

Natuurlijk lopen er in Nederland ook wel dit soort vrouwen rond, alleen in mindere aantallen.
In Nederland komen mooie meisjes gewoon niet buiten beneden 15 graden Celsius.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:30:19 #17
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_38231614
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:25 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Waar komen ze toch vandaan?? (uit de Wieckse witte brouwerij misschien? )
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:10:43 #18
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_38232921
Het is in meer voormalige communistische landen zo. In Roemenië lopen ze er ook zo bij. (Behalve dan in Boekarest).

Volgens mij heeft het meerdere oorzaken. Waar de gemiddelde nederlandse winkelstraat dichtgeboetseerd is met kledingzaken/boetiekjes etc., heb ik dat in Roemenië nauwelijks gezien. Meer van die warenhuizen met een piepklein kledingzaakje die wat in de rekken heeft hangen. Grotere modezaken als H&M of desnoods een C&A heb je er niet echt. Wat ook wel humor is dat elke vrouw, maar dan ook elke, op plateauzolen loopt om langer over te komen. Scheelt soms een centimeter of 8.

En de moraal is er totaal anders. In elke disco/kroeg staat zo'n strippaal. En mijn Roemeense ex nam mij zelfs mee naar de locale striptenten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(om vervolgens boos te worden omdat ik naar de dames keek)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
pi_38233354
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:10 schreef Saabmobiel het volgende:
In elke disco/kroeg staat zo'n strippaal. En mijn Roemeense ex nam mij zelfs mee naar de locale striptenten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Pffff kat op het spek binden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:27:09 #20
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38233479
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef MrBean het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ligt er maar aan waar je bent. In het Noord oosten valt het wel mee (wat rijker gebied) en Praag is op zich gewoon standaard (alleen met mooiere vrouwen). Ik heb zelf stage gelopen in het noordoosten (in de buurt van Pardubice - Hradec Kralove).

Kom je echter Tsjechië binnen (de westkant waarschijnlijk), dan is het de Oostblokhoerenkledij best standaard. Maar de hoerenkleding is over het algemeen wat meer gewoon dan hier.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:09:22 #21
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38237052
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:25 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Dat ligt er ook weer aan waar je vertoeft. Mijn nichtje weigert stellig om ook maar warmere kleding aan te doen op een frisse dag en banjert zo in d'r rokje naar buiten.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:12:38 #22
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38237159
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:10 schreef Saabmobiel het volgende:
Het is in meer voormalige communistische landen zo. In Roemenië lopen ze er ook zo bij. (Behalve dan in Boekarest).

Volgens mij heeft het meerdere oorzaken. Waar de gemiddelde nederlandse winkelstraat dichtgeboetseerd is met kledingzaken/boetiekjes etc., heb ik dat in Roemenië nauwelijks gezien. Meer van die warenhuizen met een piepklein kledingzaakje die wat in de rekken heeft hangen. Grotere modezaken als H&M of desnoods een C&A heb je er niet echt. Wat ook wel humor is dat elke vrouw, maar dan ook elke, op plateauzolen loopt om langer over te komen. Scheelt soms een centimeter of 8.

En de moraal is er totaal anders. In elke disco/kroeg staat zo'n strippaal. En mijn Roemeense ex nam mij zelfs mee naar de locale striptenten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Een ander moraal, een andere cultuur, een andere manier van leven waar het dragen van zulke kleding als de TS beschrijft als redelijk normaal wordt geacht dus. Denk idd dat het er wel mee te maken heeft waar je woont.

Zo hoor ik ook vaker dat bijv. de Italiaanse dames er altijd zo netjes en verzorgd uitzien in vergelijking met de doorsnee Nederlandse vrouw. Dat ze daar meer tijd besteden aan hun uiterlijk dan we hier doen.
(Un)masking for the greater good.
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 17:18:32 #23
25682 2cv
Niet subtiel
pi_38237389
Het viel mij op dat de Tsjechische (Praagse) dames gemiddeld grotere tieten hadden dan de Nederlandse.

Nee, niet gemeten of gevoeld, gewoon een schatting op het oog.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:19:12 #24
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38237420
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef 2cv het volgende:
Het viel mij op dat de Tsjechische (Praagse) dames gemiddeld grotere tieten hadden dan de Nederlandse.

Nee, niet gemeten of gevoeld, gewoon een schatting op het oog.
Dikke tieten en een lekker kontje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Komt door het bier.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:07:30 #25
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_38239119
Oke, dit gaat nergens meer over... Althans, niet in cultureel opzicht. Ik twijfel of ik het naar PUB zal schoppen, maar dat wil ik zelfs dat forum niet aandoen..
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop