Ik snap het niet echt..quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik kan me ook niet iets herinneren wat erg grappig was en opzich wel een blunder van een gast. Gingen we met ons team als seizoenafsluiter onbeperkt steengrillen in een restaurant. En dan doen ze bij een nieuwe steen zout erop. Dus één lolbroek denk ik draai dat dopje los kan je lachen. Maar die gozer die daar werkt heeft natuurlijk veel vaker van die teams met lolbroeken gehad. Dus wij kijken wat er gebeurt. Hij legt de steen neer pakt de zout doet zijn duim op de deksel voor een gedeelte en strooit er zout op en legt het weer neer. Erg grappig was dat dat die lolbroek zijn standaard grapje mislukte.
En die mensen noem je nog steeds vrienden?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:38 schreef DayFairy het volgende:
[..]
Beetje offtopic misschien maar dat doen twee vrienden van ons in cafe ook nog al eens. Sindsdien zorgen we ervoor dat we zelf het bij elkaar gelegde geld afgeven aan de kassa met de vriendelijke mededeling dat het wisselgeld voor de betreffende barmannen is.
Nou, gewoon...Een gast die lollig probeert te zijn, terwijl de bediening die grap allang kent. Uit voorzorg drukt de ober zijn vinger op het dopje, omdat hij weet dat er regelmatig mensen zijn die het dopje losdraaien met als risico dat het hele zoutvaatje over de steen heengaat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik snap het niet echt..
Dat zou ik geweest kunnen zijn. Ik ben fan van verse (sinaasappel)sap en cappuccino. Soms gaat m'n voorkeur uit naar sap en soms naar cappuccino. Sap uit pak/fles is een dikke no/no voor mij.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:11 schreef Chielus het volgende:
Een die ik al zo vaak heb meegemaakt;
Gast; Heeft u Verse Jus d'Orange.
Ik; Nee helaas, alleen uit fles.
Gast; Oh doe dan maar een Cappucino...
Ik:(Soms denk ik gewoon dat ze je gewoon willen pesten).
Dat is ook helemaal niet vreemd. Naast het feit dat het uit pak minder lekker is staat de prijs ook totaal niet in verhouding. ¤1,75 oid voor een glaasje sap uit pakquote:Op donderdag 1 juni 2006 03:03 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Dat zou ik geweest kunnen zijn. Ik ben fan van verse (sinaasappel)sap en cappuccino. Soms gaat m'n voorkeur uit naar sap en soms naar cappuccino. Sap uit pak/fles is een dikke no/no voor mij.
Dus ik vind het niet zo heel vreemd.
Inderdaad... die bagger hoef ik ook niet. Als ik sinaasappelsap uit pak wil ga ik wel naar de supermarktquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:34 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet vreemd. Naast het feit dat het uit pak minder lekker is staat de prijs ook totaal niet in verhouding. ¤1,75 oid voor een glaasje sap uit pak![]()
Da's geen blunder, zolang ze het fatsoenlijk vraagt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:36 schreef Loontjah het volgende:
Ook een blunder: een deftige vrouw wou weten wat een tosti was![]()
Nerdjequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:49 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Inderdaad... die bagger hoef ik ook niet. Als ik sinaasappelsap uit pak wil ga ik wel naar de supermarktBeetje vreemd dat zo'n nerdje raar staat te kijken als je iets anders bestelt omdat ze geen verse sinaasappelsap hebben.
Ah dus je bedoelt specifiek van verse sinaasappelsap naar capuccino? Dat verandert de zaakquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef Chielus het volgende:
[..]
Nerdje![]()
![]()
Ik heb alleen bedoeld dat ik het al zo vaak mee gemaakt heb, dat ik het opvallend vind worden. Het veranderen naar deze combinatie. Ik ben echt niet te beroerd om voor jou een Cappucino te gaan maken hoor.
Yep....quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:03 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Ah dus je bedoelt specifiek van verse sinaasappelsap naar capuccino? Dat verandert de zaak
Bij mij wisselen verse jus en cappuccino stuivertje afhankelijk van bui. Dus als ik trek in jus heb en die blijkt niet vers te zijn dan ga ik voor cappuccinoquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef Chielus het volgende:
[..]
Nerdje![]()
![]()
Ik heb alleen bedoeld dat ik het al zo vaak mee gemaakt heb, dat ik het opvallend vind worden. Het veranderen naar deze combinatie. Ik ben echt niet te beroerd om voor jou een Cappucino te gaan maken hoor.
Zo'n quicklunch is echt iets voor mij! Waar is dat ergens?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:36 schreef Loontjah het volgende:
Hele lap tekst met o.a. het quicklunch verhaal
Ja. Behalve dat zijn het erg leuke mensen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En die mensen noem je nog steeds vrienden?
als mensen dat bij mij doen, ben ik zo vrij om het hele dienblad over ze heen te gooienquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:35 schreef Pune het volgende:
Ik liep eens op een borrel met een plateau vol champagneflutes op 1 hand om alle 50 gasten van een glaasje te voorzien. Terwijl ik me half naar een gast toebuig om een afwijkend aperitief als bestelling aan te nemen, begint een onverlaat aan mijn andere kant zo hup, de glaasjes van mijn blad af te pikken. Evenwicht weg, dienblad kantelt, helaas champagne over zijn pak en een gespeelde geschokte blik van mij.
En ik heb eens meegemaakt dat een gast zich zo excessief volgoot met wijn dat hij aan tafel ten overstaan van het gezelschap en bediening, moest kotsen.
"Hier, een emmertje."
Of misschien durft de rest ook niet zo goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:13 schreef DayFairy het volgende:
Ik ben alleen niet zo dapper in het confronteren van mensen vandaar dat er nog niets van gezegd is.
En blijkbaar ben ik ook de enige die zich er aan stoort of de rest vind het niet boeiend genoeg om er iets van te zeggen.
Vriendin van me die in een restaurant heeft gewerkt heeft sindsdien de helft van alle restaurants afgeschreven omdat ze overal dezelfde heel- en halffabrikaten proeft.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:58 schreef huize het volgende:
Ow en jij geloofd dat die overal nog zelf word gemaakt zeker.![]()
Verassing, tenzij jij in een wat klassieker en duurder restaurant zit, kun je ervan uitgaan dat heel veel halffabricaten en heelfabricaten worden gebruikt.
Ik ken het probleem. Al die tenten waar je meteen merkt welke trucjes ze gebruiken. Vis of vlees uit steamers, kan en klare sauzen, je gaat het gewoon herkennen als je zelf in keukens gewerkt heb. In eetcafes en dergelijke maakt het mij ook eigenlijk niet meer uit, maar in sommige restaurant kan ik echt teleurgesteld zijn...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef gronk het volgende:
[..]
Vriendin van me die in een restaurant heeft gewerkt heeft sindsdien de helft van alle restaurants afgeschreven omdat ze overal dezelfde heel- en halffabrikaten proeft.![]()
Ze kende het zeker alleen als croquemonsieur...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:36 schreef Loontjah het volgende:
Ook een blunder: een deftige vrouw wou weten wat een tosti was![]()
Ik ben niet zozeer teleur gesteld in de restaurants, maar in de mensen die deze troep blijven accepteren in restaurants.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Al die tenten waar je meteen merkt welke trucjes ze gebruiken. Vis of vlees uit steamers, kan en klare sauzen, je gaat het gewoon herkennen als je zelf in keukens gewerkt heb. In eetcafes en dergelijke maakt het mij ook eigenlijk niet meer uit, maar in sommige restaurant kan ik echt teleurgesteld zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |