Anders doe je gewoon even niet zo irritantquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders vind ik het niet echt kut, maar wel apart.
Misschien doe ik dat ook niet meer, of zo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon even niet zo irritant.
Wie zegt dat ik dat doe? Ik wilde alleen maar mentale ondersteuning bieden hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders bied je even warez aan aan een mod.
Misschien vroeg hij zich alleen af of hij mij daarbij moest helpen, of zo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders bied je even warez aan aan een mod.
Niks OFZO, gewoon helemaal niet meer. Anders word ik er helemaal gek van!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook niet meer, of zo?
Inderdaad! Ik ga toch geen warez aanbieden!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien vroeg hij zich alleen af of hij mij daarbij moest helpen, of zo?
Nee, doe je niet meer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook niet meer, of zo?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niks OFZO, gewoon helemaal niet meer. Anders word ik er helemaal gek van!
Zei ik nu anders?.
Anders ken ik het hele nummer niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:45 schreef Airelle het volgende:
Vinden jullie ROOD van Marco B. ook zó kut?
Zo, nu quote ik ook eens een fout van jou.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:03 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[i]Hé Bupie!Leuk dat je weer eens kijkt naar mij en ik vind jou ook érg leuk! Nou, doei!
![]()
[/url]
Niet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo, nu quote ik ook eens een fout van jou.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet!Ik ben sneller dan jij!
Kijk maar. Het is al verbeterd in jouw quote.
Nooit!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Vuilak.
Je zette [/url] gewoon terug in plaats van [/i].
Valsspeler. Geef gewoon toe dat ik sneller was.
Trek dan ook sokken aan!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef Airelle het volgende:
Ik heb koude voeten, bah!
Nu kan ik er natuurlijk op wachten dat iemand gaat zeggen dat ik er niks van snap, en dat je als man juist moet zorgen dat vrouwen kledingstukken uittrekken, en niet dat ze iets aantrekken.quote:
ja, ben je homo ofzo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu kan ik er natuurlijk op wachten dat iemand gaat zeggen dat ik er niks van snap, en dat je als man juist moet zorgen dat vrouwen kledingstukken uittrekken, en niet dat ze iets aantrekken.![]()
Nee, ik ben gewoon (te) aardig voor vrouwen, in de hoop dat ze vanwege mijn uitzonderlijke zorgzaamheid op me vallenquote:
Nou, laat dan die sokken maar uit en krijg het lekker koud!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:13 schreef Airelle het volgende:
Vrouwen vallen niet op zorgzaamheid, keihard moet je zijn!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |