En een stuk breder wschlk...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:17 schreef cafca het volgende:
Waarschijnlijk ziet ze er nu uit als een brave huisvrouw
Penetration?quote:Wie dit:
[afbeelding]
Wowquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
damn een The Adverts vraag gemist
@GLO:voor jou :http://www.bbc.co.uk/totp2/features/wallpaper/images/1024/adverts.jpg
een mooie wallpaper van Gaye
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:19 schreef GLO het volgende:
[..]
En een stuk breder wschlk...![]()
[..]
Penetration?
* Uzumaki_Naruto heeft hem ook ingesteld als wallpaperquote:
Ah, The Rezillos > Revillosquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:27 schreef cafca het volgende:
Geen Human League.
Deze punkband veranderde haar naam door van een z een v te maken.
Ja idd. Typisch Engels koppie blijkbaarquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:25 schreef Charmian het volgende:
Het zal we niet goed zijn maar The Human League? Omdat die dame in het midden op één van de zangeressen lijkt dus
Een pak? Ga je carnaval vieren?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:45 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een pak gekocht
En ik heb voorlopig even geen idee wat betreft de vraag
Toch niet onopgemerkt gebleven. Door de pers erg goed ontvangen iig. Ook AMG beloont drie van de vier met 4 tot 5 sterren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:43 schreef cafca het volgende:
Zegt me niks, die titels
Nee, mijn zusje gaat volgende maand trouwen.quote:
quote:
quote:On his second full-length as, producer/mixologist/computer kid KH further f*cks with the notion that turntablism and electronica are essentially "nothing more than" computer music. While it's true that all the rhythms, melodies, and harmonies here are collaged samples combined with turntable wizardry, uninformed listeners would be hard-pressed to find anything but a few drum loops that sound as if they were composed and recorded by a band. For starters, on his opener, "Glue of the World," acoustic guitars, zithers, harps, and string basses wander around a minor-key riff that is augmented by a slip 'n' slide hip-hop rhythm with a sharp, in-your-face, drum-'n'-no-bass interlude. The track is a weave; it blends new age, acoustic jazz, and flamenco music in a golden braid that is heavenly.
quote:Spawned from the urge to do something apart from his post-rock band Fridge, KH'sproject balances organic and programmed sounds.
ikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:22 schreef GLO het volgende:
Zijn er überhaupt nog Trviaspelers over die 'm NIET opgezocht hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |