Jawel.. er is tenminste nu wel leven in de brouwerijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
klaagdannietzo.nl
The Rootsclub en The Lazy Sunday Dream.. zelf ook wat meespelen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:25 schreef GLO het volgende:
Wie ga je daar zien?
Duh, jij was toch weg? Toen ging ik ook maar weerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:37 schreef Prep2Fight het volgende:
En wie is er weer te laat.. mijn pa's idool nog wel
Duh, dat was ik ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Duh, jij was toch weg? Toen ging ik ook maar weer![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:42 schreef GLO het volgende:
David Lindley
Dat is alvast waarquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:52 schreef cafca het volgende:
Ook een bekende kop...
Vandaag gestorven aan een hartinfarct.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:00 schreef GLO het volgende:
Desmond 'R.I.P.' Dekker
Was het vandaag? Dat werd me in de overlijdensberichten niet duidelijk. Ik kreeg daaruit het idee dat het gisteren was gebeurd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vandaag gestorven aan een hartinfarct.
GLO +1
Ik heb Ceefax van de BBC gechecked, tenzij het daar al een dag staat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Was het vandaag? Dat werd me in de overlijdensberichten niet duidelijk. Ik kreeg daaruit het idee dat het gisteren was gebeurd.
Die heb ik ook gelezen, maar daarn wordt geen datum genoemd. Het bericht zelf dateert van 1 uur vanmiddag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb Ceefax van de BBC gechecked, tenzij het daar al een dag staat.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:11 schreef cafca het volgende:
Ziet er weer uit als een band die ik zou moeten kennen... The Adverts?
Je hebt gelijk GLO, zie onderstaand bericht uit de Leeuwarder Courant:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Die heb ik ook gelezen, maar daarn wordt geen datum genoemd. Het bericht zelf dateert van 1 uur vanmiddag.
quote:Reggae-legende Desmond Dekker overleden
anp | Gepubliceerd op 26 mei 2006, 10:40
Laatst bijgewerkt op 26 mei 2006, 10:51
LONDEN - De reggae-legende Desmond Dekker is op 64-jarige leeftijd overleden. Dat maakte zijn manager vrijdag bekend, aldus de BBC. Dekker overleed aan een hartaanval in de nacht van woensdag op donderdag.
De van oorsprong Jamaicaanse Dekker was niet ziek en voelde zich woensdag nog prima, zei zijn manager, Delroy Williams. Dekker laat een dochter en een zoon na. De zanger was onder meer bekend van de ska-hits The Israelites, Shanty Town, Writing on the Wall en Unity.
Hij verwierf in de jaren zestig internationale bekendheid en was daarmee volgens Williams de eerste reggae-legende ooit. ,,Toen hij The Israelites uitbracht, had niemand nog van Bob Marley gehoord'', aldus Williams.
De ska-artiest zou in juni nog optreden op het Respect-festival in Praag en had meerdere optredens door heel Europa gepland. ,,Hij keek erg naar de tour uit en was ook fit'', zei Williams. Dekker werd op 16 juli 1941 geboren onder de naam Desmond Adolphus Dacres. Hij verloor op jonge leeftijd zijn ouders en begon als tiener met muziek maken.
En een stuk breder wschlk...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:17 schreef cafca het volgende:
Waarschijnlijk ziet ze er nu uit als een brave huisvrouw
Penetration?quote:Wie dit:
[afbeelding]
Wowquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
damn een The Adverts vraag gemist
@GLO:voor jou :http://www.bbc.co.uk/totp2/features/wallpaper/images/1024/adverts.jpg
een mooie wallpaper van Gaye
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:19 schreef GLO het volgende:
[..]
En een stuk breder wschlk...![]()
[..]
Penetration?
* Uzumaki_Naruto heeft hem ook ingesteld als wallpaperquote:
Ah, The Rezillos > Revillosquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:27 schreef cafca het volgende:
Geen Human League.
Deze punkband veranderde haar naam door van een z een v te maken.
Ja idd. Typisch Engels koppie blijkbaarquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:25 schreef Charmian het volgende:
Het zal we niet goed zijn maar The Human League? Omdat die dame in het midden op één van de zangeressen lijkt dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |