Die heb ik net gekeken. Erg goede/leuke (vooral leuk) docu, maar god wat ergerde ik me aan die johnny.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik denk niet dat het hier thuishoort maar als je nog een leuke documentaire wil zien dan moet je zometeen om 22:45 op Ned.1 naar de donderdag documentaire over Haagse Johnny kijken, een rasechte Hagenees die een growshop-imperium wil opbouwen om zo flink wat geld te verdienen maar of dat ook echt gaat lukken?
Ik heb wat voorstukjes gezien en dat zag er best grappig uit...
Mijn reeks blijft vooralsnog gehandhaafdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:32 schreef Sokolsky het volgende:
Hey, daar gaat mijn reeks van één keer stemmen per ronde...
Als daar een leesbare titel bij had gestaan, had ik me gerealiseerd dat ik 'm hier had liggen en voor een tie-breaker kunnen zorgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De tweede ronde
2. The Fog Of War: Eleven Lessons From The Life Of Robert S. Mcnamara 2 (8.3/5204) - 2 (8.3/1722) Chelovek S Kino-Apparatom
Nope, is niet langsgekomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef cwk het volgende:
[..]
Geen zin om door topic te scrollen, maar vraag me af of Shake Hands with the devil is opgenomen. Was ook indrukwekkend.
Kan ik nog mooi even doorkijken.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Even een update: ik heb de grootst mogelijke problemen met mijn internet en ben momenteel maar sporadisch online. Ik weet nog niet wanneer ik deze ronde ga dichtgooien.
* RuneRose is een meeloper.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:40 schreef Sai het volgende:
1. No Direction Home: Bob Dylan - Woodstock maar allebei erg tof
2. Hoop Dreams - Metallica: Some Kind Of Monster
Het internet is mij in ieder geval gunstig gestemd. We gaan maandagavond door naar de kwartfinales.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb de volgende ronde voor komende maandag in de planning staan, als het internet en overige opperwezens mij gunstig gestemd zijn...
Ik probeer wat titels er tussendoor te gooien voor het plebs.quote:
Over Hoop Dreams van IMDb:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:35 schreef cwk het volgende:
Maak die zin eens leesbaar Gorro, ben benieuwd wat je bedoeld.
En ook dit jaar was het voor het grootste deel van de critici en documentaire makers onbegrijpelijk dat Grizzly Man geen nominatie kreeg en zelfs niet op de shortlist van 15 documentaires stond.quote:This film helped change the rules for how the Academy of Motion Picture Arts & Sciences hands out Academy Awards for Documentary work. When this film failed to get an nomination for Best Documentary, even though it was nominated for Best Film Editing, Entertainment Weekly magazine ran a story about how the organization voted for documentary nominations. They discovered that not only were most of the people voting not documentary filmmakers but that they actually worked against giving this film a nomination. As a result, the rules were changed so that documentary filmmakers actually vote in this category.
Ik dacht altijd dat jij een filmliefhebber was, blijkbaar verkeerd gezien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo. Ik kijk zelden docu's, maar deze twee heb ik toevallig gezien. En als dit het beste van het beste is, dan heb ik weinig gemist. Hoop Dreams dan maar.
Ik heb alle genomineerden van het afgelopen jaar gezien, en het slaat totaal nergens op. Murderball is gewoon een mtv-docu. Street Fight, Darwin's Nightmare en Enron waren dan weer heel speciaal, vooral de eerste 2. Maar juist de enige niet zo boeiende wonquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:49 schreef Gorro het volgende:
[..]
Over Hoop Dreams van IMDb:
[..]
En ook dit jaar was het voor het grootste deel van de critici en documentaire makers onbegrijpelijk dat Grizzly Man geen nominatie kreeg en zelfs niet op de shortlist van 15 documentaires stond.
Want?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:39 schreef JelleS het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een filmliefhebber was, blijkbaar verkeerd gezien.
Ik heb hem dit weekend gewoon bij de Filmclub gehuurd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bedankt Zzz
Als ik ooit mijn handen op de winnaar weet te leggen, ga ik hem zeker kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |