Mijn reeks blijft vooralsnog gehandhaafdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:32 schreef Sokolsky het volgende:
Hey, daar gaat mijn reeks van één keer stemmen per ronde...
Als daar een leesbare titel bij had gestaan, had ik me gerealiseerd dat ik 'm hier had liggen en voor een tie-breaker kunnen zorgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De tweede ronde
2. The Fog Of War: Eleven Lessons From The Life Of Robert S. Mcnamara 2 (8.3/5204) - 2 (8.3/1722) Chelovek S Kino-Apparatom
Nope, is niet langsgekomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef cwk het volgende:
[..]
Geen zin om door topic te scrollen, maar vraag me af of Shake Hands with the devil is opgenomen. Was ook indrukwekkend.
Kan ik nog mooi even doorkijken.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Even een update: ik heb de grootst mogelijke problemen met mijn internet en ben momenteel maar sporadisch online. Ik weet nog niet wanneer ik deze ronde ga dichtgooien.
* RuneRose is een meeloper.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:40 schreef Sai het volgende:
1. No Direction Home: Bob Dylan - Woodstock maar allebei erg tof
2. Hoop Dreams - Metallica: Some Kind Of Monster
Het internet is mij in ieder geval gunstig gestemd. We gaan maandagavond door naar de kwartfinales.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb de volgende ronde voor komende maandag in de planning staan, als het internet en overige opperwezens mij gunstig gestemd zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |