abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39293603
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:51 schreef MeneerMuis het volgende:
Zeker weten

Toch goed dat die gepakt is, al vraag ik me af hoe die dit land heeft kunnen ontvluchten?
Zeker goed. Vind het een zeer sterk staaltje van OM en politie.

Hij heeft vermoedelijk kort voordat groot nationaal alarm werd geslagen en zeker voordat hij internationaal gesignaleerd werd kennelijk het vliegtuig kunnen pakken...waarschijnlijk in een naburig land van Nederland... De vogel was dus net op tijd gevlogen voordat internationaal bekend werd dat de man aangehouden moest worden. Kan gebeuren...

Mischien is hij in Duitsland op het vliegtuig gestapt.., want zijn auto werd daar begin mei gevonden....

We zullen de komende tijd waarschijnlijk wel meer gaan horen....

Maar eerst ff afwachten of partijen het eens kunnen worden over uitlevering, er is immer geen uitleveringsverdrag met Brazilie.

Wordt ongetwijfeld vervolgd...

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 27-06-2006 19:51:28 ]
pi_39294151
Ben wel benieuwd wat hij nou eigenlijk gedaan heeft.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:17:19 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_39294249
Toch Zuid-Amerika.........
Ben benieuwd hoe/waarvan hij zichzelf in leven heeft weten te houden daar.

Zouden papa en mama toch een Luxemburgse of Zwitserse bankrekening hebben waar JFS gebruik van kon maken??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_39295408
Ik ben benieuwd hoe iemand die vast zat aan een paspoort kan komen. Dat lijkt me de cruciale vraag.

Verder kan je wel een of ander zwart baantje vinden in heel de wereld of heeft hij een vriendin op gescharreld met knaken
pi_39295676
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:17 schreef Leandra het volgende:
Toch Zuid-Amerika.........
Ben benieuwd hoe/waarvan hij zichzelf in leven heeft weten te houden daar.

Zouden papa en mama toch een Luxemburgse of Zwitserse bankrekening hebben waar JFS gebruik van kon maken??
Dat klinkt vrij aannemelijk. Maar wie weet kon hij daar zichzelf ook wel redden. Immers niemand kent hem daar. En hij was ook graag portier in het uitgaansleven....

Maar met een creditcard kom je ook een eind. Zelfs als die van iemand anders is. ...De jongen zal slim genoeg zijn om zich te redden...

Maar ja, Leandra had ik niet stiekem gelijk dat ze hem toch zouden pakken....
pi_39295681
Op de Staatstelevisie noemde ze hem net Johan S. en had hij een balk voor zijn ogen.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_39295780
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:55 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Op de Staatstelevisie noemde ze hem net Johan S. en had hij een balk voor zijn ogen.
Ja dat komt wel heel hypocriet over. Maar de media hebben zich ook aan de wet te houden. Nu hij is aangehouden, vervalt het opsporingsbelang en dienen de privacyregels van de verdachte te worden gerespecteerd......
pi_39333694
Hij was al weg voordat hij groot scheeps gezocht werd. Ik neem niet aan dat hij heeft gewacht tot zijn foto op de tv kwam. Dan nog moeten ze bij de luchthavens na kunnen gaan of hij er geweest is en zoja waar naar toe.
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:31:35 #59
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39334139
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar de media hebben zich ook aan de wet te houden. Nu hij is aangehouden,
het is geen wet maar volgens mij een onderling overeen gekomen gedrag. Min of meer vergelijkbaar met de periode dat men ook niets melde over de afkomst van bepaalde daders..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:38:27 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_39334435
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:13 schreef SCH het volgende:
Ben wel benieuwd wat hij nou eigenlijk gedaan heeft.
quote:
Morgen in Dagblad van het Noorden: 'Hij verdoofde ze met drugs en ging er gruwelijk op los'
The love you take is equal to the love you make.
pi_39339580
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]
Ja maar dat was ook maar van horen zeggen volgens mij.
pi_39341367
volgens mij zijn hier 2 topiques over
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:04:23 #63
3767 Herald
Come get some
pi_39345976
Telegraaf had ook een stuk over hem. Hij scheen weleens GHB te gebruiken, hoewel het artikel menigmaal vertelt dat meisjes hem zo knap vonden, dus best raar waarom ie dan die drug gebruikte. Er stond ook een foto bij van een bebaarde gozer met een balkje voor zijn ogen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_39348133
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:04 schreef Herald het volgende:
Telegraaf had ook een stuk over hem. Hij scheen weleens GHB te gebruiken, hoewel het artikel menigmaal vertelt dat meisjes hem zo knap vonden, dus best raar waarom ie dan die drug gebruikte. Er stond ook een foto bij van een bebaarde gozer met een balkje voor zijn ogen.
Die foto staat in de andere topic : paniekvoetval om verkrachter.

Zijn haar zit daar heel anders en heeft een licht baardje. Ik denk dat ik hem zo niet eens herkend zou hebben...Toch knap dat politie hem daar wel heeft gevonden..
pi_39348307
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:04 schreef Herald het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/p5.jpg

artikel
pi_39363423
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zeker een denkbaar scenario. Verblijft waarschijnlijk dan wel buiten de EU en in een land dat geen uitleveringsverdrag heeft met Nederland.

Maar ja, er zal dan toch wel eens contact moeten zijn met het thuisfront. Vraag me dus af of de telefoon en Email bij zijn ouders worden afgetapt. En post laat ook sporen achter....
In de telegraaf van vandaag staat idd dat bronnen melden dat hij zichzelf verried door met Nederland ( thuisfront?) te bellen.... Ik had dat dus al eerder verwacht. Die kans vond ik ook wel vrij groot aanwezig.

Update: bndestem van vandaag meldde dat hij zich met de E-mail verried.

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 29-06-2006 19:34:03 ]
pi_39364435
toeristen visum staat ergens in de krant vanwege een meid.
pi_39365139
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:16 schreef moi_vietje het volgende:
toeristen visum staat ergens in de krant vanwege een meid.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld

Wil je ff toelichten?

Update ik begrijp het al, bnde stem gelezen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:42:17 #69
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39367540
quote:
Ah, een valse baard! Daarom herkenden ze hem niet!
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39367666
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:42 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ah, een valse baard! Daarom herkenden ze hem niet!
Baardje ziet idd valserig uit........(maar hij is wel echt hoor )

Maar ik vind wel dat ie een rare bril op heeft....
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:39:46 #71
16329 Fidelio
Semper fide
pi_39384220
J
quote:
ohan S. opgepakt na versturen e-mails
Uitgegeven: 30 juni 2006 08:21
Laatst gewijzigd: 30 juni 2006 08:48
AMSTERDAM - De 25-jarige Johan S., die maandag is aangehouden in Brazilië op verdenking van het verkrachten van zeker vier mensen, is tegen de lamp gelopen door zijn internetgedrag. S. stuurde e-mails vanuit internetcafés naar familie en vrienden en liet daardoor digitale sporen na.

Dat schrijft De Telegraaf vrijdag. De krant heeft S. bezocht in zijn Braziliaanse cel.

S. heeft volgens De Telegraaf 'langdurig' rondgezworven in de binnenlanden van Brazilië en Colombia. De Braziliaanse rechercheur die de verhoren leidt verbaast zich in de krant over S., die als een 'briljante, maar knettergekke charlatan' wordt bestempeld. "Hij geeft ontwijkende, glibberige antwoorden en spreekt zichzelf voortdurend tegen."

Geweld

S. werd sinds april internationaal gezocht, nadat het OM een opsporingsbevel had uitgedaan. Vanwege de ernst van het geweld dat S. gebruikte bij de verkrachtingen en de vrees voor herhaling, besloot het OM S. in het bericht bij zijn volledige naam te noemen en hem herkenbaar in beeld te brengen.

Nederland zal de Braziliaanse autoriteiten vragen S. uit te leveren. Het Zuid-Amerikaanse land heeft geen uitleveringsverdrag met Nederland en is daarom niet verplicht gehoor te geven aan het verzoek.

Uitlevering

De advocaat van S., Jeroen Soeteman, zegt vrijdag in het Algemeen Dagblad dat zijn cliënt uitgeleverd wil worden en wil worden berecht in Nederland. Daarmee wil S. voorkomen dat hij langdurig in een volle Braziliaanse gevangenis belandt
Chemisch castreren en levenslang opsluiten die jongen!!
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
  vrijdag 30 juni 2006 @ 14:17:40 #72
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_39391539
Laat hem een jaar zitten in die Brazilliaanse cel, dat overleeft hij nooit.

Heb er laatst een reportage over gelezen, het is echt de hel op aarde daar.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 14:23:45 #73
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_39391738
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Maar met een creditcard kom je ook een eind. Zelfs als die van iemand anders is. ...De jongen zal slim genoeg zijn om zich te redden...
Met een creditcard ben je de lul zodra je ergens een betaling doet, zowel met je eigen kaart (als je gezocht wordt) als met de kaart van iemand anders (die meteen aan de winkelier aangeeft dat het een om een gestolen kaart gaat).
pi_39421301
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Met een creditcard ben je de lul zodra je ergens een betaling doet, zowel met je eigen kaart (als je gezocht wordt) als met de kaart van iemand anders (die meteen aan de winkelier aangeeft dat het een om een gestolen kaart gaat).
Ik bedoel niet een gestolen kaart. Daarmee val je geheid door de mand......
Ik bedoel bijvoorbeeld een geleende kaart van een bekende (geen familie).......

Maar ja in de krant las ik ook dat hij mailde met zijn moeder......Ik had eerder in mijn post al gewaarschuwd dat de kans wel erg groot was dat zijn ouders zouden worden getapt.....

Ik begrijp ook niet dat iemand dan zo het schip in kan gaan.....
pi_39422471
Hij is toch niet zo slim he? Hij vlucht naar Brazilie en komt daar in de bak zonder uitleveringsverdrag.

Weet je hoe erg het in die gevangenissen is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')