Zeker goed. Vind het een zeer sterk staaltje van OM en politie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:51 schreef MeneerMuis het volgende:
Zeker weten
Toch goed dat die gepakt is, al vraag ik me af hoe die dit land heeft kunnen ontvluchten?
Dat klinkt vrij aannemelijk. Maar wie weet kon hij daar zichzelf ook wel redden. Immers niemand kent hem daar. En hij was ook graag portier in het uitgaansleven....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:17 schreef Leandra het volgende:
Toch Zuid-Amerika.........
Ben benieuwd hoe/waarvan hij zichzelf in leven heeft weten te houden daar.
Zouden papa en mama toch een Luxemburgse of Zwitserse bankrekening hebben waar JFS gebruik van kon maken??
Ja dat komt wel heel hypocriet over. Maar de media hebben zich ook aan de wet te houden. Nu hij is aangehouden, vervalt het opsporingsbelang en dienen de privacyregels van de verdachte te worden gerespecteerd......quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:55 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Op de Staatstelevisie noemde ze hem net Johan S. en had hij een balk voor zijn ogen.
het is geen wet maar volgens mij een onderling overeen gekomen gedrag. Min of meer vergelijkbaar met de periode dat men ook niets melde over de afkomst van bepaalde daders..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar de media hebben zich ook aan de wet te houden. Nu hij is aangehouden,
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:13 schreef SCH het volgende:
Ben wel benieuwd wat hij nou eigenlijk gedaan heeft.
quote:Morgen in Dagblad van het Noorden: 'Hij verdoofde ze met drugs en ging er gruwelijk op los'
Die foto staat in de andere topic : paniekvoetval om verkrachter.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:04 schreef Herald het volgende:
Telegraaf had ook een stuk over hem. Hij scheen weleens GHB te gebruiken, hoewel het artikel menigmaal vertelt dat meisjes hem zo knap vonden, dus best raar waarom ie dan die drug gebruikte. Er stond ook een foto bij van een bebaarde gozer met een balkje voor zijn ogen.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/p5.jpgquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:04 schreef Herald het volgende:
Telegraaf had ook een stuk over hem. Hij scheen weleens GHB te gebruiken, hoewel het artikel menigmaal vertelt dat meisjes hem zo knap vonden, dus best raar waarom ie dan die drug gebruikte. Er stond ook een foto bij van een bebaarde gozer met een balkje voor zijn ogen.
In de telegraaf van vandaag staat idd dat bronnen melden dat hij zichzelf verried door met Nederland ( thuisfront?) te bellen.... Ik had dat dus al eerder verwacht. Die kans vond ik ook wel vrij groot aanwezig.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker een denkbaar scenario. Verblijft waarschijnlijk dan wel buiten de EU en in een land dat geen uitleveringsverdrag heeft met Nederland.
Maar ja, er zal dan toch wel eens contact moeten zijn met het thuisfront. Vraag me dus af of de telefoon en Email bij zijn ouders worden afgetapt. En post laat ook sporen achter....
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeldquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:16 schreef moi_vietje het volgende:
toeristen visum staat ergens in de krant vanwege een meid.
Ah, een valse baard! Daarom herkenden ze hem niet!quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:55 schreef BobRooney het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/p5.jpg
artikel
Baardje ziet idd valserig uit........(maar hij is wel echt hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:42 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ah, een valse baard! Daarom herkenden ze hem niet!
Chemisch castreren en levenslang opsluiten die jongen!!quote:ohan S. opgepakt na versturen e-mails
Uitgegeven: 30 juni 2006 08:21
Laatst gewijzigd: 30 juni 2006 08:48
AMSTERDAM - De 25-jarige Johan S., die maandag is aangehouden in Brazilië op verdenking van het verkrachten van zeker vier mensen, is tegen de lamp gelopen door zijn internetgedrag. S. stuurde e-mails vanuit internetcafés naar familie en vrienden en liet daardoor digitale sporen na.
Dat schrijft De Telegraaf vrijdag. De krant heeft S. bezocht in zijn Braziliaanse cel.
S. heeft volgens De Telegraaf 'langdurig' rondgezworven in de binnenlanden van Brazilië en Colombia. De Braziliaanse rechercheur die de verhoren leidt verbaast zich in de krant over S., die als een 'briljante, maar knettergekke charlatan' wordt bestempeld. "Hij geeft ontwijkende, glibberige antwoorden en spreekt zichzelf voortdurend tegen."
Geweld
S. werd sinds april internationaal gezocht, nadat het OM een opsporingsbevel had uitgedaan. Vanwege de ernst van het geweld dat S. gebruikte bij de verkrachtingen en de vrees voor herhaling, besloot het OM S. in het bericht bij zijn volledige naam te noemen en hem herkenbaar in beeld te brengen.
Nederland zal de Braziliaanse autoriteiten vragen S. uit te leveren. Het Zuid-Amerikaanse land heeft geen uitleveringsverdrag met Nederland en is daarom niet verplicht gehoor te geven aan het verzoek.
Uitlevering
De advocaat van S., Jeroen Soeteman, zegt vrijdag in het Algemeen Dagblad dat zijn cliënt uitgeleverd wil worden en wil worden berecht in Nederland. Daarmee wil S. voorkomen dat hij langdurig in een volle Braziliaanse gevangenis belandt
Met een creditcard ben je de lul zodra je ergens een betaling doet, zowel met je eigen kaart (als je gezocht wordt) als met de kaart van iemand anders (die meteen aan de winkelier aangeeft dat het een om een gestolen kaart gaat).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar met een creditcard kom je ook een eind. Zelfs als die van iemand anders is. ...De jongen zal slim genoeg zijn om zich te redden...
Ik bedoel niet een gestolen kaart. Daarmee val je geheid door de mand......quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Met een creditcard ben je de lul zodra je ergens een betaling doet, zowel met je eigen kaart (als je gezocht wordt) als met de kaart van iemand anders (die meteen aan de winkelier aangeeft dat het een om een gestolen kaart gaat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |