abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 01:53:11 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38220413
quote:
BRIELLE - De Brielse maker van het op internet gewraakte Housewitzfimpje komt uit een verzetsfamilie.

Het openingsbeeld van het filmpje 'Housewitz'.Eén familielid van de 23-jarige economiestudent werd op 8 maart 1945 zelfs gefusilleerd, een wraakactie van de Duitsers na een aanslag op een aantal hoogwaardigheidsbekleders bij de Woeste Hoeve, langs de weg van Apeldoorn naar Arnhem. Andere familieleden zaten gevangen in het Scheveningse Oranjehotel of lieten joden onderduiken.

Des te wranger lijkt het te zijn dat juist Briellenaar Dick T. begin vorig jaar een internetfimpje maakte met daarin tal van verwijzingen naar het Poolse vernietigingskamp Auschwitz. Het filpmje, Housewitz genaamd, maakt reclame voor een fictief technodansfeest dat op 4 mei plaats zou vinden op het terrein van het concentratiekamp.

De video bevat beelden van Nazi’s, concentratiekampgevangenen, opgestapelde lijken, barakken, een gaskamer en het transport van joden in een goederentrein. Boven de poort van het ’festivalterrein’ staat ’Tanzen macht Frei’, optredende dj’s zijn Michel der Heidi en Armin von Bauren.

De Briellenaar veroorzaakte met zijn fimpje een internationale rel, nadat een links naar zijn creatie op de veelbezochte website geenstijl.nl werd geplaatst. De redactie van die site deed dat om T. er niet mee weg te laten komen. Het Meldpunt Disriminatie Internet (MDI) deed echter aangifte tegen T. én geenstijl.

Volgens T. was het filmpje bedoeld als grap. Hij kwalificeert het als ’zeer, zeer zwarte humor’. Het Openbaar Ministerie in Rotterdam ziet er evenwel niet de humor van in en noemt het fimpje walgelijk. Overigens net als T.’s advocaat, R. Baumgardt. Die laatste vindt echter niet dat T. daarom meteen strafbaar is. Per slot van rekening was het niet de bedoeling van de student het fimpje wereldkundig te maken, laat staan dat hij een grote groep joden wilde beledigen.

De rechtbank oordeelde afgelopen woensdag dat T. wel degelijk heeft beledigd. Het is grievend en aanstootgevend voor overlevenden van de Tweede Wereldoorlog en daarmee dus beledigend, oordeelde de politierechter. T. moet daarom een werkstraf van 40 uur uitvoeren. Het OM had 60 uur geëist.
Belachelijk eigenlijk dat ze hier zo'n ophef over maken
Zodra Hans Teeuwen of Theo Maassen er grappen over gaat maken heeft iedereen er een paar euro voor over om de shows te zien en als iemand thuis een uitermate creatief idee uitwerkt tot een uiterst humorvol filmpje dan springt het MDI er weer bovenop
pi_38220443
beetje hypocriet allemaal... snap het ook niet echt
hoewel het filmpje bijzonder smakeloos en vooral humorloos is
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38220464
Vergeet Rob Muntz niet. Ophef, maar verder geen consequenties. Ik vind dit allemaal erg overdreven. Het lijkt een trend te worden, mensen worden steeds zeikeriger.
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 02:03:08 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38220566
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:56 schreef Steijn het volgende:
Vergeet Rob Muntz niet.
Idd, zelfde laken een pak
pi_38220617
Dat bepaalde nieuwsitems breder worden uitgemeten dan anderen is idd nogal krom. Het voorbeeld dat je aanhaalt met cabaretiers en dit filmpje is erg goed en zoals je al zegt meten met 2 maten.

Ik vind daarintegen wel dat iedereen die over de 14 jaar heen is (en dus enig cultureel besef dient te hebben) en die dit filmpje ook ergens maar grappig vindt een vieze waardeloze kutfiguur die ik het allerslechtste toewens in zijn pauperleven
pi_38220632
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:05 schreef vitalic het volgende:
Dat bepaalde nieuwsitems breder worden uitgemeten dan anderen is idd nogal krom. Het voorbeeld dat je aanhaalt met cabaretiers en dit filmpje is erg goed en zoals je al zegt meten met 2 maten.

Ik vind daarintegen wel dat iedereen die over de 14 jaar heen is (en dus enig cultureel besef dient te hebben) en die dit filmpje ook ergens maar grappig vindt een vies waardeloos kutfiguur die ik het allerslechtste toewens in zijn pauperleven
pi_38220648
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 02:34:52 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38221115
quote:
enig cultureel besef dient te hebben) en die dit filmpje ook ergens maar grappig vindt een vieze waardeloze kutfiguur die ik het allerslechtste toewens in zijn pauperleven
Kun je ook uitleggen waarom je zo neerbuigend doet over medemensen die wél de humor kunnen inzien van dit soort dingen ?
Bedoel..zonder humor is je overlevingskans en gelukkig oud worden in de wereld waarin je leeft sowieso klein.

Jij beticht mensen die dit leuk vinden dus van het niet hebben van cultureel besef? Hoezo?
pi_38221143
Heeft iemand die uitzending van Muntz in Wenen trouwens online staan?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 02:37:54 #10
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38221158
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:34 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Kun je ook uitleggen waarom je zo neerbuigend doet over medemensen die wél de humor kunnen inzien van dit soort dingen ?
Bedoel..zonder humor is je overlevingskans en gelukkig oud worden in de wereld waarin je leeft sowieso klein.

Jij beticht mensen die dit leuk vinden dus van het niet hebben van cultureel besef? Hoezo?
misschien omdat het in nazikringen populair is
pi_38221163
quote:
Ik vind daarintegen wel dat iedereen die over de 14 jaar heen is (en dus enig cultureel besef dient te hebben) en die dit filmpje ook ergens maar grappig vindt een vieze waardeloze kutfiguur die ik het allerslechtste toewens in zijn pauperleven
Ik vind het alleen al leuk omdat er zoveel ophef over is.
pi_38221190
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
misschien omdat het in nazikringen populair is
Des te meer een reden om het als een grap te zien. Gekke lui met die kale koppen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 02:40:24 #13
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38221200
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:39 schreef Steijn het volgende:

[..]

Des te meer een reden om het als een grap te zien. Gekke lui met die kale koppen.
dat is ook zo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 02:40:52 #14
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38221207
Bekijk dit filmpje eens Hits of the 40's.
Zo had het ook gekund. Duitse zelfspot, want het komt notabene uit een Duitse televisieshow.
Und dann die Hände zum Himmel

Housewitz is een beetje TE hard. Grappen over WOII moeten gewoon kunnen, maar kies dan een wat minder omstreden sub-onderwerp.

al schoot ik wel ff in de lach bij DJ Michel der Heidi
pi_38221239
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:40 schreef Sh0g het volgende:
Zo had het ook gekund. Duitse zelfspot, want het komt notabene uit een Duitse televisieshow.
pi_38221241
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:36 schreef Steijn het volgende:
Heeft iemand die uitzending van Muntz in Wenen trouwens online staan?
http://209.190.18.34/~reloadus/mvdw/video/hitler.mp4
quote:

[ Bericht 7% gewijzigd door Steijn op 26-05-2006 02:49:33 ]
  vrijdag 26 mei 2006 @ 02:54:46 #17
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38221404
En als je nog wat tijd over hebt voor wat meer humor:

een Hitler Rap ooit gemaakt door een Amerikaanse toneelgroep ofzo. Zit geniaal in elkaar en niemand die er ooit moeilijk over heeft gedaan.

say H-I-T-L-E-R, driving down the streets in a fancy car
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 03:29:55 #18
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38221825
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:54 schreef Sh0g het volgende:

een Hitler Rap ooit gemaakt door een Amerikaanse toneelgroep ofzo. Zit geniaal in elkaar en niemand die er ooit moeilijk over heeft gedaan.
Die hebben nog waanzinnigere clips uitgebracht
  vrijdag 26 mei 2006 @ 08:49:01 #19
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_38223128
von het ook hypocriet hoe ze deze jongen hebben aangepakt. Vooral als je de echte geschiedenis rond WWII en Auswitz leert lennen
pi_38223176
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 08:49 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
von het ook hypocriet hoe ze deze jongen hebben aangepakt. Vooral als je de echte geschiedenis rond WWII en Auswitz leert lennen
Die mag je even uitleggen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 08:54:57 #21
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38223180
Housewitz zit verder ook niet zo heel geniaal in elkaar. Er zitten wat grappige dingen in maar veel is gewoon flauw. Maar dat flauwe maakt dat ik het sowieso al niet serieus neem. Met 23 ben je trouwens wel wat oud om zo te rellen.
Vampire Romance O+
pi_38223181
quote:

Ik zit te twijfelen waar ik harder om moet lachen, dat filmpje of jouw commentaar
pi_38223228
quote:
"I am the god of hellfire..."
pi_38223278
quote:
Ook dit vind ik absoluut niet kunnen! Dat gaat veel te ver.
Die van de duitse TV daarentegen is wel humor.

Argumenten:
Housewitz: Hierin zie je beelden van onschuldige mensen die de jaren ervoor zeer ernstig hebben geleden. Alleen al hierom zou je wat meer respect voor ze moeten hebben. Ik vind het niet kunnen dat beelden van deze mensen worden gebruikt voor iets dat humorvol bedoeld is. Dit is mensen onnodig kwetsen.
Hitler-filmpje: Die vent loopt verboden gebaren te maken in het bijzijn van veel mensen. Dus ws ook wel overlevenden of veteranen of mensen die de oorlog van dichtbij hebben meegemaakt. Kijk alleen al naar de reactie van de orthodoxe joden in het begin van het filmpje. Dit is niet grappig maar schandalig.
Duitse tv: Dit noem ik wel humor, omdat ze hun eigen fouten parodiëren. Ze laten mensen in hun waarde.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 04:21:51 #25
46960 StefanP
polemicist
pi_38258727
Ik vond hem briljant gevonden. Overdreven media aandacht weer, waardoor elk antidiscriminatieclubje er ook weer bovenop springt...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 27 mei 2006 @ 10:02:20 #26
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_38259959
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:54 schreef Sh0g het volgende:
Mel Brooks - To be or not to be (Hitler rap)

Een hitje uit 1983 ofzo.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_38262939
Wat een ophef over een filmpje dat al 2 jaar oud is..
pi_38264980
> NWS
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2006 @ 13:17:06 #29
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38265036
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
> NWS

Een *aanklacht* van het MDI over een clipje van en paar jaar oud is nws?
Meer GC gezien de meningen hierover
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:20:22 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38265136
quote:
(...)
. Nu ben ik wél geschokt! Un nun die Hände, zum Himmel! op precies dezelfde melodie als 'En nou die händjes, de lucht in'

Betekent dit dat een van de beste carnavalsliederen uit Oeteldonk van oorsprong Duits is?

Ik dacht altijd dat het in Den Bosch bedacht, geschreven en uitgebracht was.
The End Times are wild
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:31:16 #31
97934 ASroma
Flamboyant
pi_38267545
er zat een goeie potentie in het filmpje maar sommige dingen in het filmpje gingen wel iets te ver en zijn niet grappig. Maar om die jongen dan gelijk voor het gerecht te slepen.......... er zijn idd ergere dingen gezegd en gedaan over het WOII-gebeuren.
Maar ja die joden grijpen allen kansen aan om nog maar eens te laten zien hoe erg ze het wel niet hebben gehad.... (en wellicht had ik dat niet moeten zeggen)
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:56:27 #32
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_38268772
quote:

Housewitz is een beetje TE hard. Grappen over WOII moeten gewoon kunnen, maar kies dan een wat minder omstreden sub-onderwerp.

LOL!!!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:02:23 #33
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_38269007
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 04:21 schreef StefanP het volgende:
Ik vond hem briljant gevonden. Overdreven media aandacht weer, waardoor elk antidiscriminatieclubje er ook weer bovenop springt...
Tja, die moeten natuurlijk hun subsidie waarmaken.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:03:36 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38269048
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Tja, die moeten natuurlijk hun subsidie waarmaken.
Het pijnlijke eraan is dat dat nog niet eens zo ver naast de werkelijkheid is
Vampire Romance O+
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:14:12 #35
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_38269430
Geen belediging zonder beledigde.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:54:15 #36
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38270768
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:53 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
[..]

Belachelijk eigenlijk dat ze hier zo'n ophef over maken
Zodra Hans Teeuwen of Theo Maassen er grappen over gaat maken heeft iedereen er een paar euro voor over om de shows te zien en als iemand thuis een uitermate creatief idee uitwerkt tot een uiterst humorvol filmpje dan springt het MDI er weer bovenop
Inderdaad belachelijk.

Enkeltje gaskamer voor deze moraalridders.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38271489
quote:

Deze dan:

http://video.google.com/videoplay?docid=5582013062300378275
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:36:01 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38272055
quote:
(...)

Kei-grappig!

The End Times are wild
pi_38272149
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 09:13 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Ook dit vind ik absoluut niet kunnen! Dat gaat veel te ver.
Die van de duitse TV daarentegen is wel humor.

Argumenten:
Housewitz: Hierin zie je beelden van onschuldige mensen die de jaren ervoor zeer ernstig hebben geleden. Alleen al hierom zou je wat meer respect voor ze moeten hebben. Ik vind het niet kunnen dat beelden van deze mensen worden gebruikt voor iets dat humorvol bedoeld is. Dit is mensen onnodig kwetsen.
Hitler-filmpje: Die vent loopt verboden gebaren te maken in het bijzijn van veel mensen. Dus ws ook wel overlevenden of veteranen of mensen die de oorlog van dichtbij hebben meegemaakt. Kijk alleen al naar de reactie van de orthodoxe joden in het begin van het filmpje. Dit is niet grappig maar schandalig.
Duitse tv: Dit noem ik wel humor, omdat ze hun eigen fouten parodiëren. Ze laten mensen in hun waarde.
geweldige avatar
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:44:17 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_38272356
De maker had gewoon voor de rechter moeten zeggen dat het kunst was, sociale kritiek, een cynische zwarte satire, dan had de rechter hem niets kunnen maken.
Advocaat had dan de voorbeelden uit het topic kunnen laten zien. Mel Brooks heeft zaken als Hitler on Ice gedaan, Julian Barns verklaard de Holocaust met een typfout, dus ik zie niet in waarom dit zo erg zou zijn. Histerisch politiek correct gegil.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:58:08 #41
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38272863
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
De maker had gewoon voor de rechter moeten zeggen dat het kunst was, sociale kritiek, een cynische zwarte satire, dan had de rechter hem niets kunnen maken.
Advocaat had dan de voorbeelden uit het topic kunnen laten zien. Mel Brooks heeft zaken als Hitler on Ice gedaan, Julian Barns verklaard de Holocaust met een typfout, dus ik zie niet in waarom dit zo erg zou zijn. Histerisch politiek correct gegil.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:08:50 #42
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_38273215
Ik word echt kots en kots misselijk van dat "kwetsend" gelul, we hebben een vrij land met vrijheid van meningsuiting en drukpers. Daar zijn we godverdomme een land om geworden, om vrijheid te hebben!
Nederland was ooit de eerste moderne natie, met als eerste land de vrijheid om je religie uit te voeren, en te drukken en te schrijven wat je wilde.
Nederland is voorbeeld geweest voor alle moderne naties en hun grondwet. En wat doen we erg GODVERDOMME mee? We zijn een histerisch bekrompen kippenhok geworden dat leeft bij de waan van de dag.
Als je 15 jaar geleden kritiek had op de migratiepolitiek was je een Nazi en werd je verkettert, als je 3 jaar geleden kritiek had op iemand die kritiek had op de migratiepolitiek dan was je aan het verketteren.
Je mag wel spotten met de Islam, maar de spot drijven met de holocaust mag niet, het is zo godvergeten krom als een hoepel, en terecht dat nb Mullah´s uit Iran ons uitmaken voor hypocriet is terecht, en dat is het trieste.
Laten we de vrijheid hoog houden, en dat politiek correcte en o zo eenzijdige gezeik eens afschaffen. Ik heb recent eens een CDA woordvoerder voorgehouden dat er ieder jaar honderden mensen doodgaan door slecht ventileren, (schimmels, radon etc etc) maar in de afgelopen 25 jaar een handvol mensen aan terrorisme. Ze spuugde vervolgens gal, ik vloekte in de kerk, wat een godvergeten stuk tunnelvisie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:10:29 #43
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38273271
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik word echt kots en kots misselijk van dat "kwetsend" gelul, we hebben een vrij land met vrijheid van meningsuiting en drukpers. Daar zijn we godverdomme een land om geworden, om vrijheid te hebben!
Nederland was ooit de eerste moderne natie, met als eerste land de vrijheid om je religie uit te voeren, en te drukken en te schrijven wat je wilde.
Nederland is voorbeeld geweest voor alle moderne naties en hun grondwet. En wat doen we erg GODVERDOMME mee? We zijn een histerisch bekrompen kippenhok geworden dat leeft bij de waan van de dag.
Als je 15 jaar geleden kritiek had op de migratiepolitiek was je een Nazi en werd je verkettert, als je 3 jaar geleden kritiek had op iemand die kritiek had op de migratiepolitiek dan was je aan het verketteren.
Je mag wel spotten met de Islam, maar de spot drijven met de holocaust mag niet, het is zo godvergeten krom als een hoepel, en terecht dat nb Mullah´s uit Iran ons uitmaken voor hypocriet is terecht, en dat is het trieste.
Laten we de vrijheid hoog houden, en dat politiek correcte en o zo eenzijdige gezeik eens afschaffen. Ik heb recent eens een CDA woordvoerder voorgehouden dat er ieder jaar honderden mensen doodgaan door slecht ventileren, (schimmels, radon etc etc) maar in de afgelopen 25 jaar een handvol mensen aan terrorisme. Ze spuugde vervolgens gal, ik vloekte in de kerk, wat een godvergeten stuk tunnelvisie.
"als het familie van je was dan zou je wel anders piepen"

Vampire Romance O+
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:11:07 #44
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38273299
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
geef piet twee duimpies en hij zuigt er de prachtigste stukken proza uit
pi_38273376
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 09:13 schreef mien-moeke het volgende:
Het is natuurlijk ook raar dat dit soort dingen verboden zijn. Geeft een gebrek aan vertrouwen aan in de huidige liberale cultuur, terwijl dat natuurlijk volstrekt onnodig is. Het is erg kinderachtig dit soort gebaren te verbieden. Dat is voor mij ook een van de dingen waarom ik het een leuk filmpje vind, Muntz maakt een karikatuur van die bekrompen geesten.
pi_38273427
Wat ik vreemd vind, is hoe we dit soort grappenmakers bestraffen en ondertussen schouderophalend kijken naar de taferelen in Oost-Europa, waar rassenhaat en andere vormen van discriminatie in opmars zijn. Daarmee spreek ik geen goedkeuring uit over deze Housewitz grappen, maar ik vind het wel nodig om dingen een perspectief te plaatsen. Laten we die Oost-Europese skinheads liever aanpakken.
pi_38273441
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:10 schreef MouseOver het volgende:

[..]

"als het familie van je was dan zou je wel anders piepen"

Goed bezig Piet
helemaal mee eens
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:26:27 #48
119078 McCarthy
communistenjager
pi_38273773
quote:
nadat een links naar zijn creatie op de veelbezochte website geenstijl.nl werd geplaatst. De redactie van die site deed dat om T. er niet mee weg te laten komen.
ze hebben altijd van die goeie smoezen

on topic: belachelijk dat beledigen niet mag. Ik dacht dat we in de 1e plaats in een vrij land leefde
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_38273818
Erg ongepaste filmpje maar dat ie er voor veroordeeld is, is net zozeer ongepast. Hoezo vrijheid van meningsuiting.
Tuurlijk het filmpje is erug grof..maar vond hem stiekem ook wel origineel....(maakt dat mij nu tot een slecht mens?)

We lachen toch ook allemaal om grappen over ethiopie of andere rassen of wat dan ook...maar zodra het op joden of wo2 aankomt is alles opeens onacceptabel. Langen neus (oeeeiii...op het randje) hebben sommige mensen zeg.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:32:02 #50
119078 McCarthy
communistenjager
pi_38273994
quote:
er wordt inderdaad met 2 maten gemeten. Belachelijk
quote:

en hiermee ben je net zo erg als de mensen die je waardeloze figuren vind
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')