ik ookquote:Op maandag 29 mei 2006 19:55 schreef Vava het volgende:
Ik wil taggen maar het mag niet van mezelf![]()
vanmiddag wel weer kaarten gekocht en ik wacht nog op mijn bestelde postzegels, anders morgen toch maar even een setje kopen, dan kunnen alle kaarten verstuurd worden.
En ik heb nog leuke dingen voor Country Speciality
Leuke dingen zijn dat he! Ik heb die stickers ookquote:Op maandag 29 mei 2006 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
heb vanmiddag bij de hema allemaal leuk jip en janneke spul gekocht
snoepjes, potloden, stickers, magneten...
Ik weet nog wel iemand!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:03 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb vandaag 3 officiele kaarten ontvangen, tweemaal uit Finland en wederom eenmaal uit Canada.
én ik heb een country speciality pakketje met lolly's en snoepjes uit Finland ontvangen
Ik mag van mezelf deze week niet meer taggen, er liggen nu 8 (!) pakketjes klaar (2 x candy swap, 2 x thee swap, 2 x Surprise from my country en 2 x Country speciality) klaar om verstuurd te worden. Het kost me echt handenvol aan postzegelsIk heb er in het weekend ook al 3 verstuurd
Maar ik kan niet wachten tot ik zelf ook pakketjes krijg, dat is echt super!
Mij bijvoorbeeldquote:Op maandag 29 mei 2006 21:25 schreef Vava het volgende:
Volgens mij zijn wij nog heel netjes hoor, als ik sommige mensen daar bezig zie![]()
Ik ook! Van popi toevallig?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:04 schreef JacMar het volgende:
[..]
Mij bijvoorbeeld![]()
Vandaag heb ik Moominsnoepjes en -lollies gekregen uit Finland![]()
Dat zag ikquote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef JacMar het volgende:
![]()
![]()
Ik kon het niet laten
Ik heb een cd getagged met Fadomuziek uit Portugal
![]()
![]()
![]()
Ik had ze ook, weet alleen niet meer of dat van popi wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |