Ik ken weinig mensen die een mes in hun ribbenkast hebben overleefd. Behalve Rib-I dan, maar daarom heeft ie ook die naam gekozen en daarna nooit meer stoer tegen me gedaanquote:
Wat is er met jou gebeurd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die een mes in hun ribbenkast hebben overleefd. Behalve Rib-I dan, maar daarom heeft ie ook die naam gekozen en daarna nooit meer stoer tegen me gedaan
Boehoequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die een mes in hun ribbenkast hebben overleefd. Behalve Rib-I dan, maar daarom heeft ie ook die naam gekozen en daarna nooit meer stoer tegen me gedaan
Ga je nu naar buiten met je matties op de straathoek hangen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ff serieus nu he, ik maak die Fries echt dood.
Ik heb hem de kans gegeevn om er iets fatsoenlijks van te makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]fuck de regels met het topic dat eerder is aangemaakt
![]()
![]()
helemaal mee eensquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb hem de kans gegeevn om er iets fatsoenlijks van te maken![]()
Die regel komt wat mij betreft te vervallen als één van de twee duidelijk een bout-OP is.
Al gezienquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:29 schreef Roderick2085 het volgende:
morgen ochtend bellen om een afspraak te maken voor sollicitatiegesprek
morgen avond naar Mission Impossible 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |