Ok.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:45 schreef DaaNTJe17 het volgende:
pff vandaag dagje uit geweest met ex en nog een paar...
kom ik er dus achter dat mn ex opeens met een vriendin van mij loopt te kloten...
ik ken daar heel slecht tegengrrr
Dat ligt aan jou.quote:
quote:
Oeh en wie is Tom dan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:53 schreef DaaNTJe17 het volgende:
ow ok zal dan wel aan mij liggen.. kon er in ieder geval nie tom lachen
![]()
Dat is waar maar we dachten een gezellig dagje met een groepje te gaan doen, aangezien ex ver weg woont dachten we is leuk.. nou niet meer dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef poepeneesje het volgende:
Op ex-en moet je nooit letten, dat doe ik zelf nou namelijk nooit. Maar serieus breng je jezelf alleen maar in de problemen maken als je op zulke dingen gaat letten.
Ach; is het al lang uit dan? Vast niet. Gaat vanzelf wel weer over dat gevoel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:58 schreef DaaNTJe17 het volgende:
[..]
Dat is waar maar we dachten een gezellig dagje met een groepje te gaan doen, aangezien ex ver weg woont dachten we is leuk.. nou niet meer dus![]()
Niet zo heel lang nee..ja gaat vanzelf wel weer overquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach; is het al lang uit dan? Vast niet. Gaat vanzelf wel weer over dat gevoel.![]()
Leuke dingen en vrienden blijven met je ex KAN (in de meeste gevallen) problematisch zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:58 schreef DaaNTJe17 het volgende:
[..]
Dat is waar maar we dachten een gezellig dagje met een groepje te gaan doen, aangezien ex ver weg woont dachten we is leuk.. nou niet meer dus![]()
Het gaat idd vast wel vanzelf over. Ik heb een kort tijdje geleden ook een KLB-topic geopend over mijn ex en dat heeft ook enorm geholpen eerlijk gezegd. Op dit moment kunnen we het nog redelijk goed samen vinden, ik weet alleen niet of het verstandig is...quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:02 schreef DaaNTJe17 het volgende:
[..]
Niet zo heel lang nee..ja gaat vanzelf wel weer overmoest alleen eventjes klagen...
Of hij haar nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:13 schreef Syytön het volgende:
Pech gehad, had je hem maar niet moeten laten gaan.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:51 schreef AlohaXa het volgende:
Waarom heeft je ex nog kloten?
neerhoeken is zoooo 2001quote:
Ach ja, met geld kom je toch een heel eindquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:24 schreef Boombastic het volgende:
Wie is ex?
En sinds waneer heb jij vrienden?![]()
Makkelijk praten ja, maar als je 3jr iets met iemand gehad ofzo zou hebben en het zou uitgaan. Kan ik wel begrijpen dat het kut is als die ex met een vriendin van je gaat flirten ofzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:44 schreef Salsagirl het volgende:
Het toch niet voor niets je ex..dus wat maakt het uit..
als je een serieuze relatie hebt gehad die normaal is uit gegaan, doe je dat niet, lijkt me..?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:42 schreef HiZ het volgende:
hehe, ik heb het wel eens gedaan met een vriend van m'n ex, vooral om hem te pesten.
Het was dan ook niet zo heel erg lekker uitgegaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als je een serieuze relatie hebt gehad die normaal is uit gegaan, doe je dat niet, lijkt me..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |