Ok.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:45 schreef DaaNTJe17 het volgende:
pff vandaag dagje uit geweest met ex en nog een paar...
kom ik er dus achter dat mn ex opeens met een vriendin van mij loopt te kloten...
ik ken daar heel slecht tegengrrr
Dat ligt aan jou.quote:
quote:
Oeh en wie is Tom dan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:53 schreef DaaNTJe17 het volgende:
ow ok zal dan wel aan mij liggen.. kon er in ieder geval nie tom lachen
![]()
Dat is waar maar we dachten een gezellig dagje met een groepje te gaan doen, aangezien ex ver weg woont dachten we is leuk.. nou niet meer dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef poepeneesje het volgende:
Op ex-en moet je nooit letten, dat doe ik zelf nou namelijk nooit. Maar serieus breng je jezelf alleen maar in de problemen maken als je op zulke dingen gaat letten.
Ach; is het al lang uit dan? Vast niet. Gaat vanzelf wel weer over dat gevoel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:58 schreef DaaNTJe17 het volgende:
[..]
Dat is waar maar we dachten een gezellig dagje met een groepje te gaan doen, aangezien ex ver weg woont dachten we is leuk.. nou niet meer dus![]()
Niet zo heel lang nee..ja gaat vanzelf wel weer overquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach; is het al lang uit dan? Vast niet. Gaat vanzelf wel weer over dat gevoel.![]()
Leuke dingen en vrienden blijven met je ex KAN (in de meeste gevallen) problematisch zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:58 schreef DaaNTJe17 het volgende:
[..]
Dat is waar maar we dachten een gezellig dagje met een groepje te gaan doen, aangezien ex ver weg woont dachten we is leuk.. nou niet meer dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |