quote:PTA SC Nordschleife Meet 12 en 13 Augustus 2006
Aanmeldingen:
ThaFreak
Googolplexian + Chantal
BoJo
Peu
die van mij is nog onder voorbehoud ookquote:
ik denk dat we liever hebben dat je mee rijdquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik ben aan het kijken of ik ook geen auto kan meekrijgen
Rij dan met iemand mee als dat niet kan, scheelt een hoop geld en er meerijden is geen probleem lijkt me.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik ben aan het kijken of ik ook geen auto kan meekrijgen
Trutquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik denk dat we liever hebben dat je mee rijd![]()
3 hele maanden ??!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
TrutIk rijd al 3 maanden zonder schade ofzo
![]()
Jaja, mag ik eerst even proberen een auto te regelenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rij dan met iemand mee als dat niet kan, scheelt een hoop geld en er meerijden is geen probleem lijkt me.
true...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaja, mag ik eerst even proberen een auto te regelenZelf rijden is nou eenmaal leuker.
Ik heb de dag er voor een bruiloft en geen auto. (misschien tegen die tijd wel, maar nu niet en ik ken niemand die een auto wil uitlenen om wat rondjes over de ring te raggenquote:
Sandra is geen paalquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik neem aan dat je Paladijn bedoelt en niet je eigen sprekende paal?![]()
Hoeveel schade's gemiddeld per jaar?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
TrutIk rijd al 3 maanden zonder schade ofzo
![]()
aantal schades gedeld door het aantal dagen dat je je rijbewijs hebt maal 365¼quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb me rijbewijs nog geen jaar. Dus geen idee.
*zucht* NEEquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aantal schades gedeld door het aantal dagen dat je je rijbewijs hebt maal 365¼
Jammer, trapt er niet inquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb me rijbewijs nog geen jaar. Dus geen idee.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*zucht* NEE
Ik heb gezegd dat ik de komende 3 jaar geen schade meer zou rijden, dus
te vaak dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*zucht* NEE
Ik heb gezegd dat ik de komende 3 jaar geen schade meer zou rijden, dus
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nog niet kennelijk
dan beschouw mijn post maar als een tvp
Ik ga de ring niet opquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaalmoet je vooral vragen of je een auto mag lenen om de ring op te gaan
![]()
Je mag wel op Hugo zn ring zitten gok ik zoquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga de ring niet opMaar dan vind ik heen en terug rijden nog steeds leuk
* Alfisti haalt snel even zijn hand uit zijn broekquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je eerst post zonder je leuter in je handen
Z'n ringvinger?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag wel op Hugo zn ring zitten gok ik zo
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:44 schreef Sjoewe het volgende:
http://thewetnuns.com/sjoewe/190D/
Ik kon het niet laten
[afbeelding]
Ik kon het niet laten
[afbeelding]
Ik kon het niet laten
[afbeelding]
Die oudere zijn helemaal niet zo duurquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ik weet welke auto ik ga kopen![]()
De.... Maserati Quattroporte Sport GT
Dat zou ik gaan rijden als ik een succesvolle zakenman was![]()
over een paar jaartjes dus
Alleen zo jammer dat de eerste onderhoudsbeurt net zo duur is als de aanschafprijsquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die oudere zijn helemaal niet zo duur
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die oudere zijn helemaal niet zo duur
[afbeelding]
Ik kon het niet laten
[afbeelding]
tja, je moet er iets voor over hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat de eerste onderhoudsbeurt net zo duur is als de aanschafprijs
Dat blok is niet van Ferrari, maar die lui hebben wel een beetje geholpen met de bouw van het blokquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel het nieuwe model natuurlijkWat een perfecte geniale bak zeg!
4.2 V8 van ferrariwat wil je nog meer
![]()
ik vind die oudere mooierquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel het nieuwe model natuurlijkWat een perfecte geniale bak zeg!
4.2 V8 van ferrariwat wil je nog meer
![]()
Omdat Huggie zo gek op caravans isquote:
ferrari's wil is wet dus zal wel van 90% ferrari zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat blok is niet van Ferrari, maar die lui hebben wel een beetje geholpen met de bouw van het blok
Versnellingsbak hebben ze getest bij fifth gear Jason plato dus....quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:04 schreef PeuRac het volgende:
Maserati Quattroporte
maar die laatste (serie 5) schijnt echt een sportauto met 4 deuren te zijn, zeer oncomfortabel dus, met een versnellingsbak die zo lomp is als een bouwvakker![]()
Welke bedoel je? De cambiocorsa of de automaat?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Versnellingsbak hebben ze getest bij fifth gear Jason plato dus....
en die kwam er Zeeeeeeer goed doorheen....
Het vorige model was kut.... dit model is perfection
Hij bedoeld de Cambiocorsa 2nd Gen, in de Quattroporte Sport GT.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke bedoel je? De cambiocorsa of de automaat?
Ding is alleen leverbaar met flippers werd daar verteld.... dus die dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke bedoel je? De cambiocorsa of de automaat?
Mja, 't geluid is wel vet, is heel wat beter dat geroggel van andere V8 blokkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ferrari's wil is wet dus zal wel van 90% ferrari zijn
Daar is het veul te koud voor menquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat ff surfpak ophalen, morgen en overmorgen surfen![]()
![]()
Mja die heb ik hier op dvdquote:
Je stond op 1 bij de updatesquote:
Ja, ik ga er ook een cu2 van makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je stond op 1 bij de updates![]()
Dus even kijken dan eh
[afbeelding]
quote:
Stuk voor stuk topfilms jaquote:
quote:
Heb je er ook schoenen enzo bij?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:49 schreef PeuRac het volgende:
Zo terug, morgen ochtend surfplank op t dak en dan naar t Veluwe meer![]()
@Bara, zo koud is t niet hoor, met goed surfpak en goed bezig blijven is t te doen
Ik welquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Stuk voor stuk topfilms jaHeb alleen full metal jacket niet op dvd....maar dies toch al 35x op tv geweest
Top 5 Niet TuH BrEeKuH PrOfiEL VrIeNdJaHsquote:
Uiteraard heb ik schoenen erbijquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je er ook schoenen enzo bij?
Want zelf doe ik aan kiten...en dan zie ik wel eens kitesurfers met blote voeten in de zee terwijl ik met dikke jas op het strand sta
En dan uiteindelijk, heeeeeeeeeeelemaal onderaan: "Kud0sSs?? Juh krijgt suh trug!"quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Top 5 Niet TuH BrEeKuH PrOfiEL VrIeNdJaHs![]()
[afbeelding]
Respect meet je in Kudos, je weetsquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk, heeeeeeeeeeelemaal onderaan: "Kud0sSs?? Juh krijgt suh trug!"
Ik wel maar die gasten niet blijkbaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik schoenen erbijJe weet toch dat je lichaam je temperatuur regelt via je handen en schoenen.
Shitz0rsquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Respect meet je in Kudos, je weets![]()
![]()
[afbeelding]
Hij werd weer slapquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Laatste Voyeur BaraCuda
Dat is al de derde keer, oi!
Nah, zal ik het dan maar zeggen, ik keek ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Laatste Voyeur BaraCuda
Dat is al de derde keer, oi!
Nee ik zat te kijken of ik zonder fotoboek ook als voyeur te naam kwam te staanquote:
Je kan toch wel een keer babbeltje maken als je op het strand bent, kan je maybe oudje setje lenen, en later eventueel goedkoop overnemen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
kitesurfen zou ik wel willen kunnen... maar is veel te duur om aan te beginnen
en maar ontkennen dat ze zit te F5enquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik zat te kijken of ik zonder fotoboek ook als voyeur te naam kwam te staan
Maar elke keer stond er ijsmeis als laatste voyeur![]()
Mja ken mezelf een beetjequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan toch wel een keer babbeltje maken als je op het strand bent, kan je maybe oudje setje lenen, en later eventueel goedkoop overnemen.
Deden wij met skaten ook altijd, board, skates, bmx'es lenen en uitleggen enzo.
[afbeelding]
Ja daarom zeg ik toch ook eerst proberenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja ken mezelf een beetje
Heb 3 kites nu en ga zelden vliegen
Terwijl het wel gaaf is
Mja als ik het zou doen zou ik denk paar lessen nemen eerstquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik toch ook eerst proberen![]()
[afbeelding]
Tempramentjequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
http://www.vkmag.com/media/urmiladisstyesr/
Mietjequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als ik het zou doen zou ik denk paar lessen nemen eerst
Toen ik actief buikschuiver op het strand was... las ik regelmatig dat die kitesurfers door hun eigen fouten zwaar gewond raakte of dood gingen
quote:
Windsurfen is al duur manquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
kitesurfen zou ik wel willen kunnen... maar is veel te duur om aan te beginnen
Onderweg naar je mailboxquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:28 schreef lipje het volgende:
Alexxxxx:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een vuile hondquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
http://zanyvideos.com/content/view/1529/839/
M5,quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:18 schreef M5 het volgende:
Tiff Needell in een Corvette C6 Z06@ Fifth Gear
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is trouwens een geintje jgens DS4 in dat audi topic..
zie: Welke auto zou je 2e hands nooit kopen. (deel 2)
verstandigquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef M5 het volgende:
[..]
dat dacht ik alvandaar dat m'n reactie ook uitbleef
yes alles gutquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
BO, TF
ook alles oke?
mooi verhaal over de ring met je Alfa trouwens bo!
mooiquote:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4224quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:25 schreef M5 het volgende:
Fok, de manier waarop het dak van de VW Eos invouwt![]()
![]()
ja hoor, BB ligt aan je voeten,quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg Alex, zou ik nou nog een Niva animatie maken, stel je dan een foto beschikbaar![]()
[afbeelding]
de gtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi
heb jij al in die TSi gereden?!
ik ga hopelijk binnenkort even sturen, ben wel erg benieuwd!
Niet zo vreemd als je ziet hoe het werkt, maar ze zijn wel zo slim geweest om geen halfbakken versies te verkopenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4224
Eos doet met trouwens denken aan Canon camera's
Ook van jezelf?quote:
fixedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4224
Eos doet met trouwens denken aan Canon camera's
gelukkig welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als je ziet hoe het werkt, maar ze zijn wel zo slim geweest om geen halfbakken versies te verkopen
je gaat je op je hoofd krabben dat jet een 1.4 isquote:
inderdaad, vanaf 1750 tpm max koppelquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je gaat je op je hoofd krabben dat jet een 1.4 is![]()
gaat vanaf stationair tot redline in een ruksoepel en altijd power
![]()
dit is de toekomst volgens mij.....erg fijne motor![]()
Ik dacht ik ga voor twarres natuurlijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ook nog muziekfiles van het Fryske folksliet nodig?
je merkt ook verder eigenlijk geen fuck van de overdracht sc--->turbo!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
inderdaad, vanaf 1750 tpm max koppel
petje af hoor.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga voor twarres natuurlijk
[afbeelding]
ik ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je merkt ook verder eigenlijk geen fuck van de overdracht sc--->turbo!
onderstel kan iets te hard zijn voor sommige personen maar daar is het dan ook weer een GT voor![]()
quote:
zal je wel bevallen denk ikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ben erg benieuwd
ik ben weg
Je noemt Anneke Doume die samen met het PTT mannenkoor het Fryske folksliet doet een goed nummer?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Het kan vanzelfsprekend geen goed nummer zijn
[afbeelding]
Het Fryske volkslied zou een veer in je sepratistische reet zijn en dat gun ik je nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je noemt Anneke Doume die samen met het PTT mannenkoor het Fryske folksliet doet een goed nummer?
godverquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het Fryske volkslied zou een veer in je sepratistische reet zijn en dat gun ik je niet
[afbeelding]
Zwart op Wit heb je, met Repper Remonquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:00 schreef Sjoewe het volgende:
Hou heten die Fryske rapknulletjes ook alweer![]()
![]()
[afbeelding]
Eindleijk merken we eens iets van de iefhebbende kant van jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:23 schreef ook_gek het volgende:
nou daar lig ik dan op de bank
Mijn pa snurkt zo erg dat mijn moeder op de bang ging slapen. Dus ik heb gezegt van jo ga lekker in mijn bed liggen. Ik slaap wel op de bank jij moet morgen werken en ik niet.
nu lig ik op de bank en lekker ligt het niet![]()
* ook_gek poging doet tot slapen![]()
Neequote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:27 schreef ook_gek het volgende:
is het fout als ik nu zeg van. IK HEB ER FUCKING SPIJT VAN
WHAHAHAHAAHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:44 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kon het niet laten
[afbeelding]
Ik heb nog een film gekekenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ey ik lag er ook iets later in wijffie![]()
[afbeelding]
Ze laten je ook nooit met rust ehquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
Hier regent het heul niet. Kon ik eindelijk eens uitslapen, moet er zo nodig iemand klussenEn de buurman het gras maaien
Potdomme
Al die tifuszooi die hier langs komt komt vast wel die kant opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
Hier regent het heul niet. Kon ik eindelijk eens uitslapen, moet er zo nodig iemand klussenEn de buurman het gras maaien
Potdomme
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Al die tifuszooi die hier langs komt komt vast wel die kant op
Kom slinger dat dieseltje ff aanquote:
Ja straks ff stukje rijdenquote:
was een rib uit mijn lijf die 3 ton maar ik kan nu in ieder geval thuis vervelenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:16 schreef lipje het volgende:
Bo is vrij![]()
Servische topcrimineel op borgtocht vrij
dat gaat dus mooi effe niet doorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:28 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie net trouwens dat 12 en 13 augustus een feest heb
Hier thuis een heel weekend lang![]()
Dit stond al een hele tijd vastquote:
tot nu toe nog niksquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bas ! Wat doe jij 12 en 13 Augustus? Zie sig![]()
Dan rij je met 1 van ons een rondje mee, de rit ernaartoe en daar rond lopen zijn het al zeker waardquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
tot nu toe nog niksIk wil alleen niet zelf de ring op, bang dat ik te veel zelfvertrouwen krijg
Ohquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnw.htm Oh en ijsmeis ook bij jou regent het
Dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan rij je met 1 van ons een rondje mee, de rit ernaartoe en daar rond lopen zijn het al zeker waard![]()
We gaan samen wel paar weken later op de motorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan rij je met 1 van ons een rondje mee, de rit ernaartoe en daar rond lopen zijn het al zeker waard![]()
echt dus niet, ik zag vanochtend een motor onder vangrail in de kreukels met politie erbij en de rijder zat in het gras ernaastquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
We gaan samen wel paar weken later op de motor![]()
![]()
Ja wie gaat er dan ook in de regen op een motor zittenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
echt dus niet, ik zag vanochtend een motor onder vangrail in de kreukels met politie erbij en de rijder zat in het gras ernaast![]()
voor mij echt geen motor![]()
Zijn er kinderen en een Labrador op komst dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:55 schreef M5 het volgende:
Aaaaaargh. Die Passat V6 4Motion hier in de buurt staat nu voor <10k te koop.
Ik wil ehm
Laat nog eens kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:55 schreef M5 het volgende:
Aaaaaargh. Die Passat V6 4Motion hier in de buurt staat nu voor <10k te koop.
Ik wil ehm
Bij mij wel als het aan me ma ligtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zijn er kinderen en een Labrador op komst dan?![]()
[afbeelding]
Neequote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zijn er kinderen en een Labrador op komst dan?![]()
[afbeelding]
gaat lekker daar he?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Neehij's van mij
![]()
[sub]hij staat daar nog voor 'n andere prijs, maar vanochtend stond ie in de krant voor 9.750[/url]
[..][[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding[/img]]
Ik wou dat mijn ma af en toe iets naar voren schoofquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij mij wel als het aan me ma ligt
Is er een leuk knap meisje hier om naar puppy's te kijken....
Zegt ze tegen mij terwijl dat meisje buiten was...
Je vriendin is erTering eh die wil gisteren nog oma worden
Puike bak jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Neehij's van mij
![]()
hij staat daar nog voor 'n andere prijs, maar vanochtend stond ie in de krant voor 9.750
[..][afbeelding]
Zonder grappen tis een nette auto. Maar voor dat geld heb je ook een mooie W123quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Neehij's van mij
![]()
hij staat daar nog voor 'n andere prijs, maar vanochtend stond ie in de krant voor 9.750
[..]
[afbeelding]
Mja alsof ik nu naar beneden ga en zeg tegen dat vrouwke... Hoi wanneer gaan we uit?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn ma af en toe iets naar voren schoof
[afbeelding]
Waarom niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja alsof ik nu naar beneden ga en zeg tegen dat vrouwke... Hoi wanneer gaan we uit?
anders neem je r gelijk mee naar bovenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja alsof ik nu naar beneden ga en zeg tegen dat vrouwke... Hoi wanneer gaan we uit?
Tjezus, beetje sjansen enzo en dat zeg je 'Is het goed als ik je binnenkort even bel om te vragen hoe het met 't hondje is etc. enz.'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die enige Merc waar ik ooit voor zou willen gaan is een R171.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zonder grappen tis een nette auto. Maar voor dat geld heb je ook een mooie W123
En dan kom ik de hond uit laten en op de kinderen passen
[afbeelding]
Ja als der oma en broer en mijn pa en ma er niet bij waren was dat een optie geweestquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tjezus, beetje sjansen enzo en dat zeg je 'Is het goed als ik je binnenkort even bel om te vragen hoe het met 't hondje is etc. enz.'
[afbeelding]
En dat is een zetpil met wielenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Die enige Merc waar ik ooit voor zou willen gaan is een R171.
smaken verschillenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dat is een zetpil met wielen
[afbeelding]
en weer gebruikt de FP niet bestaande Friese plaatsnamen...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:08 schreef lipje het volgende:
tering..
Vier doden bij eenzijdig verkeersongeval
Gast...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja als der oma en broer en mijn pa en ma er niet bij waren was dat een optie geweest![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gast...Ik dacht dat ik een watje was als het op vrouwen aankwam, maar jij slaat echt alles
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gast...Ik dacht dat ik een watje was als het op vrouwen aankwam, maar jij slaat echt alles
[afbeelding]
Ook dat nog eens jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]Als mensen hondjes komen kijken hier gaat het als volgt: Iedereen staat op een kluitje die hondjes te bekijken, daar spring je niet zomaar tussen om ff een date te regelen
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Als mensen hondjes komen kijken hier gaat het als volgt: Iedereen staat op een kluitje die hondjes te bekijken, daar spring je niet zomaar tussen om ff een date te regelen
Ik ga gewoon altijd gelijk staan schurenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, je hoeft haar niet meteen bij haar kont te grijpen oid.
Ik trek meteen haar kleren uit en sabbel aan haar tietenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga gewoon altijd gelijk staan schuren
Of het nou in de disco, de buurtsuper of de begrafenis van d'r oma is
[afbeelding]
geilquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik trek meteen haar kleren uit en sabbel aan haar tieten
[14.gif]quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nietMaar je kan best een beetje oogcontact zoeken, praatje maken, zeggen of ze volgende keer komt kijken als ze weg gaat. Zolang je maar niet bediend van het 50 cent achtige playa versier-repetoir, moet je toch zonder al te veel schaamte er mee wegkomen.
[afbeelding]
Ja dude die komt elke week, maar meestal doordeweeks als ik keihard aan het zwoegen benquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
is ze er nou alweer![]()
Die is al 2x geweest volgens mij, of je neemt zo'n stinkerd of niet![]()
Misschien kan je eens met hem een fotoshoot houden (auto's dus), kom je toch weer dichterbij dat meisjequote:
ey dat is mijn taakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik trek meteen haar kleren uit en sabbel aan haar tieten
waarom elke week, hoeveel willen ze er kopen dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dude die komt elke week, maar meestal doordeweeks als ik keihard aan het zwoegen ben![]()
1tjequote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom elke week, hoeveel willen ze er kopen dan?![]()
dus het zijn alleen maar kijkers ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1tjemaar dat is leuk voor die mensen om die beesten te zien opgroeien
![]()
ey, dan mag ik het nog wel bij iemand anders doenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
ey dat is mijn taakbij jou dan
[afbeelding]
Nee ze zijn alle 11 al verkocht... maar die mensen komen ongeveer elke week een keertje kijken hoe het met hun puppy gaat zegmaquote:
waarom mogen ze hem niet gelijk meenemen danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ze zijn alle 11 al verkocht... maar die mensen komen ongeveer elke week een keertje kijken hoe het met hun puppy gaat zegma
Bij Fat Bastardquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ey, dan mag ik het nog wel bij iemand anders doen
Omdat ze de 1e 7 a 8 weken bij hun moeder moeten zijn...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom mogen ze hem niet gelijk meenemen dan![]()
aahhhh... tis wel duidelijk dat ik he-le-maal niks van honden weetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ze de 1e 7 a 8 weken bij hun moeder moeten zijn...
Als ze zo jong zijn zijn ze heel gevoelig voor ziektes enzo..
tja ik ben er mee opgegroeitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
aahhhh... tis wel duidelijk dat ik he-le-maal niks van honden weet![]()
Dus hoeveel kansen heb je nog om d'r uit te vragenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tja ik ben er mee opgegroeit
En nu maak ik regelmatig bevallingen mee enzobest tof allemaal
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |