nou die van mij zijn nog klaarwakker hoorquote:
O, dan zal ik die Danny maar met rust laten danquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar jij vind iedere relatie waar meer dan 5 jaar verschil in leeftijd tussen zit eng
ik val je ook niet aan
onzin je weet toch dat ik daar geen moeite mee hebquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dan zal ik die Danny maar met rust laten dan
Boeken uitgezocht enzo. Poging gedaan tot opruimen. Ik zit me nu te bedenken of ik ALLE laatje afmoet om te kijken of er iets inzit dat ik mee wil nemen, of dat dat niet per se nodig is en als ik iets mis, komt dat in oktober wel...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:04 schreef Manias het volgende:
jahhh veel savonds proefpersonen doen enzo(niet doen-sex-doen homos nee nee)
en hoe was jouw dag?
Wow... *onder de indruk is*quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik durf Danny gewoon te bellenwat is dit? Waar is mijn belfobie gebleven?
Vertel dit niet tegen Mike/Parleur want dan zijn de poppen aan het dansen!
ga je weg/verhuizen/..?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boeken uitgezocht enzo. Poging gedaan tot opruimen. Ik zit me nu te bedenken of ik ALLE laatje afmoet om te kijken of er iets inzit dat ik mee wil nemen, of dat dat niet per se nodig is en als ik iets mis, komt dat in oktober wel...
Spuit 11quote:
Ik zou je het visum proces niet willen aanradenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:16 schreef Manias het volgende:naar de VS! ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *zwaait uit* maar dan an je toch nog wel hier blijven posten
Dit is natuurlijk wel een levensgevaarlijke postquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Vertel dit niet tegen Mike/Parleur want dan zijn de poppen aan het dansen!
je bent toch al paar jaar bezig?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:17 schreef LuQas het volgende:
Ik ben er niet voor geschikt hoor, studeren.
Ik kwam er min of meer vandaag pas achter dat ik toch nog wel heeeeeeeeeeel veel moet doen voor mijn tentamens, en ze zijn al bijna. Ik moet nog 400 regels Latijn doen vanavond.quote:
oh neeeequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:22 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik kwam er min of meer vandaag pas achter dat ik toch nog wel heeeeeeeeeeel veel moet doen voor mijn tentamens, en ze zijn al bijna. Ik moet nog 400 regels Latijn doen vanavond.![]()
kon ik je maar helpenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:22 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik kwam er min of meer vandaag pas achter dat ik toch nog wel heeeeeeeeeeel veel moet doen voor mijn tentamens, en ze zijn al bijna. Ik moet nog 400 regels Latijn doen vanavond.![]()
grappig dat wij hetzelfde zeggen over hetzelfde programma op diezelfde manier zie mijn postquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Jensen was hi-la-risch!
Inderdaad. GMTA.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
grappig dat wij hetzelfde zeggen over hetzelfde programma op diezelfde manier zie mijn post
[HOMO-1701] Drie maal drie is zes
ik ga zelfs samenwonen uiteindelijkquote:
met wie met wie met wiequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga zelfs samenwonen uiteindelijk
Met Lukas Angelo?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga zelfs samenwonen uiteindelijk
great minds think alikequote:
aw tja ehmquote:
Ga je met alex samenwonen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
aw tja ehm![]()
daar wordt vast weer moeilijk over gedaan
een beetje dubieus is het ook wel
een oud leerling en blowkid bezoeker hier
alexander
maar pas zodra ik mijn huisje krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |