je blijft toch wel posten op HOMOquote:
Jij! Laat hem wel heel, ja? Ik heb hem in oktober weer nodig...quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Heey evil one!![]()
Ook ik wens je enorm veel plezier en geluk in the States!
Ongetwijfeld tot snel!![]()
ennuh... wijs dat je toch nog tot inkeer bent gekomen.... he's mine now!!!![]()
Reken er maar niet op!quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij! Laat hem wel heel, ja? Ik heb hem in oktober weer nodig...
Angel! Hou jij bloempje-moi uit Stephens buurt voor me? *liefkijk*quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Misschien dat we niet vaak samen meer online zijn vanwege het grote tijdsverschil, maar we vinden er wel wat opDe eerste meet tussen ons klikte vrijwel meteen (toch?), de musicalnacht was leuk. Heb me erg met je vermaakt.
Ik gun je dan ook het allerbeste in je nieuwe land, leven, fase. Ik zal je weblog blijven volgen en smullen van je verhalen (zowel de fictie ans de non-fictie). Hou contact n ik hoop je te zien als je weer terug bent in Nederland.
Heel heel HEEL veel geluk en liefde
Excuse me? Ik zorg (op afstand) al 10 jaar voor hem. Daar heb ik geen hulp en controle bij nodig hoor! En zeker niet die van jou (& co)!quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Angel! Hou jij bloempje-moi uit Stephens buurt voor me? *liefkijk*
En natuurlijk houden we contact, ik kan je echt niet missen hoor
Good question. Wie zorgt er voor Douwe? Misschien wil Stephen wel een tijdje op hem passen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:16 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik zal wel een beetje op Stephen letten.
Wie let er op Douwe?
Ik heet geen Coquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:20 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Excuse me? Ik zorg (op afstand) al 10 jaar voor hem. Daar heb ik geen hulp en controle bij nodig hoor! En zeker niet die van jou (& co)!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |