Vroeger was ik de dorpsgekquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:53 schreef Frankeinstein het volgende:
vroeger had ik ook slotjes
hijs niet kut, alleen het einde is rete voorspelbaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:54 schreef peristilius het volgende:
The Da Vinci code schijnt kut te zijn.
Waarom noemen ze poep poep?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:55 schreef Frankeinstein het volgende:
maar waarom ze dit slotjes noemen?
[afbeelding]
inderdaad, geen negers, geen bling bling of bitches.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde Minority Report nog opgeven als kutfilm. (Y)
Je was me net voor. Die film was zo slecht dat het niet eens leuk was.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:13 schreef Morthill het volgende:
Moet ik nog zeggen dat Alone in the Dark gigantisch zuigt?
Een van de weinige keren dat ik eigenlijk een film wilde afzetten zo slecht dat ie was.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:20 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je was me net voor. Die film was zo slecht dat het niet eens leuk was.
Leugens!quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:30 schreef Laniboekje het volgende:
WAT?!
Volgens mij zeiden ze net op de RTL 5 Reclame: Prison Break, nog 2 afleveringen te gaan!
Maar... maar... dat kan niet![]()
Zomerstop...?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leugens!
klopt niet, twas aflevering 11 of 12 van de 22 dus
en ja ik hoorde het ook
Of een zomertstop ofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Het kwam bij mij iig over als optie 2, zoals ze die teaser voor volgende week deden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:36 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm.. kan. Maar ik vatte het toch meer op als een zomerstop. Even research doen..
Al mijn series lopen nu ook af, echt irritantquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:43 schreef Laniboekje het volgende:
Mja.. zo blijft er niets meer over om te kijken. Zomerstop
En ik hoor ook al geruchten dat het vierde seizoen van Everwood wellicht ook het laatste is omdat het niet meer goed loopt
Weltrustenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ga maar weer een poging doen om te tukken
die was om 20:30 al begonnen toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
Ik ga 10 Things I Hate About You kijken. Geniaal![]()
![]()
Opgenomenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die was om 20:30 al begonnen toch?
eniewee veel plezier
hehe nijsquote:
Heb hem gekeken, heerlijk dit soort tienerfilm meets romantische komediequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
Ik ga 10 Things I Hate About You kijken. Geniaal![]()
![]()
Ik vind het wel 1 van de leukere tienerfilms, zo voorspelbaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb hem gekeken, heerlijk dit soort tienerfilm meets romantische komedie
Dat zijn ze eigenlijk allemaal wel. Dat is het mooie aan tienerfilms en romantische komedies. (Dat en dat ik gewoon een kansloos persoon ben die dat soort dingen echt leuk vind. Donderdag avond van Net 5, altijd een romantische komediequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel 1 van de leukere tienerfilms, zo voorspelbaar![]()
V for Vendetta. twee keer in de bios gezien en ik zou nu zo weer gaanquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:30 schreef Wessiej het volgende:
Ga nu maar weer even voor de 2e keer V for Vendetta kijken, echt super.
Tienerfilms ; als je er 1 hebt gezien heb je ze allemaal al gezien.
edit : Omdat ik eigelijk heul niet weet welke film ik ga kijken, even advies nodig:
1)Indiana Jones
2) Shashank Redemption
3)V for Vendetta
4) Fight Club
Lekker voorbeeld ben jijquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:53 schreef peristilius het volgende:
WHAHAHAHA SLOOOTJEEEE!!!!!
Weltrustenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lekker voorbeeld ben jij![]()
![]()
Maargoed, ik ga nu in m'n bedje kruipen, en lekker de Da Vinci Code lezen. Welterusten lieve GAM SC'ertjes!![]()
De film is beterquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lekker voorbeeld ben jij![]()
![]()
Maargoed, ik ga nu in m'n bedje kruipen, en lekker de Da Vinci Code lezen. Welterusten lieve GAM SC'ertjes!![]()
Die was toch op RTL5?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is godver nou weer de deal met Prison Break?Tering tyfus kut Nederlandse zenders
En die was al zo matigquote:
Dat was schaamteloos gepimp met mijn rechten. Ik ben het ultieme voorbeeld.quote:
Ja, maar ze zeiden dat er nog maar 2 afleveringen waren?quote:
amerika had ook 4 maanden winterstop toen, dus tis niet alleen nederlandquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is godver nou weer de deal met Prison Break?Tering tyfus kut Nederlandse zenders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |