Vroeger was ik de dorpsgekquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:53 schreef Frankeinstein het volgende:
vroeger had ik ook slotjes
hijs niet kut, alleen het einde is rete voorspelbaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:54 schreef peristilius het volgende:
The Da Vinci code schijnt kut te zijn.
Waarom noemen ze poep poep?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:55 schreef Frankeinstein het volgende:
maar waarom ze dit slotjes noemen?
[afbeelding]
inderdaad, geen negers, geen bling bling of bitches.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde Minority Report nog opgeven als kutfilm. (Y)
Je was me net voor. Die film was zo slecht dat het niet eens leuk was.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:13 schreef Morthill het volgende:
Moet ik nog zeggen dat Alone in the Dark gigantisch zuigt?
Een van de weinige keren dat ik eigenlijk een film wilde afzetten zo slecht dat ie was.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:20 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je was me net voor. Die film was zo slecht dat het niet eens leuk was.
Leugens!quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:30 schreef Laniboekje het volgende:
WAT?!
Volgens mij zeiden ze net op de RTL 5 Reclame: Prison Break, nog 2 afleveringen te gaan!
Maar... maar... dat kan niet![]()
Zomerstop...?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leugens!
klopt niet, twas aflevering 11 of 12 van de 22 dus
en ja ik hoorde het ook
Of een zomertstop ofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Het kwam bij mij iig over als optie 2, zoals ze die teaser voor volgende week deden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:36 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm.. kan. Maar ik vatte het toch meer op als een zomerstop. Even research doen..
Al mijn series lopen nu ook af, echt irritantquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:43 schreef Laniboekje het volgende:
Mja.. zo blijft er niets meer over om te kijken. Zomerstop
En ik hoor ook al geruchten dat het vierde seizoen van Everwood wellicht ook het laatste is omdat het niet meer goed loopt
Weltrustenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ga maar weer een poging doen om te tukken
die was om 20:30 al begonnen toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
Ik ga 10 Things I Hate About You kijken. Geniaal![]()
![]()
Opgenomenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die was om 20:30 al begonnen toch?
eniewee veel plezier
hehe nijsquote:
Heb hem gekeken, heerlijk dit soort tienerfilm meets romantische komediequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
Ik ga 10 Things I Hate About You kijken. Geniaal![]()
![]()
Ik vind het wel 1 van de leukere tienerfilms, zo voorspelbaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb hem gekeken, heerlijk dit soort tienerfilm meets romantische komedie
Dat zijn ze eigenlijk allemaal wel. Dat is het mooie aan tienerfilms en romantische komedies. (Dat en dat ik gewoon een kansloos persoon ben die dat soort dingen echt leuk vind. Donderdag avond van Net 5, altijd een romantische komediequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel 1 van de leukere tienerfilms, zo voorspelbaar![]()
V for Vendetta. twee keer in de bios gezien en ik zou nu zo weer gaanquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:30 schreef Wessiej het volgende:
Ga nu maar weer even voor de 2e keer V for Vendetta kijken, echt super.
Tienerfilms ; als je er 1 hebt gezien heb je ze allemaal al gezien.
edit : Omdat ik eigelijk heul niet weet welke film ik ga kijken, even advies nodig:
1)Indiana Jones
2) Shashank Redemption
3)V for Vendetta
4) Fight Club
Lekker voorbeeld ben jijquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:53 schreef peristilius het volgende:
WHAHAHAHA SLOOOTJEEEE!!!!!
Weltrustenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lekker voorbeeld ben jij![]()
![]()
Maargoed, ik ga nu in m'n bedje kruipen, en lekker de Da Vinci Code lezen. Welterusten lieve GAM SC'ertjes!![]()
De film is beterquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lekker voorbeeld ben jij![]()
![]()
Maargoed, ik ga nu in m'n bedje kruipen, en lekker de Da Vinci Code lezen. Welterusten lieve GAM SC'ertjes!![]()
Die was toch op RTL5?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is godver nou weer de deal met Prison Break?Tering tyfus kut Nederlandse zenders
En die was al zo matigquote:
Dat was schaamteloos gepimp met mijn rechten. Ik ben het ultieme voorbeeld.quote:
Ja, maar ze zeiden dat er nog maar 2 afleveringen waren?quote:
amerika had ook 4 maanden winterstop toen, dus tis niet alleen nederlandquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is godver nou weer de deal met Prison Break?Tering tyfus kut Nederlandse zenders
Ohw... Nou. Het blijft kutquote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
amerika had ook 4 maanden winterstop toen, dus tis niet alleen nederland
In amerika is het met alles erger trouwens.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw... Nou. Het blijft kutIk ga wel gewoon op die tijden Lost kijken. Ik denk dat ik over 3 jaar S1 wel af heb
Laatst ook eens aan begonnen omdat zo'n gozert em wou zien, na een half uur begon het echt pijn aan mijn ogen te doen en heb ik ge eist dat ie uit moestquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:13 schreef NutKees het volgende:
The Fog (remake)... shit zeg, zelden zo'n kutfilm gezien.
quote:
Jóh, je loopt achter! (Nederland ook overigens, daar niet vanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hihihihih, ik had ook ooit zwarte allstars hihigiwhi.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jóh, je loopt achter! (Nederland ook overigens, daar niet van) Series op tv kijken en minstens een halfjaar achterlopen is zóóó passé. ER kijk ik bijvoorbeeld allang niet meer bij de AVRO. Moeten ze ons trouwe ER fans maar niet anderhalf jaar op nieuwe seizoenen laten wachten hoor!
![]()
Maar enniewees, straks naar de kapperEn dan gelijk even kijken of onze lokale sportartikelen-zaak nog zwarte All Stars heeft voor de halve prijs ofzo. De zaak wordt toch al opgeheven
Opheffingsprijzen FTW!
Piet paulusma voorspelt regenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:53 schreef Morthill het volgende:
Goed, ik wens iedereen een prettig weekend, ik vertrek nu naar huis en morgen naar Parijs voor Roland Garros(Hopelijk werkt het weer een beetje mee)
Heb net nog gekeken, het zal er om spannen. 20 graden met mss af en toe een bui. Als dat net zo is als vorig jaar wordt het genieten want toen kwam ik levend verbrand thuisquote:
Foto's!!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maar enniewees, straks naar de kapper![]()
Oh volgens mij gaan mijn ouders daar ook naartoe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:53 schreef Morthill het volgende:
Goed, ik wens iedereen een prettig weekend, ik vertrek nu naar huis en morgen naar Parijs voor Roland Garros(Hopelijk werkt het weer een beetje mee)
W00t dankjewelquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Chanty, je kapsel is echt supertof! Staat je goed!
![]()
quote:
Neen, want ik maakte gebruik van eenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:53 schreef capibar het volgende:
JA SERIEUS LANI HEEFT GELIJK MAAR IS HIJ NU NIET VOCHTIG DOOR DE REGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ken je de tekenfilm/strip goed?quote:
mijn broer was (marvel)stripgeak, dus daar kreeg ik wat van meequote:
Okee, vergeet dat allemaal!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef taart het volgende:
[..]
mijn broer was (marvel)stripgeak, dus daar kreeg ik wat van mee
tekenfilm keek ik ook regelmatig
Het lijkt me echt weer zo'n kutfilm.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:39 schreef NutKees het volgende:
Vanavond naar Silent Hill... ben erg benieuwd.
toen ik voor het eerst beelden zag van deel 1 dacht ik ook al van... dit is anders dan de strip/tekenfilm.quote:
*insert willekeurige metal gear solid*quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen. Ik ga strax een nieuwe game kopen. Ik weet alleen niet welke, iemand een idee?
GRAWquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen. Ik ga strax een nieuwe game kopen. Ik weet alleen niet welke, iemand een idee?
uhh, welke console?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
DS, GBA, Cube, PS2, Xboxquote:
Heb ik al.quote:
HMMMMquote:
Heb jij m eigenlijk al wel gehaald?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HMMMM
*checkt Nintendo site
Haal die maar, nog een keer. Zie het als een investering in Nintendo. In de toekomst.
Gast. Koop ape escape 2 Die is zoooo vet en nog goedkoop ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet al welke game het wordt, Monkey Ball Adventure
Die komt 30 juni, wacht ik gewoon nog ff
Geef maar toe, je houdt van de druk op je schouders als je je backlog ziet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop al teveel, dat is nu juist het probleem
Soms wel en soms niet. Als ik mn banksaldo richting 0 zie gaan dan ben ik er wel blij mee, maar als ik de toekomstige gamereleases zie weer nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geef maar toe, je houdt van de druk op je schouders als je je backlog ziet.
Etisch dilemma he?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soms wel en soms niet. Als ik mn banksaldo richting 0 zie gaan dan ben ik er wel blij mee, maar als ik de toekomstige gamereleases zie weer niet
Snelle Jellequote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Etisch dilemma he?
En oh, ga eens even heel snel naar het PS2-topic en geef mij eens wat ideeen.![]()
EDIT: Nevermind.. snelle jelle!
Ja, maar hij heeft wel een kutpakje.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:25 schreef taart het volgende:
Vinnie Jones speelt trouwens Juggernaut in X-men 3![]()
Ik las vroeger altijd Wolf.. kei tof manquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snelle JelleDaar heb ik bijna de gehele boekenreeks van
Van toen ik boeken lezen nog wél leuk vond
Wolf als in die Duitse crimi serie?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik las vroeger altijd Wolf.. kei tof man![]()
Je leest gewoon de verkeerde boeken als je het niet leuk vindtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snelle JelleDaar heb ik bijna de gehele boekenreeks van
Van toen ik boeken lezen nog wél leuk vond
Nee, die boeken over die herdershond die wel alle criminele zaken wist op te lossen met zijn twee baasjesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wolf als in die Duitse crimi serie?
Commisaris Rex?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, die boeken over die herdershond die wel alle criminele zaken wist op te lossen met zijn twee baasjes![]()
Ik heb zelfs LotR opgegeven omdat ik lezen niet leuk meer vindquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Je leest gewoon de verkeerde boeken als je het niet leuk vindtStephen King is best vermakelijk om te lezen
LotR is ook helemaal niet leuk om te lezenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Commisaris Rex?
[..]
Ik heb zelfs LotR opgegeven omdat ik lezen niet leuk meer vind
Ik ben gestopt bij de tweede helft van het tweede boek, damn dat is saai.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:31 schreef Tain het volgende:
[..]
LotR is ook helemaal niet leuk om te lezen
Dat zeg ik, Commisaris Rexquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Commisaris Rex was ook tof, maar dat was een serie..
Neen, deze boeken bedoel ik:
[afbeelding] [afbeelding] etc..
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Commisaris RexWeten we iig wel waarop die serie gebaseerd is!
Ah er werken Duitse Japanners bij Sonyquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Duitsers jatten ook altijd alles he.
Zo'n nerd uit mijn klas leest zulk soort boeken, dus daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:40 schreef Tain het volgende:
Als je Fantasy leuk vindt om te lezen is deze serie wel leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die heeft tenminste smaakquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zo'n nerd uit mijn klas leest zulk soort boeken, dus daar begin ik niet aan.
Hij is freaky, hij gaat ook in het bos rondlopen tussen andere nerds die allemaal doen alsof ze elfen zijn enzo.quote:
Ah zo'n figuurquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij is freaky, hij gaat ook in het bos rondlopen tussen andere nerds die allemaal doen alsof ze elfen zijn enzo.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij is freaky, hij gaat ook in het bos rondlopen tussen andere nerds die allemaal doen alsof ze elfen zijn enzo.
Was ie niet onwijs rijk ofzo, of macht? Dan kun je dat soort mensen uitbuiten!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Zo een gast in mijn klas doet dat ook. Iets van Dungeons en Dragons in het echt naspelen met zwaarden etc. Ik wist niet wat ik hoorde!![]()
Hij had opgevangen dat ik dus wel eens RPG's speel en hij dacht dus in het echt, had meteen helemaal een vriend aan hemMoest hem toch even uit zijn droom halen
![]()
Je kan ook de hele dag met een deegroller in je aarsch gaan lopen maar dat is ook niet leukquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was ie niet onwijs rijk ofzo, of macht? Dan kun je dat soort mensen uitbuiten!
Jij bent zo'n nerd!!!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:50 schreef disjfa het volgende:
D&d-en is best grappig verder hoor. Alleen dan moet je zelf je verhaallijn maken. Dat word met die stomme computerspelletjes al voor je gedaan dus is een stuk makkelijker voor de algemene mens
Zelf nadenken
Dat weet ik eigenlijk niet. Zal het hem binnenkort eens vragen, zal ik dan een date voor je opzetten?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was ie niet onwijs rijk ofzo, of macht? Dan kun je dat soort mensen uitbuiten!
Nerds spelen over het algemeen niet zoveel d&d. Ik ben wel een nerd en speel dus weer geen d&d. Maar ik weet wel wat het isquote:
Hey! Niet zo bijdehand hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Zal het hem binnenkort eens vragen, zal ik dan een date voor je opzetten?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani, de link naar je FB in je sig werkt niet.
quote:
quote:FB1201=De gekozen gebruiker heeft geen fotoboek of bestaat niet.
*klik*quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:05 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb echt gewoon zin om geld uit te geven
Hustler.quote:
Tot zo danquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ik blijf niet ingelogd. Ik vul naam en ww in en krijg dan de gebruikelijk melding dat de site niet helemaal veilig is enzo. En dan baf, ben ik weer bij het inlogscherm, zonder dat ik ingelogd ben.
Waar ik het ook probeer, het lukt gewoon niet.
wat is er 4 juni in utrecht? behalve dat het koopzondag is?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:08 schreef pkwarts het volgende:
Kom liever naar Utrecht 4 juni. Je zit nu echt in een heel zielig rijtje van mensen die niet komen
IE 7quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:52 schreef pkwarts het volgende:
Firefox of IE7 al geprobeerd Roy?
Als ik kon, was ik ook zeker aanwezig. Maar ik kan echt niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:08 schreef pkwarts het volgende:
Kom liever naar Utrecht 4 juni. Je zit nu echt in een heel zielig rijtje van mensen die niet komen
Taxi driver met dia en andere zooi erbij?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als ik kon, was ik ook zeker aanwezig. Maar ik kan echt niet.
Btw, geld uitgeven is goed gelukt.. DVD's gekocht.
The Shawshank Redemption
Elephant SE
Taxi Driver SE
![]()
Jot, die Taxi Driver.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Taxi driver met dia en andere zooi erbij?
die heb ik ook laatst gekocht, elephant niet gezien, en shawshank is ook puik
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jot, die Taxi Driver.
Elephant wilde ik altijd al graag zien. Gaat over die gasten die op die Columbine highschool medeleerlingen en leraren doodschoten.
Ik vond het een zeer aparte film, bijna beangstigend gewoon terwijl er meeste van de tijd eigenlijk niets gebeurd. Heel knap gefilmd. Muziek creert ook echt een sfeer. En ik wist natuurlijk al wat er zou gaan gebeuren, dus dan kan je eigenlijk alleen maar met kromme tenen gaan zitten wachten.
Hoi BoBquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:55 schreef Gamedemon het volgende:
Hehe vanavond mogen jullie mij BoB noemen
Die is pas sinds gisteren uitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij m eigenlijk al wel gehaald?
Zeker wel toffe film.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
ShawshankWat een geniale film is dat!
Heb je trouwens nog tijd voor MSN? Of ga je slapen?
Heb je er nog wat voor retour gekregen?quote:Op zondag 28 mei 2006 02:36 schreef capibar het volgende:
Zo he shizzle, ben ik net zo op Neude geweest (festival het werf, kraak en smaak ftw) . Ik heb nog een heel liev limburgs meisje naar de bus gebracht (ze zat te rennen en ik zovan " wtfbbq?" zei zo : "roflcopter streekbus rolflol 5 minuten" ik zo "hop on rolfs" .
Mijn ketting was er wel afgegaan opweg naar huus, resultaat: 5 kilomter lopen met het achterwiel omhoog.
Betere vraag, waarom zet je hem er niet gewoon op?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je er nog wat voor retour gekregen?
En waarom loop je met je achterwiel omhoog als je ketting eraf ligt?
quote:Gameomgevingen zouden vanwege vrouwen socialer worden en leiden tot minder vulgaire uitingen. Niettemin is het tegenovergestelde soms ook waar. Volgens de serverbeheerder Medic van de Belgische Unreal Tournament-site i4Games zorgt de aanwezigheid van vrouwen in de chatbox en op het forum er sporadisch voor dat mannelijke spelers zich juist publiekelijk gaan misdragen en ongewenste seksuele toespelingen maken. Ook zou een zeer klein percentage vrouwen zich niet altijd met games alleen bezighouden. Sommige zouden meerdere mannen in de waan brengen geïnteresseerd te zijn om zo de nodige extra aandacht te krijgen.
ik denk dat het antwoord bier gaat zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 11:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Betere vraag, waarom zet je hem er niet gewoon op?
?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga mn C1000 boodschappen pakket ophalen!Fratsen!
Ik wil U namens de C1000 van harte feliciteren met dit geweldige pakket.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga mn C1000 boodschappen pakket ophalen!Fratsen!
Het jammere is dat we m met 10en moeten delen, maar ik heb de Sportlife, de Sisi fruitmania en de Pizziniquote:Op zondag 28 mei 2006 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wil U namens de C1000 van harte feliciteren met dit geweldige pakket.
Geen fratsen, dat scheeld. C1000.
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het jammere is dat we m met 10en moeten delen, maar ik heb de Sportlife, de Sisi fruitmania en de Pizzini
1 Een kus <3quote:Op zondag 28 mei 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je er nog wat voor retour gekregen?
En waarom loop je met je achterwiel omhoog als je ketting eraf ligt?
Je hebt gekust met een fat chick?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:49 schreef capibar het volgende:
[..]
1 Een kus <3
2 het achterwiel was fucked up.
Heb ik niet, sorry...quote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef peristilius het volgende:
Foto's!1!!!11
Dan is het nooit gebeurd.quote:
Als jij het zegt..quote:
iig het geld voor de domeinnaam terugvragen en een vergoeding erbij.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:09 schreef Chanty87 het volgende:
M'n domeinnaam, wat doe je! Betaald om te verlengen, is ie gofterdomme ingepikt door domeinkapersKijken hoe die host zich hieruit wil lullen
Ja, punt is dat ik al zo vaak problemen heb gehad met die gastenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
iig het geld voor de domeinnaam terugvragen en een vergoeding erbij.
Niet grappig?quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Frankeinstein het volgende:
ik gebruik eigenlijk nooit die posticons..
Ik kan bij snel reageren lekker de quote knop, en PI' s gebruikenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef Frankeinstein het volgende:
ik gebruik ook meestal snel reageren
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:06 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik kan bij snel reageren lekker de quote knop, en PI' s gebruiken.
Jij hebt fok tools?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:06 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik kan bij snel reageren lekker de quote knop, en PI' s gebruiken.
Ik ook, en toen kwam ik erachter dat het maar 6 afleveringen zijnquote:
ik had precies hetzelfde, maar das met alle scorserre (hoe je het ook schrijft) films zoquote:Op zondag 28 mei 2006 23:37 schreef Laniboekje het volgende:
Net Taxi Driver gekeken, zeer aparte film. Had eeuwen geleden alleen eens wat scenes gezien, nooit de gehele film.
Moet zeggen dat ik hem wel goed vond.. maar het einde was zo raar. Ineens kwam de aftiteling en ik moest echt even op de DVDbox kijken of het aantal minuten wel klopteIk had er nog heel wat meer van verwacht en ineens was het afgelopen. Maar goed, je kan niet alles hebben.
En nu beste GAM SC'ertjes, ga ik slapen
Scorsese? Anyways, ik ga m'n bed ook maar eens opzoeken... Ben toch best brak. Stomme verkoudheid ookquote:Op zondag 28 mei 2006 23:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had precies hetzelfde, maar das met alle scorserre (hoe je het ook schrijft) films zo
Truste
ook goed , truste en beterschapquote:Op maandag 29 mei 2006 00:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Scorsese? Anyways, ik ga m'n bed ook maar eens opzoeken... Ben toch best brak. Stomme verkoudheid ookNouja, trusten dan maar
hehehe heerschen met halo 2 heerscht hehehequote:Op maandag 29 mei 2006 00:12 schreef peristilius het volgende:
Ik ga ook maar pitten ofzo, morgen weer examen, jeej.
Zeker, overall is Halo 2 voor mij denk ik toch wel de game van de afgelopen generatie.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehehe heerschen met halo 2 heerscht hehehe
Ninja gaiden op 1, halo 2 LIVE (niet de SP) op 2 en kotor op 3quote:Op maandag 29 mei 2006 00:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zeker, overall is Halo 2 voor mij denk ik toch wel de game van de afgelopen generatie.Halo 2 Live
Hmm ja, Ninja Gaiden is ook tof, maar iets te eentonig.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ninja gaiden op 1, halo 2 LIVE (niet de SP) op 2 en kotor op 3
wat jij wilt prutzer, ik ga slapenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm ja, Ninja Gaiden is ook tof, maar iets te eentonig.
KotOR pwnt wel de pan uit, die komt samen met Halo 2 op 1.
Waarom spreek je dan ook om 9u af...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Najaaaa. Ik lig zo in bed, gaat mn telefoon. WELKE ZOT BELT ME GODVER WAKKER OM HALF 10?!![]()
Is het mn projectgroep, hadden we om 9u afgesproken!!
![]()
Das normaal op zichquote:
gokken en hopen zijn 2 verschillende dingen, dat weet je he?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das normaal op zich
Maar ik was het dus helemaal vergeten... Nu zit ik nog ff te wachten op een sms, ik gok dat ze me niet meer nodig hebben vandaag
Zelfs als ze je niet meer nodig hebben zou ik je gewoon naar school laten gaan, luie hondquote:Op maandag 29 mei 2006 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das normaal op zich
Maar ik was het dus helemaal vergeten... Nu zit ik nog ff te wachten op een sms, ik gok dat ze me niet meer nodig hebben vandaag
Niet eens verslapen op zich, gewoon totaal vergeten. Dacht dat ik vandaag niets had, heb ook tot half 4 Lost gekeken vannacht.quote:
wel een goed excuusquote:Op maandag 29 mei 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet eens verslapen op zich, gewoon totaal vergeten. Dacht dat ik vandaag niets had, heb ook tot half 4 Lost gekeken vannacht.
Niet verder slapen?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, ik kan thuis blijvenGa ik zometeen maar weer Lost kijken
Neuh, daar krijg ik zo'n kutritme vanquote:
Tot half 4 Lost kijken is een perfect normaal ritme iddquote:Op maandag 29 mei 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, daar krijg ik zo'n kutritme van
Maar dat was vanuit bed, dus dan rust je welquote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Tot half 4 Lost kijken is een perfect normaal ritme idd
kate begint minder te worden, ze is niet schattig meer maar begint langzaam aan irritant te wordenquote:
Als je lange tijd een band hebt met iemand kun je je gaan irriteren aan diegene.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kate begint minder te worden, ze is niet schattig meer maar begint langzaam aan irritant te worden
band nogwelquote:Op maandag 29 mei 2006 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je lange tijd een band hebt met iemand kun je je gaan irriteren aan diegene.
Puppys gaan niet op je zenuwen werken gekquote:Op maandag 29 mei 2006 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
band nogwel
Die kate is net een puppy, in het begin vind je het schattig als ze je verdrietig aankijken enzo, en dat gaat vanzelf op je zenuwen werken
Tot ze de boel onderschijten/kotsenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Puppys gaan niet op je zenuwen werken gekPuppys heersen
![]()
Als ze overal gaan zeiken gaan ze toch wel flink op je zenuwen werken.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
na een tijdje ga je denken : Wat moet je van me? wie ben je??? wie heeft je gestuurd???!?!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
We zitten te zeiken over het feit dat puppy's ook zeiken en het liefst in huisquote:Op maandag 29 mei 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zit iedereen dan te zeiken tegen puppys?
@ Chanty, wat een coole foto'sKatten zijn ook zo geweldig
![]()
Jij staat links, dus?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
en toen ging ik naar de stad, ik ben te herkennen aan mijn zwarte pak met zwart masker, shurikens in mijn links zak, Rookbommen in mijn rechter en een zwaard op mijn rug
mijn jeugd foto'squote:
Een echte ninja staat niet op foto'squote:
kwas toen nog in opleiding...Mijn meester heeft die foto gemaaktquote:
quote:
Het was een test. Je moest de camera juist ontwijken.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kwas toen nog in opleiding...Mijn meester heeft die foto gemaakt
Kerel ik heb mijn ninja diploma al gehaald en mijn leermeester omgelegt, dit was voor mijn tijdquote:Op maandag 29 mei 2006 16:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het was een test. Je moest de camera juist ontwijken.
Fijn dat ik mijn Wiskunde B 1,2 examen mag gaan leren.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:23 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Mensen, ik ben officieel kaput vandaag. Fijn dat ik zo lekker naar huis mag.
hoe dat zo? druk gehad?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:23 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Mensen, ik ben officieel kaput vandaag. Fijn dat ik zo lekker naar huis mag.
Succes!quote:Op maandag 29 mei 2006 16:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Fijn dat ik mijn Wiskunde B 1,2 examen mag gaan leren.
Druk en moeilijk werk.quote:
Grawrrr.. Nootje!quote:
B1,2 ga ik ook doen... moeilijk?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Fijn dat ik mijn Wiskunde B 1,2 examen mag gaan leren.
Op VWO niveau, ja, terror.quote:
onze hond moet volgende week donderdag geopereerd worden. Hij is 11 en wordt nu pas gecastreerdquote:
En ik heb 'm weer terugquote:Op zondag 28 mei 2006 20:09 schreef Chanty87 het volgende:
M'n domeinnaam, wat doe je! Betaald om te verlengen, is ie gofterdomme ingepikt door domeinkapersKijken hoe die host zich hieruit wil lullen
De provider heeft de kosten betaald oid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |