Vroeger was ik de dorpsgekquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:53 schreef Frankeinstein het volgende:
vroeger had ik ook slotjes
hijs niet kut, alleen het einde is rete voorspelbaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:54 schreef peristilius het volgende:
The Da Vinci code schijnt kut te zijn.
Waarom noemen ze poep poep?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:55 schreef Frankeinstein het volgende:
maar waarom ze dit slotjes noemen?
[afbeelding]
inderdaad, geen negers, geen bling bling of bitches.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde Minority Report nog opgeven als kutfilm. (Y)
Je was me net voor. Die film was zo slecht dat het niet eens leuk was.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:13 schreef Morthill het volgende:
Moet ik nog zeggen dat Alone in the Dark gigantisch zuigt?
Een van de weinige keren dat ik eigenlijk een film wilde afzetten zo slecht dat ie was.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:20 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je was me net voor. Die film was zo slecht dat het niet eens leuk was.
Leugens!quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:30 schreef Laniboekje het volgende:
WAT?!
Volgens mij zeiden ze net op de RTL 5 Reclame: Prison Break, nog 2 afleveringen te gaan!
Maar... maar... dat kan niet![]()
Zomerstop...?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leugens!
klopt niet, twas aflevering 11 of 12 van de 22 dus
en ja ik hoorde het ook
Of een zomertstop ofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Het kwam bij mij iig over als optie 2, zoals ze die teaser voor volgende week deden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:36 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm.. kan. Maar ik vatte het toch meer op als een zomerstop. Even research doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |